Miksi sä muhun

Anonyymi-ap

Niin ihastuit. Oonhän mä sun kans melko ujo ollut. En nyt yleensä ole

22

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko nainen?

• Anonyymi00002

Tiedätkö, tämä olisi lasten leikkiä jos vain olisin ihastunut. Mutta ei....

• Anonyymi00003

No mitä se sitten on

• Anonyymi00004

No mutta lopulta lopetit olemasta ujo, ja uskalsit sanoa asioita suoraan. Se oli sen pointtikin. Sori siitä että se piti tehdä niin. Maksoin siitä itsekin hinnan, mutta tein sen sinun itsevarmuutesi vuoksi.

• Anonyymi00005

No nyt on kyllä suurinta pskaa, mitä olen koskaan lukenut 😂
        Ja itsensä jalustalle nostamista!

Sivusts

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No nyt on kyllä suurinta pskaa, mitä olen koskaan lukenut 😂
        Ja itsensä jalustalle nostamista!

Sivusts

Näin voi tulkita kun ei tiedä taustoja. Harmi että näet maailman niin että valitsit tuollaisen tulkinnnan. Kertoo sinusta aika paljon. -Edestä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin voi tulkita kun ei tiedä taustoja. Harmi että näet maailman niin että valitsit tuollaisen tulkinnnan. Kertoo sinusta aika paljon. -Edestä.

Onhan tuossa nyt selvää, että jotakuta on sörkitty, niin kauan että saa itsestään jotain ulos. Ei ole mikään hyväksytty psykologinen keino, johon on oikeus ilman toisen lupaa.
        Käy myös olmi, että molemmat olette kärsineet, joten minähän se tässä olen se kenestä kertoo 😉

• Anonyymi00006

Omalla kohdallani voin sanoa että vtun hyvä kysymys. Tunnistin hänessä jotain tuttua, ulkonäkö 10, ja jokin selittämätön voima. Voin toki olla vaan sekaisin päästänikin.

• Anonyymi00008

Oon minäki ollut sun kans ujo! Ehket vain huomaa, että kädet tärisee ja jäykistyn istumaan yhteen asentoon tuolissa?

• Anonyymi00017

Oletko oikeasti? Minusta sen näki kyllä.

• Anonyymi00009

Siihen aikaan kun sain tutustua sinuun paremmin aloin menemään sekaisin. Se on vieläkin päällä. Menetin mm. kontrollin lähes kokonaan. Nykyään et enää pääse näkemään sekoiluani läheltä etkä kyllä kaukaakaan.

• Anonyymi00011

Missä sitten sekoilet?
        Sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Missä sitten sekoilet?
        Sivusta

Kaikkialla. Kestosekoilua.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikkialla. Kestosekoilua.

Mitä teet, kun kestosekoilet?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä teet, kun kestosekoilet?

Muisti pettää. Keskittymiskyky on mennyt, ajatukset ovat muualla kuin arjessa ja terveys heikkenee.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Muisti pettää. Keskittymiskyky on mennyt, ajatukset ovat muualla kuin arjessa ja terveys heikkenee.

Aikamoista. Tuollaista se alkuun on, jos oikein kolahtaa. Menee ohi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aikamoista. Tuollaista se alkuun on, jos oikein kolahtaa. Menee ohi.

Tietenkin menee ohi, ei se muuten tällaista olisi.

• Anonyymi00018

Ei sitä voi selittää, sydämellä on oma tahto. Olet sitä paitsi heikoimmillasikin vahvempi kuin minä - se tekee mut höperöksi.

• Anonyymi00020

No näis rakkaus asiois ei kukaan vahvempi kuin toinen, se vaan sellainen tekijä meinaan rakkaus se joko on tai ei ole .

• Anonyymi00019

Asiaa.

• Anonyymi00021

Samoin ne on nää tunteet sinua kohtaan, niitä kai ei sais olla mutta mulla on niitä välillä paljon.

• Anonyymi00022

Oot mun toinen puoliskoni ❤️🔥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe