Rakas?
Onko yhtään ikävä
26
421
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu ketä!?
- Anonyymi00002
Varmaan ikuisesti kaipuu siihen tunteeseen.
- Anonyymi00003
Valtava ikävä
- Anonyymi00005
Miksi et tee mitään?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi et tee mitään?
Niin,miksi et tee mitään asialle?
- Anonyymi00004
Ikävä rakasta H naista...💗
- Anonyymi00021
Mikä oma kirjaimesi on?
- Anonyymi00007
Minulla on kauhia ikävä omaa RAKASTA TURJAKE MIESTÄNI 😘❤️💋💋💋😢
Pikku pullukka turjake vaimosi vähän jumppas ja minulla on kauhia ja vesipullo on jäänyt johonkin.
En millään jaksa nousta etsimään sitä.
Minä muistin, että meillä on se IHMISOIKEUS SOPIMUS joten minä teen rikosilmoituksen, koska mieheni ei voi tuoda ihmisoikeus TURJAKE VAIMOLLEEN VESIPULLOSSA VETTÄ niin voitas juoda sitä ja PÖTKÖTTÄÄ KAKS PULLUKKAA TURJAKETTA PÄÄLLEKKÄIN IHMISINÄ.
Minä voisin kysyä, että : Pitäskö meidän pullukoiden pikkusen syödä, koska minä olen nuorena sairastunut ANOREKSIAAN joten MEIDÄN SYÖMISEEN EI SAA PUUTTUA! - Anonyymi00008
Sydän on nyt kasa multaa ☹️ ei kuule ei nää ❤️🩹 jokainen lynti tekee kipiää
- Anonyymi00009
Lyönti
- Anonyymi00010
Ainahan se.
- Anonyymi00011
Ehkä sitäkin, mutta lähinnä mä rakastan vaan erästä nuorempaa. m-n
- Anonyymi00012
aina.
- Anonyymi00013
Joo 🥺
- Anonyymi00014
On sinua rakas P! ❤️
Mn tumma- Anonyymi00024
Et ole.
- Anonyymi00015
On kyllä sinua
- Anonyymi00016
On häntä jota rakastan.
- Anonyymi00017
tiefän jut6un arm34eijan jutuistA JOS TULRR PALJON POPPEJA JA TYTTÄ JA HALUACVST OLLA SALAISIA AGRNT4JA
- Anonyymi00018
Ei oo rakasta ikävä.On hakkeri,stalkkeria ikävä.Niin kauan kun siitä lähtee luonnollisesti henki.Sitte juhlitaan.
- Anonyymi00019
...purkaan pahaa mieltä siitä mitä se keski-ikänen huora sai aikaan.Tää ei ollut mikään uhkaus tämä on tietenkin toive kun on tunkeutunut minun yksityisyyteen.Todellakin toivon että se sairas ämmä kuolee.Keuhkokuume,veren myrkytys,hslvasntuis kaulasta alaspäin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
...purkaan pahaa mieltä siitä mitä se keski-ikänen huora sai aikaan.Tää ei ollut mikään uhkaus tämä on tietenkin toive kun on tunkeutunut minun yksityisyyteen.Todellakin toivon että se sairas ämmä kuolee.Keuhkokuume,veren myrkytys,hslvasntuis kaulasta alaspäin.
...hyvä kun on tämä anonyymi palsta saa purkaa paineita näin turvallisesti.
- Anonyymi00022
Rakas! vain Sinua. Tunneside on vahva ja tiedät kyllä❤️👨👩👦
- Anonyymi00023
En ole enää. Rakkaasi pääsin jo yli sinun ansiosta nyt en enää edes mieti sinua mulle on ihan sama mitä tuolllaiselle ilkeälle ihmiselle tapahtuu
- Anonyymi00025
mammalla on ikävä
- Anonyymi00026
onko hauskaa nukkua joku aatiinine3n p3hmeä p3ir5ro päällä.. ja niin jorkur pikkuhousutkin vain jaLOISASA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150