ajattelin kirjoittaa tänne kun en nyt muuta paikkaa keksinyt mua ottaa päähän kun kaikki naiset on nykyään maksullisia jos haluaa harrastaa seksiä ilmaista seksiä ei saa enää nykysin kun kaikki tukia ja tuloja on leikattu niin ihmisten on ollut pakko keksiä joitakin lisä tienestjä no ei siinä mitään onneksi niitä on runsaasti tarjolla ja hinta haitari on melko lailla on kalliita ja halpoja no onneksi saa edes sellaista kun ei oo mitään saumaa parisuhteeseen koska oon eläkeläinen ja entinen mielenterveyspotilas no eipä muuta tällä kertaa on muuten kevät ja lämpöset ilmat nyt onneksi saa seksiä ees niiltä maksulllislista kun ei muuten kelpaa tavallisille terveisin aikuinen mies ja eläkeläinen
masentaa kun nykyään kaikki naiset on maksullia joihin törmää netissä
15
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vai on netissä vain maksullisia naisia?
- Anonyymi00002
Ihan normaalia että kongossa kaikki naiset huoraa rahaa vastaan kun ihmisarvo on niin pieni.
- Anonyymi00003
No ei ne kaikki miehetkään ole aviomies materiaalia. Siellä on juuri niitä, jotka haluaa että nainen olisi ilmainen seksilelu, kun ei itsestä ole perheen elättäjäksi. Ja auta armias jos nainen on se fiksumpi ja paremmin toimeentuleva uraohjus, niin siitäkös se vasta pahamieli syntyy, kun ei sellaista kestä.
- Anonyymi00004
Miksi maksat? Ala sinäkin ottaa naisilta maksu panoistasi!
- Anonyymi00008
Ei naisten tarvi maksaa seksistä 🤣
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei naisten tarvi maksaa seksistä 🤣
Siltikkin on naisia jotka valitsee tämän vaihtoehdon.
- Anonyymi00006
Hallitus leikkaa,naiset tarvitsee rahaa. En itsekään enää anna ilmaiseksi.
- Anonyymi00007
Minua yököttää epämääräiset asiakkaat,anteeksi vain. Ei ole nautinto antaa ruman äijän pökkiä itseä rahasta🤮
- Anonyymi00012
Ja silti kuitenkin teet niin?
Masentunut Mies
- Anonyymi00010
parantaa naisrten masennustra minun jutut
avaruusraketti 007 rak356i voi parantaa kun hsudks erloku s juyyu
äkä ole kullititon kuin joku Kocanen Timo - Anonyymi00011
Itse uskalla mennä edes maksullisiin naisiin kun on niin paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja pelkään myös sukupuolitauteja joten huonosti on asiat.
Masentaa myös se kun ei kelpaa kenellekkään naiselle.
Itsestä on tullut naisvihaaja tämän asian takia. Tähän se vuosikymmenien katkeruus on sitten johtanut.
Masentunut Mies- Anonyymi00013
Et kelpaa kellekkään naiselle niin voisi kysyä kelpaatko itse itsellesi ? Jos tuollainen tekee sinulle hyvää ja et halua muutosta niin toki saat elää valitsemallasi tavalla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Et kelpaa kellekkään naiselle niin voisi kysyä kelpaatko itse itsellesi ? Jos tuollainen tekee sinulle hyvää ja et halua muutosta niin toki saat elää valitsemallasi tavalla.
Miten se muka auttaisi siinä että kelpaisin naisille vaikka kelpaisin itselleni? Joskus ihan tosissani uskoin vielä löytäväni naisen. Nyt olen jo miltei luopunut toivosta.
Masentunut Mies - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miten se muka auttaisi siinä että kelpaisin naisille vaikka kelpaisin itselleni? Joskus ihan tosissani uskoin vielä löytäväni naisen. Nyt olen jo miltei luopunut toivosta.
Masentunut MiesItselleen kelpaaminen tarkoittaa kykyä hyväksyä itsensä arvokkaana omana itsenään, ilman jatkuvaa tarvetta suorittaa, miellyttää muita tai täyttää tiukkoja itsekriittisiä vaatimuksia. Se on perusta hyvälle itsetunnolle ja mielenterveydelle, ja se liittyy vahvasti itsemyötätuntoon.
En ole saanut käsitystä että sinulla olisi hyvä itsetunto.
- Anonyymi00014
Näin se varmaan on, itsekin annoin nuorempana ilmaiseksi, mutta nyt sitten olenkin köyhä eläkeläinen, joten täytyy veloittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 111840
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48706- 52690