HYVÄT YÖT. VARJONYRKKEILEN VIELÄ
YHDELLE NAISELLE YHDELTÄ MIEHELTÄ
20
375
Vastaukset
- Anonyymi00002
Harjoittelet mihin?
- Anonyymi00003
Ehkä olis hyvä kun sanoisit sille suoraan jotain, teille molemmille hyvä.
- Anonyymi00004
Eikö olisi kivempi nyrkkeillä toisen kanssa? Siinähän sitä kehittyisi ja oppisi tuntemaan vastustajansa kaikin puolin.
- Anonyymi00005
Lopetahan gubbe tuo uhkailu,sinä taidat olla se kolmas pyörä!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lopetahan gubbe tuo uhkailu,sinä taidat olla se kolmas pyörä!
En ajatellut aloituksen koskevan itseäni.
- Anonyymi00009
❤️
- Anonyymi00010
:D
- Anonyymi00011
Ok.Minä heilutin sapelia.Terkuin Nainen.
- Anonyymi00013
Poliisilaitoksen liitupiirroksessa vai? -sivu
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Poliisilaitoksen liitupiirroksessa vai? -sivu
Siinäpä hyvinkin.
- Anonyymi00012
Pusut sun varjolles.
- Anonyymi00014
Isot Miehet ei leiki matadoria.
- Anonyymi00016
Aivan totta! Ei oikein kannata mielestäni!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aivan totta! Ei oikein kannata mielestäni!
Saattaa matadori jäädä yksin heiluttelemaan mulettaansa.
- Anonyymi00015
joo mä kuulen
- Anonyymi00019
Ei enää! Tai tee sinä mitä tykkäät.
- Anonyymi00020
Oli hyvä kun joku kommentaari haastatteli Mile Tysonia "Joo mä oon huomannu tuota, että yleensä nyrkkeilyssä on tapana vetää nyrkki lyönnin jälkeen takaisin, mutta olen huomannit, ettänsulla jokainen lyönti on itseasiassa tyrmäysisku"...
- Anonyymi00021
Minä ainakin sain tarpeekseni miehistä viikonloppuna. Ei ole ällömpää kun seuraan tunkeva mies, onpa hän kuka tahansa. Olen siis mies enkä tippaakaan kiinnostunut miehistä, millään tavoin.
- Anonyymi00022
Olisin kiinnostunut varjopainista miehen kanssa. Sängyllä painikin käy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648