Voi ei... Haluan kuolla...
Ei millään ole mitään väliä jos et rakakasta mua...
10
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei!
Miksi haluat kuolla? - Anonyymi00002
Vie nyt ne klapit sisälle.. on jotain muuta ajateltavaa.
- Anonyymi00003
Mulla on aika pienet palikat.
Soivusta
- Anonyymi00004
Rakasta ensin häntä ja kerro se hänelle. Älä vaadi toiselta sellaista, jota et voi antaa itse.
- Anonyymi00005
Niin minäkin tein. Annoin kaikkeni, mutta en saanut mitään. Annoin monelle, mutta yhdeltäkään en saanut mitään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin minäkin tein. Annoin kaikkeni, mutta en saanut mitään. Annoin monelle, mutta yhdeltäkään en saanut mitään.
Ainakin on puhdas omatunto ja itsekunnioitus säilyy ainakin pidemmällä aikavälillä
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ainakin on puhdas omatunto ja itsekunnioitus säilyy ainakin pidemmällä aikavälillä
Onhan se omatunto ja itsekunnioitus jotakin, mutta ei se rakkautta korvaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onhan se omatunto ja itsekunnioitus jotakin, mutta ei se rakkautta korvaa.
Sitten kun kohtaat sellaisen, joka kolahtaa ja myös uskaltaa, niin pohja on paljon vahvempi jollekin kestävälle.
- Anonyymi00009
Omahan on halusi turha yrittää muita niistä syyttää
- Anonyymi00010
Sillä on monta naista ja silti vaan kitisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770