Varsin on villiä! 4.4 -28.1 tänään
Sähän hinta pomppu
62
1390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen ihmetellyt aivan samaa
oli mukava että otit asian esille - Anonyymi00002
Hyvä nimi sähkölle sähä😄 liikkuu vikkelästi, suorastaan sähäkästi paikasta toiseen
- Anonyymi00003
Tuulimyllyjen pätkittäistä sattumsähköä!
- Anonyymi00004
Sähkön hinta on kovassa aallokossa. Huomenna kiukaan lämmitysaikaan kahtasataa euroa megawatilta hilppoaa.
- Anonyymi00005
Nyt on halpaa 3.5 senttiä. Kohta on kallista 18.45 jälkeen 21.4 senttiä!
- Anonyymi00006
Pian 15.15 on sähkyä halavalla 3.5 Eurosenttiä. Aamulla 7.45 on taas kallista 24 Eurosenttiä!
- Anonyymi00007
On se yhtä pelleilyä!!!
- Anonyymi00008
Sähkön hinta kovasti trendailee.
- Anonyymi00009
Tuulimyllyjen pätkittäistä sattumasähköaä ei ole tiedossa pitkiin aikoihin!
- Anonyymi00010
Sähkön hinta ramppaa ees ja taas takasin. Huomenna 21.3 aamu kasilta ja 12.45 halvin 6.3 per kilowatti.
- Anonyymi00011
Sähäkkää menoa. Ei pysy kuin kellolla mukana
- Anonyymi00012
Vois ruveta rukaa laittamaan vaikka potit tulille
- Anonyymi00013
Huomenna on halapaa viittä kuutta senttiä.
Ja se sauna lämpiää melkeen iliman!! - Anonyymi00014
Kayttäkää sitä suomalaiset! Kuluttakaa kun on melkein vaille hintaa!
- Anonyymi00015
Halpaa hyvinkin halpaa sähköä saunan kiukaan syötäväksi. 1,20 snt/kWh alkaen klo 17.00.
- Anonyymi00016
Ompa kallista nyt!
- Anonyymi00017
Joo 7.15 ja 9.00 oli hintaa 16,3 vartin ajan senttiä kilowattitunnilta.
- Anonyymi00019
Kohta ilmasta sähkyä 10.45. Ilmasta liki kallein hinta 0,6 kaheksalta vartin yli.
- Anonyymi00020
Sähkön hinta hiipuu alle sentissä.
Kahdeksantoista jälkee vasta hintakertymä alkaa - Anonyymi00021
Nyt alko vähän kalliimpaa ilmaa pukkaa
- Anonyymi00022
Joo 6.9 kello 21.00 - - 21.29
- Anonyymi00023
Ny on halpaa sähköautolla ajo!
- Anonyymi00024
Tuulivoima paras voima, puhdas ja halpa
- Anonyymi00026
Tänäänkin sähkönhinta käy nollassa. Miten vielä jotku voi vastustaa tuulivoimaa kun se tuo meille halpaa enerkiaa!
- Anonyymi00027
Sähkön hinta pomppii alarekisterissä
- Anonyymi00028
Sähää on jälkeen tarjolla monella hinta tasolla 14.4 < hinta > .3 tänään
- Anonyymi00029
Aiai. Alkaa kyllä huomenna tuntumaan 17,0 senttiä aamusta 8.00.
- Anonyymi00030
Ei oo ku 15 aamusts vähä aikaa
- Anonyymi00031
Tärkeitä tilastoja nämä millon voi panna pyykkikonneen päälle ja millon alkaa puuron keittoon. Ne on niin sentit tiukassa nykyjään.
- Anonyymi00032
Halapaa on hinta nollassa ja kaikki myllyt joutaa seisoo kun väki on työvapaalla
- Anonyymi00033
Nollan alle painaa sähkön hinta tunneiksi milloin maksetaan kun käytät sitä. Mistä hyötyy köyhät myös!
- Anonyymi00034
Siirto maksu tuplaantui,sähkö ei niinkään lpr:sa.
- Anonyymi00035
Melkeen ilmanen sähä jatkuu huomiseen iltaan
- Anonyymi00036
Sähkön hinnat sahaa tänään voimakkaasti
- Anonyymi00037
Osa voimaloista letkeästi seisoskelee lauhkeassa toukokuisessa säässä. Kevättä pitelee
- Anonyymi00038
Sähkö taas sahaa eestaas kunnolla mutta vähempi kuin tavallisesti mitä pomppii.
- Anonyymi00039
Sähkö nousee 20.4ään tasan kello 9
- Anonyymi00040
Se on kallista aikaa kohta hanikat nollille
- Anonyymi00041
Nyt voi kääntää nupit kaakkoon!
- Anonyymi00042
Hei huomenna kohoilee hinnat taas pilviin.
- Anonyymi00043
Kyllä on kallista pätkittäinen sattumasähkö!
- Anonyymi00044
Sähön hinta nähdään yllättävän pomppivan huomenna!
- Anonyymi00045
Sähä. Nyt tierän! Sähkö joka sahaa sähäkkäästi😂
- Anonyymi00046
Tuuli jahaa edullista nyt!
- Anonyymi00047
Korkeaa sähäämistä jopa 18.8 centtiä tänään!!!
- Anonyymi00048
Sählö sahaa vitosen ja kympin välissä
- Anonyymi00049
Alaista hintaa huomena jopa minus 1.1
- Anonyymi00050
No ompa halapaa!
- Anonyymi00051
Silloin on halpaa kun kauppias maksaa tavaran poisviennistä.
- Anonyymi00052
Taas sahataan kymmentä viittätoista 😓
- Anonyymi00053
aika kallista on viikonlopuksi 1-15.7 senttiä
- Anonyymi00054
Ei se mitään vaikka tuuleisi. Se kallistuu yhä! Se on trendi
- Anonyymi00055
Ihmeellinen hinta huomenna, kun mittari nakuttaa jopa 31,90!
- Anonyymi00056
Taitaaa olla taasen pätkittäinen sattumasähkö vähissä, kun on sähkön hinnat monikymmenkertaistuneet!
- Anonyymi00057
Korkeaa on, älyn korkeaa ettei ole järkiä!
- Anonyymi00058
Minne se nyt kehittyy kun kunnon kesä tulosssa?
- Anonyymi00059
Sähköt ovat sahannut edes takaisin viimeisinä päivinä. Onnea vaan että nyt alas päin! Toivotaan pysyvästi.
- Anonyymi00060
Vahavasti nousujohossa huomenna iltasähkö!
- Anonyymi00061
Sähön hinta vuorostaan sahaa alas.jopa 0.9c kvwh nähtävillä!
- Anonyymi00062
Sähkön arvo nousee, kun sille ei ole vaihtoehtoja. Joista mainiten esimerkiksi vety.
- Anonyymi00063
Nyt 18,8 ! Eurosenteistä puhutaan. Voihan kauhia😰
- Anonyymi00064
Suihkulähde vie kaiken sähkön niin hintaa pitää nostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483