Missä hinnoissa Parkanossa on heittomotti koivua tai sekapuuta? Että kannattaako ostaa paikan päältä.
T. Mökkiläinen
Polttopuuta
32
1732
Vastaukset
- Anonyymi00001
Häh, eikö enää saa puita hakea naapurin metsästä..
- Anonyymi00002
Tuu hakeen meidän pihasta, tosin joudut kyllä pilklomaan itse.
- Anonyymi00003
Kannattaa varoa noita heittäjiä. Voi saada klapin päähänsä.
- Anonyymi00011
Kannattaa myös muistaa varoa ettei joudu halkopinon taakse.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa varoa ettei joudu halkopinon taakse.
Niin, se on vähän kuin vietäisiin saunan taakse.
- Anonyymi00004
Kyllä on taas älykkäitä vastauksia/vastaajia😁.
- Anonyymi00005
akipoika tiätää nää puuhommat hän meinasi tehdä sellutehtaankin
- Anonyymi00007
Tulikin syllttytehdas hirn.
- Anonyymi00006
Viitanen yhtiöt Oy. Tuo myös kotiin tai mökille.
- Anonyymi00025
Viitanen yhtiö
- Anonyymi00009
Mun tekemä biisi mene kans säkeis.
- Anonyymi00010
Sori jäi e pois. Siis "menee".
- Anonyymi00017
Kuka toimittaa kotiin asti ja mikä heittomotti hinta?
- Anonyymi00018
Sosiaalihuolto toimittaa höylättyä polttopuuta syystä ettei saa tikkuja kätösiin
- Anonyymi00019
Varmaan joku naapuri käyny kaatamassa mun polttopuupinon. Vois yöllä käydä piruuttaan riivaa massa pari ruuvia irti naapurin robottileikkurista.
- Anonyymi00020
No kyllä se sitten tekisi hyvää voi että
- Anonyymi00021
Kiusa se on pienikin kiusa...
- Anonyymi00022
Ei ny kannata toimittaa mitään klapuja kun tiisselin hinta nousi jotta pittää saara tukkee ku kylvöjäkään ei voi teherä pitää jotta saara tukee ensin
- Anonyymi00023
On tämä Parkano aika paikka
Asiallinen kysymys, johon vastailee ihmiset joilla oma kengän numero suurempi kuin ÄO.
Täällä asuu paljon väkeä, joka kuuluisi tahdonvastaiseen mielenterveys hoitoon.
Yksityisiltä saa noin 45 euroa heittomotti, tosin vaihtelee aika paljon.
Kannattanee laittaa vaikka Facebook kautta osto ilmoitus- Anonyymi00029
Kai sitä ny hulluksi tulee kun on joutunut Parkanossa asuun koko ikänsä.
Parin vuoden sisään tilannu jo pariin kertaan ambulanssin ja viety terveysasemalle kun alkaa sekä maan päästään niin että luulee kuolevansa.
Tämmöseen menee sitten veronmaksajien rahoja. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kai sitä ny hulluksi tulee kun on joutunut Parkanossa asuun koko ikänsä.
Parin vuoden sisään tilannu jo pariin kertaan ambulanssin ja viety terveysasemalle kun alkaa sekä maan päästään niin että luulee kuolevansa.
Tämmöseen menee sitten veronmaksajien rahoja.Siis sekoamaan päästään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siis sekoamaan päästään.
Joku sanoo kohta varmaan että no mmuuta sitte pois tai hommaa itsellesi paikka suljetulta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Joku sanoo kohta varmaan että no mmuuta sitte pois tai hommaa itsellesi paikka suljetulta.
Tai vähintään katsomaan itseään peilistä.
- Anonyymi00024
Paikallisen marketin ilmoitustaululle osto ilmoitus, saat tarjouksia joista valita.
Kaikki myyjät ei mainosta, mainonta menee suusta suuhun. - Anonyymi00026
Mettänhoitoyhdistys sekoitti aikanaan kaikki. Oli jos jonkinmoisia sekoittajia pelissä.
- Anonyymi00027
Moni asia on Parkanossa ns. sisäpiirin tietoa. Kun ottaa asiansa puheeksi saattaapi löytyä yllättävästi apua asiaan. Asioita joita AI eli tekoäly ei tiedä.
- Anonyymi00028
missä tekoäly aki on???
- Anonyymi00033
Räkänenistä pitää jumala huolen tukiensaajista pitää veronmaksajat huolen.
- Anonyymi00034
Ja tarkastaja pitää huolen että ihmisiltä lähtee autot pihasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603