Israel on homojen mekka, kaikki saa ja kukaan ei jää ilman
https://youtu.be/Y9tPz_d_STo?is=tfufr97L0wjtfB1U
Miljoonat homot kokoontuu Israelin telaviviin joka kesä
26
304
Vastaukset
Jerusalem on pyhä kristityille ja islamin uskoisille. Nykyään katuja kuitenkin kesäisin valloittavat homot
https://youtu.be/sGFMc9LOG0Q?is=eZsIVU-1ErjTu0lX- Anonyymi00001
Ei nyt niin paljon . Hyviä pridejä siellä kyllä on , mut nyt sopimisen aikana en ole käynyt .
- Anonyymi00002
Ei saa sanoa ääneen.
Me homot tiedetään. - Anonyymi00003
Hetero miehenä lomailun usein Israelissa . Siel kauniita naissolttuja ja erittäin halpoja . Niil onniin huonot palkat .
- Anonyymi00004
Vois luulla että kuva on Helsingistä,täällä on ruskeenreiänritareita yhtä paljon,ei uskalla edes nostaa pudonnutta kolikkoa edes maasta!
Gay turismi on nykyään tel avivin matkailuvaltti
https://youtu.be/SklIj5MBces?is=Z2En_LjDLfEIo76s- Anonyymi00005
Mahtavaa että homot ootte löytänyt Israelin 🙏 pitäkää hauskaa 😉
- Anonyymi00006
Ja tämähän tosiaan on se uskomattomin asia noissa Palestiinalaisten Halaamisissa.
Suuri määrä nimenomaan LGBTQ sakkia kautta Planeetan halailee Palestiinalaisia, jotka uskontonsa velvoittamana varmasti polttaisi heidät elävänä kiinni saadessaan jos uskaltaisivat Palestiinaan astua, ja arvostelee mitenkä Israel sitä ja tätä.
Samaan aikaan Israel on maailman suurimpia LGBQT ystävällisiä valtioita, joissa saa aivan vapaasti sateenkaareilla sydämen, ja muiden ruumiin osian, kyllyydestä.- Anonyymi00009
Ehdotankin tässä että Suomenkin Sateenkaari-marssit jatkossa siirretään sinne Gazaan!
- Anonyymi00007
Homojen viimeinen demari korsi. Kukaan ei voita.
- Anonyymi00008
Vaikka olisin viimeinen hetero Suomessa niin en matkusta Pyhään maahan en vaikka kuinka upeita mainoksia mulle kirjoittaisitte.
- Anonyymi00010
Olet tullut kaapista ulos?
- Anonyymi00014
Sä selvästi et ole lukenut tätä palstaa.
Joitain viikkoja ennen covid kuolemaansa Delphine jo tunnusti että hänen sohvallaan makaili poikaystävä.
Tämän palstalla pidempään kirjoittaneet muistaa varsin hyvin. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä selvästi et ole lukenut tätä palstaa.
Joitain viikkoja ennen covid kuolemaansa Delphine jo tunnusti että hänen sohvallaan makaili poikaystävä.
Tämän palstalla pidempään kirjoittaneet muistaa varsin hyvin.MINÄ! Minä muistan!
- Anonyymi00011
Kirjoituksesta saa kuvan että Israelissa pitää olla perse pitkällä ja rasvattuna kaiken aikaa kaikille.
- Anonyymi00012
Iran laittanut Tel Avivia paskaksi niin paljon, että ruskeitten reikien juhlat varmaan perutaan tältä vuodelta.
Tai jos juhlat pidetään, niin Iran takuulla lähettää täsmäpommit paikalle.
ja sitten helmat paukkuu...- Anonyymi00013
Tämän takia ehdotankin että juhlat siirretään sinne Gazaan!
Sitä ei Iran pommittaisi.
Suomestakin massiivinen edustusto paikalle juhlimaan kuinka Palestiina Vapautetaan myös vaihtoehto-seksuaalisesti! - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämän takia ehdotankin että juhlat siirretään sinne Gazaan!
Sitä ei Iran pommittaisi.
Suomestakin massiivinen edustusto paikalle juhlimaan kuinka Palestiina Vapautetaan myös vaihtoehto-seksuaalisesti!Palestiinan islamistit ei ikinä hyväksyisi gay pride juhlia alueellaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Palestiinan islamistit ei ikinä hyväksyisi gay pride juhlia alueellaan.
Siksipä sinne pitäisikin kaikkien aktivistien Gretaa myöten nyt mennä sateenkaarilippujen liehuessa.
Vapauttamaan Palestiinan Kansa.
Varsin epäinhimillistä toimintaa tuollainen homojen sorto! Eikös ne tapakin niitä?
Pelastajia tarvitaan! APUA!
- Anonyymi00016
Ei hän homo ole joka miestä nussii vaan se joka ottaa kikkeliä pyllyynsä. Näinhän nämä asiat seemilais-haamilaisten kansojen keskuudessa ymmärretään. Ei ole mitään uutta Auringon alla kun juutalaiset sekä muslimit toisiansa hässivät.
- Anonyymi00018
Eiks ne vaihda vuoroja, vai olenko väärässä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eiks ne vaihda vuoroja, vai olenko väärässä?
kyllä vaan. Ellei lampaita ole saatavana ????
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
kyllä vaan. Ellei lampaita ole saatavana ????
Kuulostat alan asiantuntijalta, luotan siis sanaasi tässä.
- Anonyymi00022
Ja minä kun luulin, että homojen maailmankonferenssi järjestetään aina Tukholmassa matkakulujen minimoimiseksi.
- Anonyymi00023
Vaikka Ruotsissa niitä lienee väkilukuun suhteutettuna eniten niin niitä on yhteensä Ruotsin ulkopuolella moninkertainen määrä.
Se on kato sitä tasa-arvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61782
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten198755- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610