Kyllä ne kaikki

Anonyymi-ap

moitteet on tulleet perille :(

35

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka on moittinut?

• Anonyymi00003

Oon huono ihminen

• Anonyymi00002

Testamentistako?

• Anonyymi00004

En tarkoittanut, oikeasti. Kuvittelin omiani ja yritin ”edistää asioita”. :( se ihminen on todella tärkeä minulle ja pärjää olosuhteisiin nähden hyvin.

• Anonyymi00005

Mä olen saanut pelkkää pskaa päälle ja mitä virkaa on tällaisella, ei mitään. Pelkkiä vikoja vain

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mä olen saanut pelkkää pskaa päälle ja mitä virkaa on tällaisella, ei mitään. Pelkkiä vikoja vain

No se että minä olen kuitenkin samalla puolella hänen kanssaan enkä ajattele että olisi edes paljoa vikoja. Oli lyhyt ajanjakso kun kuvittelin omiani. Ja minä kannan puheistani syyllisyyttä ikuisesti, kaikista eniten sitä tunnen, jos puheeni loukkasivat pahasti.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No se että minä olen kuitenkin samalla puolella hänen kanssaan enkä ajattele että olisi edes paljoa vikoja. Oli lyhyt ajanjakso kun kuvittelin omiani. Ja minä kannan puheistani syyllisyyttä ikuisesti, kaikista eniten sitä tunnen, jos puheeni loukkasivat pahasti.

Mun elämä on jo pilattu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mun elämä on jo pilattu.

Oletko varma? Tuo jolle kirjoitin on tosi vahva ihminen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oon minäkin vahva mutta en jaksa enää

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Älä luovuta. Ei välttämättä kestä enää kovin kauaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lisään tuohon vielä, että olen tosiaan itse vähän sekaisin ja ollut hyvin pahasti sekaisin aiemmin. Ei kannata kokea syyllisyyttä sekopäisistä puheista.

• Anonyymi00013

Älkää nyt jmlauta jauhako pskaa ja etenkään sinä. Sinut valtasi itsekkyys, etkä halunnut luopua menetetyistä eduista. Et ole niin tyhmä, että noin yrittäisit edistää asioita.
        Näin muutakin sinuun liittyen, mitä tänne en ole kirjoittanut. Yleensäkin näen ja havannoin paljon asioita, vaikka se ei ulospäin näy.
        Älkää stana pitäkö tyhmänäkin vielä. Sen verran elämänkokemusta ja ihmistuntemusta, että mustan valkoiseksi väittäminen ei vasn mene läpi. Kusitte omille nilkoille ne ja sinä vielä teidän molempien!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja jos olet N-alkuinen nainen, niin en ole pahaa puhunut kenestäkään n:stä. Mutta en ihmettelisi vaikka minun kiusaajani sellaista väittäisivät.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

TARKOITTAAKO SE ETTÄ JOKU ON VAHVA TAI ISOMPI YM ETTÄ SITÄ VOI KIUSATA?
        MENE ITSEESI JA MIETI

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Älkää nyt jmlauta jauhako pskaa ja etenkään sinä. Sinut valtasi itsekkyys, etkä halunnut luopua menetetyistä eduista. Et ole niin tyhmä, että noin yrittäisit edistää asioita.
        Näin muutakin sinuun liittyen, mitä tänne en ole kirjoittanut. Yleensäkin näen ja havannoin paljon asioita, vaikka se ei ulospäin näy.
        Älkää stana pitäkö tyhmänäkin vielä. Sen verran elämänkokemusta ja ihmistuntemusta, että mustan valkoiseksi väittäminen ei vasn mene läpi. Kusitte omille nilkoille ne ja sinä vielä teidän molempien!

En pidä tyhmänä. Hän tietää kyllä että olen sekopää. Olin kyllä itsekäs, tiedän. Mutta myös harhoissa ja aivopesty. Minä ja hän jolle kirjoitin olemme yhtä lailla saman kidutuksen kohteena. Kumpikaan ei ole parhaimmillaan ja minulla se meni pahasti yli.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä luovuta. Ei välttämättä kestä enää kovin kauaa.

Ei ne lopeta sittenkään vaikka mulle sattuisi jotakin. Miten elämästä tuli painajaista :(

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

TARKOITTAAKO SE ETTÄ JOKU ON VAHVA TAI ISOMPI YM ETTÄ SITÄ VOI KIUSATA?
        MENE ITSEESI JA MIETI

En minä niin sanonut. Tarkotin ettei kannata luovuttaa, kun on potentiaalia selvitä. Ja selvitä nimenomaan siitä kaikesta kiusaamisesta, ei minun puheistani.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei ne lopeta sittenkään vaikka mulle sattuisi jotakin. Miten elämästä tuli painajaista :(

No sanos muuta. :( olen itse päätellyt (kiusan kohteena myös), että voisi olla parempaa näkyvissä kohtuullisessa ajassa. Silloin voisi olla sinullakin. Mutta tämä on varovaisen toiveikkaasti sanottu..:/

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No sanos muuta. :( olen itse päätellyt (kiusan kohteena myös), että voisi olla parempaa näkyvissä kohtuullisessa ajassa. Silloin voisi olla sinullakin. Mutta tämä on varovaisen toiveikkaasti sanottu..:/

Mulla asiat menee pahemmaksi ja tietyt henkilöt vaikeuttavat elämää paljon

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mulla asiat menee pahemmaksi ja tietyt henkilöt vaikeuttavat elämää paljon

Asioiden selviäminen saattaa silti olla tulossa. Kyse on tosi laajasta kuviosta, paljon uhreja. Mutta rehellisesti minustakin kyllä usein tuntuu siltä ettei tämä tästä parane.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Asioiden selviäminen saattaa silti olla tulossa. Kyse on tosi laajasta kuviosta, paljon uhreja. Mutta rehellisesti minustakin kyllä usein tuntuu siltä ettei tämä tästä parane.

En tiedä mistä puhut, mutta mun tilanne menee pahemmaksi. Kukaan ei auta eikä puolusta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En tiedä mistä puhut, mutta mun tilanne menee pahemmaksi. Kukaan ei auta eikä puolusta.

Hyvinkin mahdollisesti olet uhri ihan samassa kuviossa kuin minä ja moni muu. Kuulostaa varmasti epäuskottavalta, mutta kyse on hyvin organisoidusta, laajasta rikollisuudesta. Mutta sen tiedän, että hyviä ja älykkäitä ihmisiä yrittää tätä kuviota selvittää.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Hyvinkin mahdollisesti olet uhri ihan samassa kuviossa kuin minä ja moni muu. Kuulostaa varmasti epäuskottavalta, mutta kyse on hyvin organisoidusta, laajasta rikollisuudesta. Mutta sen tiedän, että hyviä ja älykkäitä ihmisiä yrittää tätä kuviota selvittää.

Sellaista ei tapahdu.
        Ja mun kuviot liittyy eri asioihin. Niin paljon mustamaalaamista yms. että en tiedä miksi mulle tehdään näin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Et varmasti usko kun joku sekopää sanoo näin suomi24-palstalla, mutta koita ahdistuksen keskellä analysoida asioita. Saatat huomata outoja sattumia tms. Ja saatat huomata miten sekaisin koko Suomi ja maailma on ja että esim. some on täynnä kaikkea outoa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sellaista ei tapahdu.
        Ja mun kuviot liittyy eri asioihin. Niin paljon mustamaalaamista yms. että en tiedä miksi mulle tehdään näin.

Minäkin ajattelin ensin, että minua joukkovainotaan monien tuttujen toimesta ja epäilin että eräs korkeassa asemassa oleva tuttu on järjestellyt asioita niin. Sitten pikkuhiljaa tajusin kuinka laajasta jutusta onkaan kyse. Koko terveydenhuolto (psyykkinen ja fyysinen) toiminut aivan miten sattuu, poliisi ei reagoinut rikosilmoitukseen vaikka laitoin todisteet hakkeroinnista jne.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tunnistan tilanteesi. Tilanteesta pääsee pois vaan, kun muistaa että on sitä omakin suksi lipsunut elämän aikana joskus. Kaikilla on. Vittutaahan se kun tuntuu että muut ei edes yritä. Mutta pakko se on edes yrittää ymmärtää että muut ei yritä yhtä paljon. Tai jotain. Voimia omaasi <3

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei ole mullakaan ketään. Kai sitä joskus tulee viimeinen niitti kaikelle.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei ole mullakaan ketään. Kai sitä joskus tulee viimeinen niitti kaikelle.

Loppuis painajainen. Eikä olisi kenenkään likasankona

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sitähän ne toivoo että tappais ittensä

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sitähän ne toivoo että tappais ittensä

:((

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ala rakastaa ittees ❤️ muiden paha energia kumpuaa heidän pahasta mielestä jne.. se on heidän ei sun. Soot vapaa siitä aina.

• Anonyymi00023

ei sitä usko enää mitään eikä ketään. kaikki luovuttaa niin helpolla ja häviää kuvioista. mitään ei koskaan selvitetä.

• Anonyymi00034

Karma kiertää takaisin pahan tekijään, et sun ei tarvi huolehtia siitä.

• Anonyymi00035

Mitään muuta ei saakaan kuin haukkuja. Vaikka vedetään äärirajoille

• Anonyymi00036

👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4760
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      209
      3511
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      121
      2962
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2942
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      2868
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2337
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      52
      2328
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      74
      2213
    9. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      56
      2039
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2035
    Aihe