Kuka tämä Pyhimyksen iisalmelainen naisystävä on?
17
1218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole kuin pelkästään nimenä etäisesti tuttu tuo Pyhimys, koska en yleensäkään kuuntele paskaa musiikkia. Mutta en varmastikaan tunnistaisi, jos kyseinen pallinaama sattuisi kadulla tulemaan vastaan.
- Anonyymi00002
Sitähän tässä kysyttiin...huhhuhh hohhoijaaa.
- Anonyymi00003
Missä Iisalmen kahvilassa tällaista asiaa pohditaan?
- Anonyymi00004
Timosauruksen kahvilassa ainakin tiedetään.
- Anonyymi00005
Mitäpä sillä tiedolla sitten tekee?
- Anonyymi00006
Henkirikos Kiuruvedellä ketjussa nähdään miten juoruilu suomi24:lla johtaa ruumiin nuohoukseen asti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Henkirikos Kiuruvedellä ketjussa nähdään miten juoruilu suomi24:lla johtaa ruumiin nuohoukseen asti.
No tässä ei taida olla murhasta kyse? Kerro toki, jos olen väärässä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No tässä ei taida olla murhasta kyse? Kerro toki, jos olen väärässä.
Toki ei, mutta samasta ilmiöstä kyse, ”olen utelias,kysyn toisilta, että uteliaisuuteni tyydyttyy”
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toki ei, mutta samasta ilmiöstä kyse, ”olen utelias,kysyn toisilta, että uteliaisuuteni tyydyttyy”
Tuo on kyllä jännä. Haluaa tietää vaan ei tiedä miksi :)
- Anonyymi00010
Joko on sakkoliha täysi-ikäinen
- Anonyymi00011
Freelancetoimittaja Inkakin kiinnostunut ja iisalmen Sanomien toimitus
https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/9377345 - Anonyymi00012
Huu tö fak is pyhimys? Huu tö fak on tyttöystävä? Huu tö fak keörs? Notmii. Huu tö fak häs laif? Notjuu..
- Anonyymi00013
Sieltä se erään iisalmelaisen maajussille morsian ohjelman osallistujan kiveksistä pyhimyksen morsian on N:20vuotta sitten alulle laitettu.
- Anonyymi00014
Alkaako N ?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Alkaako N ?
Harvemmin tai mistäpä minä tiedän, mutta ainakin minun mielestäni Ismo alkaa I kirjaimella.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Harvemmin tai mistäpä minä tiedän, mutta ainakin minun mielestäni Ismo alkaa I kirjaimella.
Nyt alkaa kiinnostamaan.
- Anonyymi00018
Etukirjaimet ainakin ovat K Ja P.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2442901Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell71633Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.41329- 1021189
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 741074
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922