Ja noloa pitää näin yhteyttä. Haluaisin lopettaa tämän mutta sitten mun pitää sit unohtaa.
Tää on niin typerää
16
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikset pidä palstan ulkopuolella?
- Anonyymi00002
Ei onnistu enää
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei onnistu enää
Minä ainakin haluaisin yrittää..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin yrittää..
Eikö meidän välit ole ihan selvät sun puolelta. Mietin keinoja vaan siihen että pystyisin sut unohtamaan. Enkä tekisi tätä typeryyttä enää
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin yrittää..
Yrittää mitä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yrittää mitä?
Yrittää pitää sinut palstalla? Yrittää uskotella, että irl tapahtuisi jotain vaikka ei tule tapahtumaan?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yrittää pitää sinut palstalla? Yrittää uskotella, että irl tapahtuisi jotain vaikka ei tule tapahtumaan?
Mitä iloa siitä saat että uskottelet vain.
Kun lopetan yhteyden pidon niin se tarkoittaa sitä myös että pitää lopettaa toiveet ja haaveet. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yrittää pitää sinut palstalla? Yrittää uskotella, että irl tapahtuisi jotain vaikka ei tule tapahtumaan?
Haluat itse vain että irl tapahtuisi jotain
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö meidän välit ole ihan selvät sun puolelta. Mietin keinoja vaan siihen että pystyisin sut unohtamaan. Enkä tekisi tätä typeryyttä enää
Mun puolelta ei, älä unohda..tämä naiselta
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yrittää pitää sinut palstalla? Yrittää uskotella, että irl tapahtuisi jotain vaikka ei tule tapahtumaan?
Tule mun luo, niin sitten mä uskallan lähestyä irl..
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä iloa siitä saat että uskottelet vain.
Kun lopetan yhteyden pidon niin se tarkoittaa sitä myös että pitää lopettaa toiveet ja haaveet.Ehdottelin vaan vaihtoehtoja sivusta, miksi joku toimii noin. En toimi itse.
- Anonyymi00008
Miksi ei onnistu palstan ulkopuolella, onko hän varattu ihminen.
- Anonyymi00011
Kyllästyttää
- Anonyymi00013
Ota yhteyttä muuten?
- Anonyymi00015
Sä oot vaan niin sairas akka oikea mt ongelmainen et tule muuttumaan paska olet enää en sua halua nähdä tai olla tekemisissä no itseppähän valitsit
- Anonyymi00017
Hetki kesti tuijottaa tätä viestiä kun en ymmärtänyt sitä. Kunnes näin heijastuksen ja tajusin että huudat siellä peilipinnalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437