Mistä ehdotuksesta tykkäisit ? Mikä on oma ehdotuksesi ?
1. Pistä pystyyn lautapeli-ilta.
2. Koukutu kiinnostavaan uutuusromaaniin tai lue uudelleen lempikirjasi.
3. Leivo ihana kesäkakku.
4. Käy poimimassa mansikoita, mustikoita tai vadelmia.
5. Tanssahtele lavatansseissa.
6. Lue kirjaa ääneen lapselle. Ääneen lukeminen auttaa luomaan läheisen suhteen lapseen.
7. Opettele joogaamaan tai meditoimaan.
8. Tee retki museoon, jossa olet halunnut vierailla jo ikuisuuden.
9. Mene syömään johonkin uuteen ravintolaan.
10. Järjestä lettukestit!
11. Kokeile silmäjumppaa! Se auttaa silmiä jaksamaan paremmin.
12. Laula karaokea.
13. Listaa 10 piirrettä, joista pidät itsessäsi. Tee toinen lista, johon listaat 10 asiaa, joista pidät jossakussa sinulle tärkeässä ihmisessä.
14. Juo aamukahvit terassilla tai parvekkeella.
15. Laita sauna lämpiämään ja rentoudu löylyissä.
16. Herkuttele vaniljajäätelöllä ja tuoreilla mansikoilla.
17.Lankaa hampaat. Hammaslangan käyttö unohtuu aivan liian monelta.
18. Kokoa palapeli.
19. Kuuntele sadepisaroiden ropinaa kattoa vasten sadepäivänä.
20. Leivo kesän kaunein raparperipiirakka
21. Vaihda saunan kiuaskivet. Se olisi hyvä tehdä noin kerran vuodessa.
22. Istuta avokadopuu.
23.Kuuntele ilmaiseksi äänikirjoja netissä.
24. Koukutu parhaisiin tv-sarjoihin! .
25. Jos kärpäset kiusaavat jatkuvasti, nikkaroi ikkunaan kärpäsverkko.
26. Ala pitää päiväkirjaa. Kirjoita perinteiseen tyyliin tai opettele Loki-päiväkirjamenetelmä.
27. Pelatkaa ystäväporukan kanssa jotakin seurapeliä, johon tarvitsette vain kynän ja paperia. Voit katsoa ideoita listasta, johon keräsimme 10 hauskaa seurapeliä.
28. Tyhjennä pakastin edellisvuoden marjoista ja upota ne ihaniin herkkuihin.
29. Helli jalkojasi! Tee itsellesi jalkahoito kotona.
30. Opettele vihdoin neulomaan islantilainen villapaita. Kun aloitat nyt, saat ehkä neuleen päällesi, kun kylmät kelit alkavat!
31. Kirjoita listaan yhden päivän aikana niin monta aistihavaintoa kuin koet. Mitä kaikkea näet, kuulet, tunnet, haistat ja maistat yhden päivän aikana?
32. Kuuntele ihania kesäisiä kappaleita.
33. Maistele ystävien kanssa kesän kiinnostavimpia uutuusjäätelöitä. Antakaa arvosanat syömillenne jäätelöille ja katsokaa, mikä on kaveriporukan suosikki!
34. Siivoa parveke kesäkuntoon.
35. Leivo ihana mustikkapiirakka
36. Tee kaunis kukkapanta asusteeksi kesäjuhliin, festareille tai vaikka piknikille.
37. Askartele trendikäs onnittelukortti kuivatuista kukista.
38. Kokeile hammastahnatabletteja. Ne ovat ekologinen vaihtoehto hampaiden pesuun muovipakkauksia vähentäville.
39. Kirjoita kirje ystävälle tai sukulaiselle ja postita se.
40. Hoivaa kasvojasi itse tehdyllä kasvonaamiolla.
Mitä teet kesällä jos sataa ? Tässä on muutamia ehdotuksia
5
135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Satoi tai paistoi, yleensä olen sisällä. Paitsi tietenkin helteellä menen pihalle istumaan.
- Anonyymi00002
Minä pysyn helteellä viileässä asunnossani. Pilvisellä kesäsäällä menen lenkille
Näin ! - Anonyymi00003
Satoi tai paistoi, ulos kävelemään.
- Anonyymi00004
Kohta 4 sopisi minulle hyvin: Käy poimimassa mansikoita, mustikoita tai vadelmia.
Olen ollut sateellakin mustikka- ja puolukkametsässä, mutta en enää pysty
rämpimään metsässä. En tänä päivänä jaksa enää marjapiirakoitakaan leipoa,
mikä olisi mukavaa hommaa kesällä sadepäivänä. - Anonyymi00005
Rakastan sateessa kävelyä. Sellainen läpinäkyvä sadetakki topin ja shortsien päällä. Lenkkarit kuivumaan lenkin jälkeen. Tai on vanhat matonpesusandaalit, vaikka ne jalkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268