Sukupolia on tasan kaksi. Älä edes yritä väittää muuta

Anonyymi-ap

Sukupuolia on tasan kaksi. Kukaan ei ole missään muihin sukupuoliin törmännyt. Miksi tällaisia itsestäänselvyyksiä pitää nykypäivänä edes sanoa. Johan kaikki sen havaitsee ja tietää muutenkin.

13

179

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei se ole niin yksinkertaista, jos henkilö on kiikunkaakun siinä välivaiheessa, ollako vai eikö olla. Ei ne vehkeet niitä aivojen tuotoksia aina ota huomioon.

• Anonyymi00002

Piilopuppeli kilahti

• Anonyymi00003

Mitäs olet ja kilahdit. Tunnistit siis ittes.

• Anonyymi00004

On kolmea lajia.
      2 neuvoiset ( Hermafrodiitti )
      Uros ja naaras sukupuolet samassa varressa.

• Anonyymi00005

News takaisin bilsan tunneille

• Anonyymi00006

Etkö ymmärrä että ihmisen sukupuoli on monimutkainen asia? On myös biologisen sukupuolen lisäksi sosiaalinen sukupuoli.

• Anonyymi00007

Sosiaalinen sukupuoli on friikkien itse keksimä kriteeri sukupuolelle. Tulkinta antaa silloin mielikuvitukselle mahdollisuuden keksiä vaikka 50 uutta sukupuolta.

Totuus selviää helposti kun vedetään housut alas: siellä on joko kulli tai pillu. Poikkeavuutena voi olla joskus aniharvoin molemmat tai ei kumpaakaan mutta ne ovat kehityshäiriöitä eikä sukupuolia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sosiaalinen sukupuoli on friikkien itse keksimä kriteeri sukupuolelle. Tulkinta antaa silloin mielikuvitukselle mahdollisuuden keksiä vaikka 50 uutta sukupuolta.

Totuus selviää helposti kun vedetään housut alas: siellä on joko kulli tai pillu. Poikkeavuutena voi olla joskus aniharvoin molemmat tai ei kumpaakaan mutta ne ovat kehityshäiriöitä eikä sukupuolia.

Tuo on ihan tieteen määritelmä, et sitä tietenkään tietämättömänä ja sivistymättömänä tajua.

Kannattaisi edes käyttää hiukan aikaa opiskeluun.

• Anonyymi00008

Tämä päivän (12.4.2026) Helsingin Sanomissa kerrotaan Adriane Blickistä, miehestä josta tuli nainen. entisestä oikeistolaisesta vaikuttajasta, joka nyt tunnustautuu transsukupuoliseksi. Mitä siitä oppisimme? Ainakin sen, että Putinin ja Trumpin tunkkaiseen kyytiin ei tässä kohtaa kannata sokeasti hypätä.

• Anonyymi00011

Aivan, mutta mikä onkaan se kaksneuvos DJ VANCE USASSA?

• Anonyymi00010

NO ni mutta entäs Heinolan setä joka ei ole kumpaakaan suuntausta?
      Kyllä on vielä kolmas sukupuoli ja vielä aseksuasliset henkilöt!

• mutta toiset ne tykkäävät pukeutua naisten vaatteisiin ja himoita kullia , eikä se kaikkia häiritse , ennemminkin kiinnostaa ja kiihoittaa 😋

• Anonyymi00012

Mikä on hermafrodiitti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      991
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      868
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      799
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      664
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      55
      501
    Aihe