KOKOOMUS VALEHTELEE AINA!

Anonyymi-ap

Tämä on syytä pitää mielessä politiikkaa arvioidessa!

48

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Kokoomus on TUHOON TUOMITTU JA SELKÄ_RANGATON ORPO!

• Anonyymi00004

Kekkonen oli todentotta oikeassa ollessaan pressana: Kokoomusta ei ikinä koskaan saisi päästää valtaan, TOTTA JOKA SANA!

• Anonyymi00005

Sosialismi loppuu, kun muiden ihmisten rahat loppuvat.

- Borat Mäkynen -

Ps. etsin työpaikkaa

• Anonyymi00006

Jos koijari puhuisi totta, eihän sitä Eduskuntaan valittaisi!

• Anonyymi00007

Mutta aloittaja ei valehtele putinille koskaan, vaan puhuu suoraan putinille miten rakastaa häntä kaikella punatatti voimillaan.

• Mitä Kokoomus on nyt valehdellut ja mikä on totuus siinä asiassa? Laita sitten linkki luettavaan väitteesi vahvistukseen!

Väitän, kovin tulee listasi lyhyt olemaan!

• Anonyymi00008

Ihan orpon suulla "vaalietkoissa", kun kysyttiin työttömiltä poistamansa 300€/kk työntekoa työttömyyskovauksen lisäksi palauttamisesta, niin orpo sanoi = ei tarvitse palauttaa, kun voivat jo nytkin tehdä töitä sen VAIKUTTAMATTA TYÖTTÖMYYSTUKEEN!!!!, EIKÖ orpo tiedä mitä on tehnyt??, aika urpo on toi nysä orpo!💩💩💩💩

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Ihan orpon suulla "vaalietkoissa", kun kysyttiin työttömiltä poistamansa 300€/kk työntekoa työttömyyskovauksen lisäksi palauttamisesta, niin orpo sanoi = ei tarvitse palauttaa, kun voivat jo nytkin tehdä töitä sen VAIKUTTAMATTA TYÖTTÖMYYSTUKEEN!!!!, EIKÖ orpo tiedä mitä on tehnyt??, aika urpo on toi nysä orpo!💩💩💩💩

Myykää itse työpanoksenne hintaan joka siitä kannattaa maksaa ja unohtakaa muiden rahoilla eläminen. Jos ette saa tarpeeksi niin vaihtakaa työnantajaa ja opetelkaa tuottavammiksi! Vain tuolla keinoin pääsemme eteenpäin nyky tilanteesta!

• Anonyymi00011
        YXKAXEX kirjoitti:

Myykää itse työpanoksenne hintaan joka siitä kannattaa maksaa ja unohtakaa muiden rahoilla eläminen. Jos ette saa tarpeeksi niin vaihtakaa työnantajaa ja opetelkaa tuottavammiksi! Vain tuolla keinoin pääsemme eteenpäin nyky tilanteesta!

Niin sinulle vastattiin kysymykseesi ja sinä heti käänsit asaan kuten aina.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin sinulle vastattiin kysymykseesi ja sinä heti käänsit asaan kuten aina.

Ei noihin ay pöljien hommiin kannata sekaantua vaan fiksu hoitaa asiansa itse ja tulee paremmin toimeen. Olen siitä itse hyvä esimerkki, en ole kuulunut koskaan ay liikkeeseen vaan hoitanut itse asiani ja pärjännyt paremmin kuin se porukka joka luottaa siihen jotta kyllä ay liike asiani hoitaa! Olen tosin myös tehnyt töitä aikalailla mutta saanut siitä ihan mukavaa korvausta.

• Anonyymi00018
        YXKAXEX kirjoitti:

Oletko itse ollut edes päivääkään töissä?

• Anonyymi00019
        YXKAXEX kirjoitti:

Ei noihin ay pöljien hommiin kannata sekaantua vaan fiksu hoitaa asiansa itse ja tulee paremmin toimeen. Olen siitä itse hyvä esimerkki, en ole kuulunut koskaan ay liikkeeseen vaan hoitanut itse asiani ja pärjännyt paremmin kuin se porukka joka luottaa siihen jotta kyllä ay liike asiani hoitaa! Olen tosin myös tehnyt töitä aikalailla mutta saanut siitä ihan mukavaa korvausta.

Voi tuota lutusta !
        Maailma on täynnä maita joissa jokainen voi ja saa ilman vaihtoehtoja huolehtia ihan itse itsestään, - tekisikö mielesi muuttaa niihin ?

Ei yksi onnistuja muuta miljoonien riistettyjen osaa paremmaksi !
        Äläkä vain väitä etteivät ne tee mitään, taitaa oma paitasikin tulla sieltä.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Oletko itse ollut edes päivääkään töissä?

Aika monta päivää ja voit itse laskea kesäkuu 1960 alkoi ja päättyi 2008 huhtikuu. Työtön en ollut mutta opiskelun ja armeijan lasken työpäiviksi!

Siitä vaan noin räknäämään päivien määrää!

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Voi tuota lutusta !
        Maailma on täynnä maita joissa jokainen voi ja saa ilman vaihtoehtoja huolehtia ihan itse itsestään, - tekisikö mielesi muuttaa niihin ?

Ei yksi onnistuja muuta miljoonien riistettyjen osaa paremmaksi !
        Äläkä vain väitä etteivät ne tee mitään, taitaa oma paitasikin tulla sieltä.

Kyllä Suomessakin voi itsestään huolehtia, omakin elämäni on sen osoittanut ja niin pitää jokaisen tehdä jotta ei jää muiden elätettäväksi!

Jokainen joka paneutuu asiaan onnistuu, sen olen omalla elämälläni osoittanut! Ei riitä, että jää muiden kuten ay järjestöjen armoille, on itse hoidettava nuo asiat. Kun hakee töitä on helpompi olla yksi kuin yksi tuhansista!

• Anonyymi00009

Vaihda sinä sellaiseen maahan jossa ei ole verotusta eikä ammattiyhdistysliikettä, joutava marinasi kyllästyttää, siellä työnantajat määräävät asemasi.

• En työaikananikaan koskaan ollut ay alainen vaan aina itsenäinen työntekijä joka itse sopi sopimuksensa lain puitteissa. Siksi pärjäsin paremmin kuin muut monessa paikassa, koska he odottivat jonkun ulkopuolisen hoitavan asian, kun minä menin itse neuvottelemaan. Kun sitten sain muualta paremman sopimuksen, niin sinne ay pojat ja tytötkin jäivät olemaan!

Kun olet hyvä, fiksu ja tuottava niin työnantaja kyllä sen palkitsee, koska haluaa pitää sinut!

• Anonyymi00012

Mieluummin luen Demolraattia, joka on tasapuolisesti media kuin Helsingin Sanomat ja yle.

Huomatkaa että helsingin sanomat oli aikanaan arvostettu media, nykyään jopa puhelinmyyjät yrittävät käyttää perusteluna lehden muuttamiselle päätoimittajan tai muiden toimittajien vaihtumista.

Entinen kestotilaaja

• Anonyymi00013

Sitä ei taitaisi saada kovin suurta kannatusta jo sanoisi asiat suoraan ja kertoisi vievänsä ihmisiltä eläkkeet ja työttömyysturvan, sekä tekevänsä kaikesta mahdollisesta valtiollisesti hoidetusta toiminnasta bisnestä ja kassavirran rikkaille. Tuollaista toiminta on kyettävä peittämään ja perusteleman jollakin jotta vastustus ei nouse toimille kovaksi kun päätöksenteon jäljet alkavat näkyä arjessa kuten nyt .Yleensä se on talous ja taloudelliset syyt johon nojataan. Se on sitten eri juttu miten paikkaansa pitäviä nuo perusteet ovat. Mutta kaiken kaikkiaan kyseisiin toimiin ryhtymiseen on saatava kansan kannatus ja se sitten riippuu siitä saako sen vai ei, kuinka kansalaiset osaavat arvioida puheita ja läpivalaita puheiden takana olevat pyrkimykset. Siinä ei taida olla Suomessa kovin hyvin valveuduttu ,päätellen nyky menosta joka tuskin olisi mahdollista jos tuo osattaisiin ja nähtäisiin pyrkimykset ennalta mihin kukin puolue pyrkii. Näin jälki käteen line suurimalle osalle tuo selvinnyt nykyisen hallituksen puitteissa, mutta se on tässä vaiheessa myöhäistä enää korjata tai tehdä asioille mitään vaikka olisi haluakin.

• Anonyymi00014

Vieläkö joku uskoo poliitiikkoja.

• Anonyymi00016

Ei luottaminen ole ollut koskaan, mutta niin räikeästi ei ole aiemmin toimittu että toimitavat väljähdyttävät koko demokraattisen toiminnan merkityksen, Eli sen että toimitaan kansanvaltaisesti vaaleilla valiten kansan edustajat jotka ajavat asioita joita kansalaiset katsovat tärkeäksi ajaa ja edistää ja joiden edistämiseksi vaaleilla kansalaiset luovuttavat valtakirjan eli toimi mandaatin ajaa.

Mm Soinin tapauksessa hallitus olisi tullut hajotaa hänen omintakeisesti muodostaessa puolueen hallituskauden aikana ja pitää vaalit. Tuolla hallituksella ei ollut kansan mandaattia lainkaan. Myöskin tämän hallituksen toimivalta on kyseen alainen sillä, mikäli voi kertoilla mitä satuja tahansa ja käyttää valtaa mielensä mukaan oikeus käsitteistä piittaamatta on oikeusvaltio romutettu ja kansanvaltaisuus kadotettu. Se on lakannut toteutumasta ja niin ollen äänestämisestä on tullut turhaa .Toimitavan muutos on muuttanut myös valtiovallan muotoa jolloin valta on keskittynyt poliitikoille kansan sijaan. Valta kuuluu kansalle.

Poliittista valvontaa on lisättävä jotta toimitavat on palautettavissa perutuslaillisiin puitteisiin joissa toimitaan valtiomuotomme edellyttämällä tavalla.

• Anonyymi00015

Kokoomuslaisiin en ole luottanut koskaan !

• Valehtelee mitä?

Olisit kertonut muutaman valheen ja oman totuutesi niistä niin vaikuttaisit uskottavammalta! Nythän voin hyvin kuvitella, jotta et edes ymmärrä kuulemaasi, lukemaasi tai näkemääsi, koska olet sosialisti tollo!

• Anonyymi00017

Röh röh Lyyli sanoi minua tolloksi kun paskansin tuolille KVIIIIK !

• Anonyymi00020

Sinäkään et ole ollenkaan uskottava vaikka valehtelet silmät korvat päästäsi ?

• Anonyymi00021

Kyllä kokkareitten paljastuneet valeet ottaa sitten koville.

• Anonyymi00024

Kokoomus on valehdellut mm että velaksi eläminen loppuu, hyvinvointivaltio pelastetaan, Suomeen 100 000 uutta työpaikkaa. Kaikki em lupaukset on ollut puhdasta valehtelua.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Kokoomus on valehdellut mm että velaksi eläminen loppuu, hyvinvointivaltio pelastetaan, Suomeen 100 000 uutta työpaikkaa. Kaikki em lupaukset on ollut puhdasta valehtelua.

Ei se ollut valehtelua vaan lupaus jonka onnistuminen ei aina ole edes kiinni lupaajasta.

Onhan kokoomus jo lopettanut liian suuriksi kertyneitä menoja, sitenhän sitä velan nostoa saadaan vähennettyä. Edellisten hallitusten aikaansaamat menot ovat kuitenkin niin suuriaja koko kansainvälinenkin talous mataa joten rahaa ei kerry riittävästi ja on edelleen noita meno miljardeja riisuttava joten niiden toimeenpanoa ei kannata moittia vaan kiityellä.

Yksi suuri syyllinenhän on ay liike, se ei ole tehnyt mitään vaikka työttömyys on kasvanut kuin liikaa hiivaa saanut pullataikina. työehtoja olisi pitänyt alkaa muuttamaan tavalla, joka olisi mahdollistanut porukan töissä pysymistä ja uusien palkkaamista, vaan mitään ei vasurien taistelujärjestö ole tehnyt! Työttömyyteenhän ay on hallitusta suurempi syyllinen!

• Anonyymi00029
        YXKAXEX kirjoitti:

Ei se ollut valehtelua vaan lupaus jonka onnistuminen ei aina ole edes kiinni lupaajasta.

Onhan kokoomus jo lopettanut liian suuriksi kertyneitä menoja, sitenhän sitä velan nostoa saadaan vähennettyä. Edellisten hallitusten aikaansaamat menot ovat kuitenkin niin suuriaja koko kansainvälinenkin talous mataa joten rahaa ei kerry riittävästi ja on edelleen noita meno miljardeja riisuttava joten niiden toimeenpanoa ei kannata moittia vaan kiityellä.

Yksi suuri syyllinenhän on ay liike, se ei ole tehnyt mitään vaikka työttömyys on kasvanut kuin liikaa hiivaa saanut pullataikina. työehtoja olisi pitänyt alkaa muuttamaan tavalla, joka olisi mahdollistanut porukan töissä pysymistä ja uusien palkkaamista, vaan mitään ei vasurien taistelujärjestö ole tehnyt! Työttömyyteenhän ay on hallitusta suurempi syyllinen!

"Ei se ollut valehtelua vaan lupaus"

Tuo oli hauska. Ehkä lupasin, ehkä en, ehkä lupasin. Aitoa Kokoomus politiikka jossa lopulta tuhotaan kaikki.

"Yksi suuri syyllinenhän on ay liike"

No miten ne sinun mainostamat EK ja Kokoomus mafiat ja orjat.

• Anonyymi00029 kirjoitti:

"Ei se ollut valehtelua vaan lupaus"

Tuo oli hauska. Ehkä lupasin, ehkä en, ehkä lupasin. Aitoa Kokoomus politiikka jossa lopulta tuhotaan kaikki.

"Yksi suuri syyllinenhän on ay liike"

No miten ne sinun mainostamat EK ja Kokoomus mafiat ja orjat.

Jos tiettyyn asemaan päästäkseen lupaa jotain niin se tarkoittaa siihen pyrkimistä! Se onnistuuko riippuu monista seikoista, kuten työpaikkojen suhteen markkinoista ja ay liikkeen diktatuurista!

Työttömyyden suurin syyllinen on ay liike, jos työmarkkinat olisivat vapaat niin voitaisiin tehdä vaikka puolta päivää ja saada suurin piirtein sama kuin avustuksenakin mutta työn tuloksena, eikä muiden työntekijöiden tarvitsisi sitä palkastaan maksaa!

• Anonyymi00022

Koijari valehtelee harvoin, ainoastaan silloin kun sanoo jotain.

• Mitä Kokoomus valehtelee?

Kun syytät niin esitä myös todisteet!

Kerro siis valhe ja mikä on sinun totuutesi asiaan!

• Anonyymi00025

Röyhkimys eläkelusmu koijari valehtelee senkin, ettei muka valehtele!

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Röyhkimys eläkelusmu koijari valehtelee senkin, ettei muka valehtele!

Jos minun väität valehtelevan niin kerro, mitä olen valehdellut ja mikä olisi niissä asioissa sinun kiistaton totuutesi!

Miksi Lyylit eivät perustele väitteitään? Oletteko tyhmä sosialiateja?

• Anonyymi00030
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos minun väität valehtelevan niin kerro, mitä olen valehdellut ja mikä olisi niissä asioissa sinun kiistaton totuutesi!

Miksi Lyylit eivät perustele väitteitään? Oletteko tyhmä sosialiateja?

Olisiko sinulle tullut koskaan mieleen perustella väitteitäsi oikein faktoin eikä pelkästään sinun omin uskomuksin ja luuloin.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Olisiko sinulle tullut koskaan mieleen perustella väitteitäsi oikein faktoin eikä pelkästään sinun omin uskomuksin ja luuloin.

Minulla ei ole uskomuksia, vasureilla on.

Kun sinä Lyyli väität minun valehdelleen niin on sinun velvollisuutesi osoittaa se totuus ja miksi se olisi todempaa kuin minun ajatukseni asiasta! Koskaan et ole siihen kyennyt joten ei sinulla edes ole oikeutta muilta muuta vaatia, ei ennen kuin olet itse alkanut toimia oikein!

Voit nyt kertoa mikä väitteeni on uskomus ja kertoa miksi se sinusta siltä tuntuu! Minä sitten katson miten olet asian ymmärtänyt ja annan siitä lausuntoni!

• Anonyymi00036
        Extyökkäri kirjoitti:

Minulla ei ole uskomuksia, vasureilla on.

Kun sinä Lyyli väität minun valehdelleen niin on sinun velvollisuutesi osoittaa se totuus ja miksi se olisi todempaa kuin minun ajatukseni asiasta! Koskaan et ole siihen kyennyt joten ei sinulla edes ole oikeutta muilta muuta vaatia, ei ennen kuin olet itse alkanut toimia oikein!

Voit nyt kertoa mikä väitteeni on uskomus ja kertoa miksi se sinusta siltä tuntuu! Minä sitten katson miten olet asian ymmärtänyt ja annan siitä lausuntoni!

Ja taas kahdella nimimerkillä samassa ketjussa ? Onko ylläpito hereillä ?

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Extyökkäri on vain yksi nikki, se ei ole Ex ja työkkäri vaikka sitä näytät väittävän.

Tuo Lyyli mitä itse käytät on tuomittavaa koska teidän kanssanne ei kykene keskustelemaan, eihän niistä tiedä kuka Lyyli milloinkin on mitä kirjoittanut! Lyylien kohdalla ylläpidon pitäisi olla hereillä ja estää moinen toiminta.

Minä siis olen Extyökkäri, vain yksi henkilö mutta Anonyymi Lyyli voi olla kuka tahansa ehkä sadasta henkilöstä, en usko teitä vain yksi olevan! Sinulla on syytä miettiä omaa kirjautumistasi eikä miettiä niiden jotka ovat tunnistettavissa!

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Et sitten Lyyli kyennyt vastaamaan kommenttiini vaan tekosyyllä luikit pakoon! Ollet varsinainen sosialisti tomppeli jonka älynystyrät ovat jo kuivuneet kokoon. Kaltaisesi ylläpidon pitäisi poistaa koska ette sovi keskustelupalstalle. Eihän huomenna enää tiedä kuka Lyyli on mitä kirjoittanut!

• Anonyymi00023

Ei se reppana vassari osaa eikä tiedä mistään mitään kun kulkee kuin koira putinin talutus hihnassa. Ainut mitä osaa on valehtelu kun ei faktoilla pärjää kellekkään.

• Anonyymi00027

Eläppäs taas valehtele, kun et osaa puhua totta, niin suu poikki!

• Anonyymi00028

Kokoomuslaisen valehtelu on jo lapsuudenkodin isänmaallis-uskonnollisessa ilmapiirissä opittu ominaisuus; he itse ymmärtävät sen niin,
      että heidän oma kantansa on automaattisesti oikea, toista vaihtoehtoa ei ole.

• Anonyymi00031

Nykyilmaisu on muunneltua totuutta. Valehtelu on rumaa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Nykyilmaisu on muunneltua totuutta. Valehtelu on rumaa.

Kokoomuslainen ylimielisyys ja härskiys luo valehtelun kulttuurin tuohon sakkiin, koko sukua myöten. Kun omasta taloudellisesta edusta on kyse, moraali katoaa täysin rahan ja vallan himosta

• Anonyymi00033

Oppositioon on matka.

• Anonyymi00034

Vaalitappio Tuloo!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Vaalitappio Tuloo!

Vaikutus arviot jätetään Tahallaan tekemättä!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vaikutus arviot jätetään Tahallaan tekemättä!

Demarien kannatus on hallituksen oma saavutus!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      65
      4936
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      31
      3725
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3350
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2325
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1522
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1476
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1443
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe