Kirjoittaisin kyllä jotain ilahduttavaa

Anonyymi-ap

ja sinullekin syvimmistä tunteitani, mutta näköalat ovat olleet viime aikoina niin synkeitä, että ajatuksista ei löydy juuri mitään mieltä ylentävää. Voi olla, että minulla on paljon annettavaa, mutta ei tällä hetkellä eikä tässä kunnossa. Tarvitset nyt piristystä pikemminkin, joten en lähde edes yrittämään. Meillä kaikilla on omat taistelumme. Jotkut kestävät paremmin, ja ehkä kykenevät kaivamaan esiin mieltä piristäviä juttuja roudan alta. Minun lapioni on tylsynyt.

19

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eipä mullakaan mikään hyvä olo ole!!

• Anonyymi00003

Vähän sama fiilis, en kirjoittele hänelle kun en osaa kirjoittaa mitään kaunista tai positiivista.

• Anonyymi00004

Kuin minun ajatuksiani... Tsemppiä aloittajalle.

• Anonyymi00005

En halua mitään muuta kuin aidon ihmisen, en satuja, enkä unikuvia.

• Anonyymi00006

Kiitos! Se antaa toivoa.

• Anonyymi00007

Sama, mutta olen luovuttanut. Ei ihminen pysty ottamaan vastaan määräänsä enempää pskaa.

• Anonyymi00008

Uskon hyvin tuon. Ihminen on susi toiselle ihmiselle.

• Anonyymi00009

Toivoisin enää, että mut säästettäisiin enemmältä. Olen vahva, mutta nyt on menty niin rajoilla, että ei ole enää terveellistä. Sen kun he vain ymmärtäisivät ja kaivaisivat jostain edes pienen pienen inhimillisyyden.

• Anonyymi00010

Parempi tuokin kun sultaa toiselle pskaa. Kun oli paha mieli mua haukuttiin ja toivottiin hirveitä juttuja. Mut mä pärjään. En oo ennenkään tullut sulke itkemään enkä tuu. Koitahan jaksaa.

• Anonyymi00011

epätietoisuus ja turvattomuus ovat välillä kestämättömiä tunteita mutta jotenkin sitä vaan aina kasaa itsensä.. vaikea luottaa kenenkään.. ja se on kyllä ollut aina niin mutta viimeisen kahden vuoden aikana tilanne on kärjistynyt siihen pisteeseen etten edes ymmärrä mistään mitään. :c pitää miettiä vain lasten ja itsensä asioita eikä miettiä mitään muita inhottavia uutisia jne.

• Anonyymi00012

Ei aina tarvitsekaan olla satasella mukana. Luin joskus pariskunnasta, jotka "varoittivat" toisiaan esim. työpäivän päätteeksi, että kun pian nähdään kotona, niin minun akkuni on tällä hetkellä vain 45 prosenttia täynnä. Siinä ehtii molemmat kotimatkan aikana asettaa odotukset kohdilleen. Yksi voi olla rauhassa, kun kumppani tietää, että jaksaminen on sillä hetkellä vähissä eikä hänen tarvitse vähillä energioillaan edes esittääkään mitään muuta. Toisella taas saattaa olla virtaa 90 prosenttia ja hän osaa asennoitua siten, että tulee tilanteeseen oikeanlaisella energialla, kun vihdoin nähdään. Silloin kun yhdellä on raskaampaa, toinen kenties jaksaa helpommin kannatella - ja vuorot toki vaihtuvat. Ja mikä tärkeintä, molemmat ovat kartalla siitä mitä tapahtuu ja missä mennään, ja kumpikin voi luottaa siihen, että toinen on joka tapauksessa läsnä, oli hän juuri sillä hetkellä läsnä sitten 30 prosentilla tai 95:llä. <3

• Anonyymi00013

Ihan loistava idea 🙂

• Anonyymi00014

Voi, voi, 45%, se kuulostaa minusta saavuttamattomalta. Arvio omasta akustani on n. 5%, jos sitäkään.

Minusta tuntuu, että muut ihmiset ovat toiselta planeetalta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Voi, voi, 45%, se kuulostaa minusta saavuttamattomalta. Arvio omasta akustani on n. 5%, jos sitäkään.

Minusta tuntuu, että muut ihmiset ovat toiselta planeetalta.

Viisi prosenttia on ihan OK sekin. Joskus olo vain on maahan lyöty.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Viisi prosenttia on ihan OK sekin. Joskus olo vain on maahan lyöty.

Melkein aina kun menen salille, kello näyttää, että bodybatteria on 5, joten sillä jaksaa ihan hyvin. Aamuisin on joku 40-50, että paremminkin voi olla 😁

• Anonyymi00017

Mutku en halua olla väsynyt yksin 😔 Haluan että sinä väsyt kanssani.

• Anonyymi00019

Ihana 🙂

• Anonyymi00018

en ti4rfä onko jorain kiinalaisrt4n sotilast4luq joku tyttö mutta jos nukkuvkuu diyrn ryyä kuulrr jotain pineiä ääniäkäin kuule4e4 kun ihmidse4t liikkuvat jotain.

hyvä elokuva-juttu 007 Kultainen wssde.. Golden Gun.

• Anonyymi00020

minä niin arm4eijan ihmisettä älä yritä tewhdeä tytöiw5rä monia salaisia agentt4eja...

aivan hyvä 4e3lokuva 007 Kultainen Ase

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2152
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      85
      1540
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe