Muisteletko koskaan yhteisiä hetkiämme?

Anonyymi-ap

Yritin pitää yhteyttä, mutta et kai halunnut enää. Löysitkö onnesi vai suojelitko ehkä itseäsi, en varmaan saa koskaan tietää. Vuosienkin jälkeen kaipaan sinua, vaikka saitkin elämäni sekaisin tai ehkä juuri siksi. Olen kuitenkin kiitollinen siitä tunteesta, jonka sain kokea vuoksesi. Oletan, että jotain jäi sanomatta, siksi se ei jätä rauhaan, vaikka kuinka yrittää luopua. Ole onnellinen, olet sen arvoinen. N -> M

24

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama minulla, kaipaus jatkuu ja syyksi olen huomannut sen että jotain jäi sanomatta, jäi keskustelematta!

M

• Anonyymi00002

Ohi

• Anonyymi00003

Nautit kiusaamisesta. Kokekeilisit ammentaa voimaa jostain muusta?

• Anonyymi00023

Ja millä tavalla tämä palstaäijän luoma nettihologrammi sitten kiusaa sinua tai muita? Noloa saarnaa piät tääl. T

• Anonyymi00004

Kyllä sä olet niin pelle narsisti kuin voit vaan olla

• Anonyymi00009

Kaupassa ei ehdi juomaan teetä tauollamut eipä sillä enää oo mitään väliä

• Anonyymi00005

Muistelen useinkin, tottakai. Suojelin itseäni.

• Anonyymi00006

Pskat, tuo on raukkamaista ghostaamista.

• Anonyymi00007

Onko se, ettei pidetä yhteyttä, auttanut menemään eteenpäin? Ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko se, ettei pidetä yhteyttä, auttanut menemään eteenpäin? Ap

Onko tunteet kuolleet? Ei.

Suhtaudunko avoimesti ajatukseen naisesta elämässäni? Kyllä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko tunteet kuolleet? Ei.

Suhtaudunko avoimesti ajatukseen naisesta elämässäni? Kyllä.

Mitä odotat häneltä? Ap

• Anonyymi00022
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pskat, tuo on raukkamaista ghostaamista.

Sää oot aloittajaäijä monin eri monologien käyny näitä karvaita kokemuksiasi läpi

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitä odotat häneltä? Ap

Enpä nyt aio anonyyminäkään paaluttaa esimerkkiä suotuisasta toiminnasta. Se nainen tietää kyllä vaadittavat askelmerkit.

• Anonyymi00010

joa on kasvisdallerfia, ei voi syösä mierään kaebiksia ollenkaan p3lkäwst5ään nquedawn lihaas

• Anonyymi00011

Rakkautesi oli niin kovin ekdollista. Enkä minä osaa muuttua sellaiseksi kuin sinä toivoit.

• Anonyymi00012

Minun rakkauteni ei ole ehdollista. Täytyy miettiä omaa jaksamistaan. Toisen elämäntyyli vie mennessään ja minä haluan elää rauhallista ja hidasta elämää. Olen aivan varmasti hänelle arkipäivänä tylsä tyyppi. Minun elämäni on tässä ja nyt kunnes loppuu, elän sen tavallani. Kuin hänelle ❤️

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minun rakkauteni ei ole ehdollista. Täytyy miettiä omaa jaksamistaan. Toisen elämäntyyli vie mennessään ja minä haluan elää rauhallista ja hidasta elämää. Olen aivan varmasti hänelle arkipäivänä tylsä tyyppi. Minun elämäni on tässä ja nyt kunnes loppuu, elän sen tavallani. Kuin hänelle ❤️

Olet niinsanottu sohvaperuna? Koin sellaisen tietenkin pystyyn kuolemisena. Paska duuni eikä jaksa kiinnostaa kuin vahdata sarjoja sekä elokuvia, sekä ryypätä niin helvetin lailla aina kun ei ole huomenna töitä (ja joskus vaikka olisikin). Olen kuitenkin alkoholistin poika ja ajattelen että tuollainen on tappava kierre ja erittäin huonoa elämää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olet niinsanottu sohvaperuna? Koin sellaisen tietenkin pystyyn kuolemisena. Paska duuni eikä jaksa kiinnostaa kuin vahdata sarjoja sekä elokuvia, sekä ryypätä niin helvetin lailla aina kun ei ole huomenna töitä (ja joskus vaikka olisikin). Olen kuitenkin alkoholistin poika ja ajattelen että tuollainen on tappava kierre ja erittäin huonoa elämää.

Ei, päinvastoin. Haluan kokea elämän lähinnä selvin päin ja jaksaa tehdä ja kokea erilaisia asioita. Jokainen saa itse valita, miten elää. Mutta joskus on vaikea sovittaa elämiä yhteen, vaikka tunteita olisikin. Eikö se kannata edes lähteä sellaiseen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei, päinvastoin. Haluan kokea elämän lähinnä selvin päin ja jaksaa tehdä ja kokea erilaisia asioita. Jokainen saa itse valita, miten elää. Mutta joskus on vaikea sovittaa elämiä yhteen, vaikka tunteita olisikin. Eikö se kannata edes lähteä sellaiseen.

No mutta. Sinähän saattaisit sopia hyvin elämääni. Sääli ettei kai olla koskaan tavattu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No mutta. Sinähän saattaisit sopia hyvin elämääni. Sääli ettei kai olla koskaan tavattu.

Niin. En myöskään katsele televisiota. Ihan harvoin jonkun leffan, mutta pääsääntöisesti pysyy kiinni.

• Anonyymi00018

Esitinkö jonkin toiveen muuttumisesta? Ap

• Anonyymi00020

” Vuosienkin jälkeen kaipaan sinua, vaikka saitkin elämäni sekaisin tai ehkä juuri siksi” Kuuleppa naisena esiintyen omasta koetusta erinomaisuudestaan jaaritteleva miesihminen, aapee- kyllä eksäsi varman sinut vuosienkin jälleen muistavat, eri asia millä tavalla

• Anonyymi00021

Siinä on teille ihmisen psykologiaa silvuplee

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Siinä on teille ihmisen psykologiaa silvuplee

I have study all kinds of viheltaja’s before many was born so

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      282
      2635
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2205
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      122
      1639
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      136
      1423
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe