Umpisolmuun ja nyt kummankin luotto toiseen on pyöreä nolla ja silti molemmat toivoo ihmettä että saisi toisen?
Miksi kaikki meni niin pirun
77
1327
Vastaukset
- Anonyymi00001
minä olen piru! sen takia minulle tehtiin pirylliset mä luulen. mutta no yksinkin pärjää sillain ku miettii kuhan ei mieti muita!
- Anonyymi00021
Ei ole ihmettä eikä tule🤮
- Anonyymi00055
AP katso peiliin vinkk!
- Anonyymi00074
Look into my eyes, you'll see who I am
My name is Lucifer, please take my hand
- Anonyymi00002
Kannattais selvittää asiat ihan kasvotusten!
- Anonyymi00019
Turha tulla paitsi jos turrpaa välttämättä toivoo .
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Turha tulla paitsi jos turrpaa välttämättä toivoo .
Minä eno saa ratkaisa asioota keskustelemala, niin minä lyödä kun minä kohdata ongelmia. Minä elää kivikaudella.
- Anonyymi00003
Joku nuori nainen viehätti enemmän sinne meni kaikki vuodet 🧻
- Anonyymi00079
Itse koin sen helpottavana. En pitänyt enää miehestä. Juoppo, haisi, pakonomainen penkkiurheiluja ja huono seksi. Erittäin hyvä, että löysi uuden. Nainen luuli ”ryöstäneensä” hyvänkin saaliin. 😂
- Anonyymi00004
Se oli tarkoitettu näin
- Anonyymi00007
Joo ehkä mulle on sitten jotain muuta. Tai siis onhan niitä ihan tosi paljon🥵😛😍🥰
- Anonyymi00009
Se on helppo aina vedota tuohon ja jatkaa käsien levittely.ä.
- Anonyymi00016
Mikään ei ole tarkoitettu. Asiat vaan menee niinkuin sattuu menemään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Asiathan menee just sinne minne se muna sojottaa 😐 kyllä visshi on näi🤨
- Anonyymi00047
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä joku korkeampi tätä elämää ohjaa
- Anonyymi00065
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyllä joku korkeampi tätä elämää ohjaa
Joo, eduskunta ja hallitus.
- Anonyymi00005
Parisuhteet voivat joskus mennä pahasti umpikujaan.
Tsemppiä teille. - Anonyymi00006
Onneksi ei saunasolmuun.
- Anonyymi00008
Toivo ihan keskenäzi. Minä en ole luottamusta rikkonut missään välissä.
- Anonyymi00010
Tarkoitettu? höpsis.
- Anonyymi00012
Onkohan tämä todettu myös irl vai ainoastaan palstalta pääteltyä?
- Anonyymi00013
Jos mies on täysin saamaton, mutta toiseen osaa kyllä panostaa ja lisäksi on vielä heikko sekä peluri, niin mitäpä luulet.
- Anonyymi00020
Ihmiset pitää hyväksyä sellaisina kuin he ovat ja jos he eivät sellaisina kelpaa niin sitten on parempi etsiä sopivampi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihmiset pitää hyväksyä sellaisina kuin he ovat ja jos he eivät sellaisina kelpaa niin sitten on parempi etsiä sopivampi.
Mitäköhän vttua, että pitäisi hyväksyä, että mies on heikko naisten suhteen ja pelaa toisen tunteilla?
Jotenkin luulen tietäväni, ketä sinä olet. - Anonyymi00027
Peluri ja heikko valitsee usein helpoimman naisen, sama kierre jatkuu niin kauan kun hän antaa sen jatkua. Sääli.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Peluri ja heikko valitsee usein helpoimman naisen, sama kierre jatkuu niin kauan kun hän antaa sen jatkua. Sääli.
Minua ei saanut.
- Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli unohtaa heti kättelyssä mies ja ottaa seuraava jo äkkiä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eli unohtaa heti kättelyssä mies ja ottaa seuraava jo äkkiä.
Kuuri tätä tarkoitin että sellainen ei muutu. Pitää hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitäköhän vttua, että pitäisi hyväksyä, että mies on heikko naisten suhteen ja pelaa toisen tunteilla?
Jotenkin luulen tietäväni, ketä sinä olet.Luulet väärin, sivusta.
- Anonyymi00014
Kyllä mulla irl häneen luottoa on.
- Anonyymi00015
Ootko varma, että molemmat toivoo, että saisi toisen eikä vain niin, että pelkästään sinä toivot saavasi sen toisen. Veikkaan jälkimmäistä.
- Anonyymi00066
Tämä. Toinen on mennyt eteenpäin.
- Anonyymi00017
Jos luotto on nolla, niin ei todellakaan toivo saavansa toista. Luottamus pitää olla ehdottomasti, koska sen päälle rakentuu ihan kaikki muu.
- Anonyymi00075
Toivoopas jos poitti on jännitys eikä rakkaus.
Monella menee nämä kaksi aivan erilaista syytä sekaisin ....
Rakkaudessa luottamuksen tulee olla kunnossa.
- Anonyymi00018
Toivo itekses reppana heikko 😂🫵
- Anonyymi00022
Kyllä me kaikki toivomme tuota ihmettä kanssasi yhtälailla ja erityistä yhteyttä.
- Anonyymi00026
No se on kyllä huomattu... Not.
- Anonyymi00051
Toivo omasta perseestäs käsin älä tyrkytä muille epäonneas.
- Anonyymi00024
Onnea toiveisiinne tiesitkö että sekin on turhaa jos ette itse tee jotain toiveenne toteuttaaksenne mu toivossa on hyvä elää kun usko kerkes juosta karkuun mäkin olen toivonnu kolmatta maailmansotaa yli kakskyt vuotta vielä sitä ei ole kukaan aikaiseksi saanu trumpillakinntaisi mennä pupu pöksyyn ja nato joukkoihinhannei ymmärtääkseni päädy kuin valikoitu joukko aktiivi palveluksessa olevista selvinnee aikanaan säädökset on suunnittelupöydällä että voi trump hyödyntää muiden nato maiden sotilaita josko löytys osaavampia kuin usa:n omista sotajoukoista
- Anonyymi00025
Niin on umpisolmussa, hänen kanssaan. Jälkeenpäin vasta olen tajunnut että kyllä hänkin jotain tunsi mua kohtaan vaikka kielsikin. Ja minä toimin häntä kohtaan että en päästänyt lähelle silloin kun hän olisi halunnut ja puhunut. Vaikka olin estelevä niin kyllähän minä rakastin, yritin suojella sydäntäni vaikka se silti särkyi ja kiersin silti häntä kuin kissa kuumaa puuroa. Ymmärsin että hän kielsi käymästä, mutta taisi pelätä että kaikki näkee meidän kemian. Uskoin että hän oli se kuka mut esti ,suutuin häneen en suostunut puhumaan hänelle ja luulin että pahalla se tehtiin.Ei sanojen ja estelelyjen takia en voi/uskalla lähestyä häntä, toivottavasti hän lähestyy rohkeasti ja selvä sanaisesti mua, muuten asiat jäävät ennalleen. Oli sinä rohkea ja koita puhua hänelle. Ajattele myös miten hän asiat on kokenut, ymmärrä miksi hän on niin toiminut ja selvitä väärinkäsitykset. Päivien määräänsä ei täällä ikinä kukaan voi tietää..
- Anonyymi00067
Estäjä EI ota yhteyttä.
Estolle on aina hyvä syy. - Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Estäjä EI ota yhteyttä.
Estolle on aina hyvä syy.Näin on, kaikki siis hyvin meillä. En lähesty ja hän ei sitä toivokkaan. Elän haaveissa . Mutta hänen aikaan saamansa vaikuttaa, minun elämään ja tulevaisuuteen sitä en tahdo hyväksyä. Väärinkäsityksiä varmaan meidänkin välillä, siksi meidän umpisolmu. Mutta toisten toivon olevan rehellisiä, avoimia ja ajattelemaan sen toisen näkökulmasta keskustelemassa asiat selviksi.ed
- Anonyymi00028
Niin kauan kun on rakkautta, on myös toivoa.
- Anonyymi00043
Se menee juuri noin.
- Anonyymi00033
kokoajan ovat yhdessä joten ei liikuta tämä
- Anonyymi00036
riittää kun on lähietäisyydellä ja voi välillä sipaista poskea tai niskaa tai hiuskia.
- Anonyymi00052
Älä koske🫵
- Anonyymi00037
No jaa. Luottamus ja luottamus. Minä en käsitä miksi minulle yritetään lykätä varattuja miehiä. Eihän siinä kohtaa mietitä ihmeitä vaan suunnataan katse toisaalle ja etsitään mies, joka olisi vapaa rakastumaan ja suhteeseen. Toinen juttu onse, että ei kahden, jotka tahtovat toisistaan täysin erilaista elämäntapaa, kannata edes yrittää suhdetta. Jompi kumpi joutuisi tyytymään ja luopumaan toiveistaan ja todennäköisesti lopulta katkeroituisi.
- Anonyymi00063
Miksi jollekin pitää miestä tyrkyttää. Etkö osaa itse hakea tai löytää miestä. Ei tulisi mieleenkään edes hyväksyä tollasta kohtelua.
- Anonyymi00038
Sen kun tietäisikin. On kyllä jatkuvasti silti ajatuksissa.
- Anonyymi00039
Jotenkin luottamus tuppaa rikkoutumaan, jos yritetään leikkiä toisen mielenterveydellä. Sen tyylin suhteet eivät ole syntyneet rakkaudesta olipa kyse platonisesta ystävyydestä tai romanttis-seksuaalisesta rakkaudesta.
- Anonyymi00042
Jep.
- Anonyymi00057
Miten toisen mielenterveydellä voi leikkiä. Nuo romatisseksuaaliset jutut taas on p anojuttuja. Olet siis amatilainen prseenjakaja. Taidat kuvitella suhdetta mutta harrastat kaikenlaista sen ympärillä. Sairasta!
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Miten toisen mielenterveydellä voi leikkiä. Nuo romatisseksuaaliset jutut taas on p anojuttuja. Olet siis amatilainen prseenjakaja. Taidat kuvitella suhdetta mutta harrastat kaikenlaista sen ympärillä. Sairasta!
Romanttis-seksuaalinen suhde on esimerkiksi parisuhde. Platoninen suhde on suhde, jossa ei ole seksuaalisia svyjä vaan ystävyyttä, perhesuhteita yms. jos et ymmärrä käsitteitä niin tarkista ne ennen, kuin hutkit.
Jos seksi on mielestäsi sairasta niin eihän sinun sitä tarvitse harrastaa. Kuvittele sinä mitä kuvittelet. Minä en kuvittele olevani suhteessa, mutta tiedän erään, joka yrittää leikkiä peiliä ja muutoinkin ilmestyy paikalle aina, kun on tarve urkkia suunnitelmiani. Jotenkin liian sopivasti kaikin puolin.
- Anonyymi00040
Naiseen luotan, mutta kun siinä solmussa on myös muita miehiä ja ehkä naisia, heihin en luota yhtään, koska uskon heidän olevan pelkästään pahantahtoisia ja epäreiluja.
- Anonyymi00041
Ei sun tarvitsekaan luottaa kuin siihen naiseen ja luotto häneen on jo paljon.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei sun tarvitsekaan luottaa kuin siihen naiseen ja luotto häneen on jo paljon.
Kyllä, mutta he toiset voivat niin pahasti nakertaa kokonaisluottoa siihen tilanteeseen ja sen ratkeamiseen. On vain niin huonoja kokemuksia ihmisistä viime aikoina.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kyllä, mutta he toiset voivat niin pahasti nakertaa kokonaisluottoa siihen tilanteeseen ja sen ratkeamiseen. On vain niin huonoja kokemuksia ihmisistä viime aikoina.
Miksi välität ulkopuolisista ihmisistä yhtään. Se on kahden kauppa, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä joku ulkopuolinen tekee tai sanoo, jos on tunteita molemmilla. Mieti minkälaisia tarinoita on rakkaudesta ihan oikeassa elämässä, kun mikään ei estä, kun kaksi ihmistä rakastuu.
- Anonyymi00056
Anonyymi00046 kirjoitti:
Miksi välität ulkopuolisista ihmisistä yhtään. Se on kahden kauppa, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä joku ulkopuolinen tekee tai sanoo, jos on tunteita molemmilla. Mieti minkälaisia tarinoita on rakkaudesta ihan oikeassa elämässä, kun mikään ei estä, kun kaksi ihmistä rakastuu.
On olemassa myös huonosti käyttäytyviä ihmisiä, jotka haluavat runnoa toisiaan väkisin. Mitään ongelmiahan ei koskaan olisi jos kaikki ihmiset olisivat rehellisiä ja reiluja.
- Anonyymi00060
Anonyymi00056 kirjoitti:
On olemassa myös huonosti käyttäytyviä ihmisiä, jotka haluavat runnoa toisiaan väkisin. Mitään ongelmiahan ei koskaan olisi jos kaikki ihmiset olisivat rehellisiä ja reiluja.
Niistää runnovista pitää päästä eroon ja myös tunnistaa toimiiko itse jotenkin niin, että se herättää toisissa tuollaista käytöstä. Joskus se ns. Runnominen voi olla keino kertoa, että toiminnassasi on jotain epäsopivaa ja yritys tuuppia toimimaan järkevämmin. Jääräpäinen itsensä puolustaminen ei tuota tulosta, jos ei osaa katsoa itseään realistisesti toisten silmin.
- Anonyymi00076
Anonyymi00060 kirjoitti:
Niistää runnovista pitää päästä eroon ja myös tunnistaa toimiiko itse jotenkin niin, että se herättää toisissa tuollaista käytöstä. Joskus se ns. Runnominen voi olla keino kertoa, että toiminnassasi on jotain epäsopivaa ja yritys tuuppia toimimaan järkevämmin. Jääräpäinen itsensä puolustaminen ei tuota tulosta, jos ei osaa katsoa itseään realistisesti toisten silmin.
Ketään epäreiluja ja epärehellisiä ihmisiä kenenkään tarvitse sietääkkään. Varmasti tiedän etten ole sellainen
- Anonyymi00044
Ei multa tämä. Luotan sinuun mies. Sivusta
- Anonyymi00061
Et edes ole sivusta vaan keskeltä.
- Anonyymi00048
Tiedät kyllä.
- Anonyymi00049
pirun pertti ja mahantäydeltäj päärynä-jääte4loää Antti-Antikristus?
..päärtynäjäätelöä noniin hah kyllä- Anonyymi00062
täällä katesellaan jo ravintohiivoja, saisiko niillä sitten juustojen makua maittavaan kasvisruokaan..
eikä ollut minun aloitus.
toivoo: pertti perämeri
- Anonyymi00053
Epäluottamusta aiheuttamalla ei pitkälle pötki.
- Anonyymi00054
en usko pätkääkään et molemmat mitää ihmettä toivoo. ei kannata luottaa juoruihin.
- Anonyymi00058
En odota enää yhtään mitään. Kaikki on nähty ja koettu. Enempää ei pysty.
En harrasta laastareita, mutta jos se sen vaatii, niin sillä mennään. Eipä ole häntäkään surettanut tso ollut mitään annettavaa mulle. Oon niin vtun kypsä teihin vtun idiootit!- Anonyymi00064
Oot vammane
- Anonyymi00072
Anonyymi00064 kirjoitti:
Oot vammane
Kuinka vain pikkuinen.
- Anonyymi00068
Naisille on nykyään niin helppo löytää seuraa, että jos naisesta ei kuulu mitään niin voidaan olettaa hänen kiinnostuksensa lakanneen ja siirtyneen eteenpäin.
- Anonyymi00070
pyöreä nolla, nolla on kiva olla, kuin joku salainwen 00-agenttikin.
- Anonyymi00071
Se juna meni jo!
- Anonyymi00073
Ihan alkuun sanon että en luulottele minkään tässä aloituksessa liittyvän itseeni.
En siis ole omimassa mitenkään mitään.
Aloitus ei voisikaan olla itseeni liittyvä ihan vain tuon luottamus tilanteen perusteella.
Muuten kyllä voisikin jos voisin vielä luulotella.
Mutta sitä vain olin sanomassa aloittajalle, sekä samalla myös muillekin joilla umpisolmussa,
tai edes minkäänlaisessa "solmussa" jonkun toisen kanssa tilanteet ja tunne hässäkät..
Sehän on vain ja ainoastaan hyvä asia,
jos on se joku "solmu" kahden välillä olemassa.
Niin kauan kun se solmu on olemassa,
ei ole kaikki vielä ohi, ei siis ole vielä kaikkia mahdollisuuksia menetetty lopullisesti.
Sitten kun se solmu itsestään avautuu on jo ehkä huonompi homma. Silloin yleensä tilanne on niin että jommallakummalla ei ole enää sitä halua, toivoa eikä haaveita toisen suhteen.
Tunteet kun viilenee tarpeeksi paljon niin ne umpisolmut kahden välillä alkaa löystyä jo ihan itsekseen.
Luottamukseksesta ihan lyhyesti.
Vaikka välillä tuntuisikin sille ettei ole enää sitä luottoa toiseen, kyllä se useimmiten on vielä siltikin olemassa, vaikkakin ehkä vähän piilossa.
Etenkin silloin jos kahden välillä on oikeasti sitä jotain aitoa välittämistä toisesta.
Rakkautta jos on kahden välillä,
silloin se toinen on se joku jonka kanssa haluaa olla ja elää, kaikesta pskastakin huolimatta.
Jos aidosti rakastaa toista, tai se toinen on sulle oikeasti edes jollakin tavalla tärkeä ihminen,
ei saa ikinä luovuttaa sen ihmisen suhteen.
Liian usein luovutetaan toisen suhteen.
Pahinta on kun ei pysytään vierellä silloin kun on pahimmat hetket sillä toisella osapuolella.
Jaksetaan sitä toista, luotetaan ja halutaan olla yhdessä kun kaikki on niiin ihanaa ja onnellista, mutta kun sitten onkin huonompaa kadotaan.
Siitähän sen kyllä tietääkin onko toisella aidosti tunteita ja rakastaako sitä toista vai ei rakasta.
Tai edes välittääkö siitä toisesta oikeasti. - Anonyymi00077
Sulla ei ole aivoja miten olla toisen kanssa
- Anonyymi00078
Tuskinpa vaan. Get of your high horse..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989