Sähän hinta pomppu

Anonyymi-ap

Varsin on villiä! 4.4 -28.1 tänään

62

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Minä olen ihmetellyt aivan samaa
      oli mukava että otit asian esille

    • Anonyymi00002

      Hyvä nimi sähkölle sähä😄 liikkuu vikkelästi, suorastaan sähäkästi paikasta toiseen

    • Anonyymi00003

      Tuulimyllyjen pätkittäistä sattumsähköä!

    • Anonyymi00004

      Sähkön hinta on kovassa aallokossa. Huomenna kiukaan lämmitysaikaan kahtasataa euroa megawatilta hilppoaa.

    • Anonyymi00005

      Nyt on halpaa 3.5 senttiä. Kohta on kallista 18.45 jälkeen 21.4 senttiä!

    • Anonyymi00006

      Pian 15.15 on sähkyä halavalla 3.5 Eurosenttiä. Aamulla 7.45 on taas kallista 24 Eurosenttiä!

      • Anonyymi00007

        On se yhtä pelleilyä!!!


    • Anonyymi00008

      Sähkön hinta kovasti trendailee.

    • Anonyymi00009

      Tuulimyllyjen pätkittäistä sattumasähköaä ei ole tiedossa pitkiin aikoihin!

    • Anonyymi00010

      Sähkön hinta ramppaa ees ja taas takasin. Huomenna 21.3 aamu kasilta ja 12.45 halvin 6.3 per kilowatti.

      • Anonyymi00011

        Sähäkkää menoa. Ei pysy kuin kellolla mukana


    • Anonyymi00012

      Vois ruveta rukaa laittamaan vaikka potit tulille

    • Anonyymi00013

      Huomenna on halapaa viittä kuutta senttiä.
      Ja se sauna lämpiää melkeen iliman!!

    • Anonyymi00014

      Kayttäkää sitä suomalaiset! Kuluttakaa kun on melkein vaille hintaa!

    • Anonyymi00015

      Halpaa hyvinkin halpaa sähköä saunan kiukaan syötäväksi. 1,20 snt/kWh alkaen klo 17.00.

    • Anonyymi00016

      Ompa kallista nyt!

    • Anonyymi00017

      Joo 7.15 ja 9.00 oli hintaa 16,3 vartin ajan senttiä kilowattitunnilta.

    • Anonyymi00019

      Kohta ilmasta sähkyä 10.45. Ilmasta liki kallein hinta 0,6 kaheksalta vartin yli.

    • Anonyymi00020

      Sähkön hinta hiipuu alle sentissä.
      Kahdeksantoista jälkee vasta hintakertymä alkaa

    • Anonyymi00021

      Nyt alko vähän kalliimpaa ilmaa pukkaa

    • Anonyymi00022

      Joo 6.9 kello 21.00 - - 21.29

    • Anonyymi00023

      Ny on halpaa sähköautolla ajo!

    • Anonyymi00024

      Tuulivoima paras voima, puhdas ja halpa

    • Anonyymi00026

      Tänäänkin sähkönhinta käy nollassa. Miten vielä jotku voi vastustaa tuulivoimaa kun se tuo meille halpaa enerkiaa!

    • Anonyymi00027

      Sähkön hinta pomppii alarekisterissä

    • Anonyymi00028

      Sähää on jälkeen tarjolla monella hinta tasolla 14.4 < hinta > .3 tänään

    • Anonyymi00029

      Aiai. Alkaa kyllä huomenna tuntumaan 17,0 senttiä aamusta 8.00.

      • Anonyymi00030

        Ei oo ku 15 aamusts vähä aikaa


    • Anonyymi00031

      Tärkeitä tilastoja nämä millon voi panna pyykkikonneen päälle ja millon alkaa puuron keittoon. Ne on niin sentit tiukassa nykyjään.

    • Anonyymi00032

      Halapaa on hinta nollassa ja kaikki myllyt joutaa seisoo kun väki on työvapaalla

    • Anonyymi00033

      Nollan alle painaa sähkön hinta tunneiksi milloin maksetaan kun käytät sitä. Mistä hyötyy köyhät myös!

    • Anonyymi00034

      Siirto maksu tuplaantui,sähkö ei niinkään lpr:sa.

    • Anonyymi00035

      Melkeen ilmanen sähä jatkuu huomiseen iltaan

    • Anonyymi00036

      Sähkön hinnat sahaa tänään voimakkaasti

    • Anonyymi00037

      Osa voimaloista letkeästi seisoskelee lauhkeassa toukokuisessa säässä. Kevättä pitelee

    • Anonyymi00038

      Sähkö taas sahaa eestaas kunnolla mutta vähempi kuin tavallisesti mitä pomppii.

    • Anonyymi00039

      Sähkö nousee 20.4ään tasan kello 9

      • Anonyymi00040

        Se on kallista aikaa kohta hanikat nollille


    • Anonyymi00041

      Nyt voi kääntää nupit kaakkoon!

    • Anonyymi00042

      Hei huomenna kohoilee hinnat taas pilviin.

    • Anonyymi00043

      Kyllä on kallista pätkittäinen sattumasähkö!

    • Anonyymi00044

      Sähön hinta nähdään yllättävän pomppivan huomenna!

    • Anonyymi00045

      Sähä. Nyt tierän! Sähkö joka sahaa sähäkkäästi😂

    • Anonyymi00046

      Tuuli jahaa edullista nyt!

    • Anonyymi00047

      Korkeaa sähäämistä jopa 18.8 centtiä tänään!!!

    • Anonyymi00048

      Sählö sahaa vitosen ja kympin välissä

    • Anonyymi00049

      Alaista hintaa huomena jopa minus 1.1

    • Anonyymi00050

      No ompa halapaa!

    • Anonyymi00051

      Silloin on halpaa kun kauppias maksaa tavaran poisviennistä.

    • Anonyymi00052

      Taas sahataan kymmentä viittätoista 😓

    • Anonyymi00053

      aika kallista on viikonlopuksi 1-15.7 senttiä

    • Anonyymi00054

      Ei se mitään vaikka tuuleisi. Se kallistuu yhä! Se on trendi

    • Anonyymi00055

      Ihmeellinen hinta huomenna, kun mittari nakuttaa jopa 31,90!

    • Anonyymi00056

      Taitaaa olla taasen pätkittäinen sattumasähkö vähissä, kun on sähkön hinnat monikymmenkertaistuneet!

      • Anonyymi00057

        Korkeaa on, älyn korkeaa ettei ole järkiä!


    • Anonyymi00058

      Minne se nyt kehittyy kun kunnon kesä tulosssa?

    • Anonyymi00059

      Sähköt ovat sahannut edes takaisin viimeisinä päivinä. Onnea vaan että nyt alas päin! Toivotaan pysyvästi.

    • Anonyymi00060

      Vahavasti nousujohossa huomenna iltasähkö!

    • Anonyymi00061

      Sähön hinta vuorostaan sahaa alas.jopa 0.9c kvwh nähtävillä!

    • Anonyymi00062

      Sähkön arvo nousee, kun sille ei ole vaihtoehtoja. Joista mainiten esimerkiksi vety.

    • Anonyymi00063

      Nyt 18,8 ! Eurosenteistä puhutaan. Voihan kauhia😰

    • Anonyymi00064

      Suihkulähde vie kaiken sähkön niin hintaa pitää nostaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe