Minua kohtaan!!! Vihannut kokoajan! P:
Ei sillä oo koskaan ollu tunteita!!
33
471
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei minulla ole ollut tunteita näitä tyyppejä kohtaan, joiden kanssa olen ollut tekemisissä viime kuukausina. Saavathan he kuvitella mitä tahtovat, mutta sanoohan sen jo järkikin etten olisi romanttisesti kiinnostunut huomattavasti nuoremmista tai huomattavasti iäkkäämmistä.
Lisäksi taitavat suurin osa olla myös parisuhteessa, joten eipä senkään perusteella ainakaan ruokkisi tunteitani, jos sattuisin ihastumaan. Lisänä se etten huolisi ketään,
joka olettaisi minun olevan jatkuvasti kotona ilman töitä tai tavoitteita. Sitä taasen en tiedä millä perusteella vaihteeksi tämä pyöritys on aloitettu. ilmeisesti työ ja taloudellinen vakaus on joidenkin mielestä osaltani ei toivottavaa. - Anonyymi00002
Vihaa en ole tainnut tuntea kertaakaan häntä kohtaan.
- Anonyymi00003
Joo näin on! Voitte pitää P:n
- Anonyymi00004
Ehkä se näyttää kieltä tuossa. Sivusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä se näyttää kieltä tuossa. Sivusta
Aivan. Kuinka se sää ymmärsit tämän palstaäijän kirjainsingon onko peelle, peeltä vai ihan peestä? Täti vasilitoi
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aivan. Kuinka se sää ymmärsit tämän palstaäijän kirjainsingon onko peelle, peeltä vai ihan peestä? Täti vasilitoi
Overkill with kindness.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö tuo ole yks ja sama.
- Anonyymi00029
Anonyymi00013 kirjoitti:
Overkill with kindness.
On ollu muuten hankalaa
- Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eikö tuo ole yks ja sama.
No sitähän se minäkin- yhtä tyhjän kanssa kaikki kirjaimet ja
- Anonyymi00005
Höpö höpö. Miten kehtaatkoin kun olen vuodattanut tunteeni sinulle sydämeni hyvinvoinnin uhallakin.
Mn- Anonyymi00021
Töissä.
- Anonyymi00006
Petri on kyl tööt!
- Anonyymi00007
Petri on söpö.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Petri on söpö.
Missä se Petri on, kun ei ole näkynyt palstalla ollenkaan? Sivu
- Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä se Petri on, kun ei ole näkynyt palstalla ollenkaan? Sivu
Miks sen pitäisi olla palstalla?
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miks sen pitäisi olla palstalla?
Mitä palstaäijän kehittelemät later egot, eli välillä pelkät nimikirjaimet ja välillä jopa erisnimet merkitsee sinulle?
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä palstaäijän kehittelemät later egot, eli välillä pelkät nimikirjaimet ja välillä jopa erisnimet merkitsee sinulle?
Mitäpäs ne merkkaa sulle?
Ja kerronpa tähän väliin, ettei kaikki ole täällä minkään palstaäijän juttuja eikä kehittelemiä alter eikä later egoja.
Sinä tuskin yllätyt, kun nämä tulee yleiseen tietoon.
Sivusta
- Anonyymi00009
Kuka hiton Petri?
- Anonyymi00011
Niin just.Tuo voi olla vaikka Pertti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin just.Tuo voi olla vaikka Pertti.
Tai Petteri. Ehkä se on kuitenkin Palli.
- Anonyymi00010
Olen huono ihminen :(
- Anonyymi00014
Ehkä saat silti elää?
- Anonyymi00026
Ootko joutunut pahan jallittamaksi?
Oma järjenkäyttö sallittu. - Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ootko joutunut pahan jallittamaksi?
Oma järjenkäyttö sallittu.Mistä sää antisosiaalisen oloinen taukki nyt tälle palstasedälle nillität? Tee
- Anonyymi00015
Vihakin on tunne. Joten et tiedä mistä puhut.
- Anonyymi00016
En mä peppiä vihais, varsin valloittava persoona. Vaik en varsinaisesti ihastunutkaan
- Anonyymi00033
Ooks vieraisiin pöytiin joskus vähä huuellut?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ooks vieraisiin pöytiin joskus vähä huuellut?
Semirumia siis lähinnä?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Semirumia siis lähinnä?
Ja huuteliko takaisin
- Anonyymi00019
Vihakin on tunne.
- Anonyymi00020
Miten sä käyttäydyt mieti sitä älä ole pelle
- Anonyymi00027
en ole vihannut. kommunikointi luokkaa ö vain välillä.
- Anonyymi00028
Kenellä ketä kohtaan vihakin on subjektiivista vihan kohteen olosi hyvä muistaa että ihan on itse vihan ansainnut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708