masentaa kun nykyään kaikki naiset on maksullia joihin törmää netissä

Anonyymi-ap

ajattelin kirjoittaa tänne kun en nyt muuta paikkaa keksinyt mua ottaa päähän kun kaikki naiset on nykyään maksullisia jos haluaa harrastaa seksiä ilmaista seksiä ei saa enää nykysin kun kaikki tukia ja tuloja on leikattu niin ihmisten on ollut pakko keksiä joitakin lisä tienestjä no ei siinä mitään onneksi niitä on runsaasti tarjolla ja hinta haitari on melko lailla on kalliita ja halpoja no onneksi saa edes sellaista kun ei oo mitään saumaa parisuhteeseen koska oon eläkeläinen ja entinen mielenterveyspotilas no eipä muuta tällä kertaa on muuten kevät ja lämpöset ilmat nyt onneksi saa seksiä ees niiltä maksulllislista kun ei muuten kelpaa tavallisille terveisin aikuinen mies ja eläkeläinen

15

372

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vai on netissä vain maksullisia naisia?

• Anonyymi00002

Ihan normaalia että kongossa kaikki naiset huoraa rahaa vastaan kun ihmisarvo on niin pieni.

• Anonyymi00003

No ei ne kaikki miehetkään ole aviomies materiaalia. Siellä on juuri niitä, jotka haluaa että nainen olisi ilmainen seksilelu, kun ei itsestä ole perheen elättäjäksi. Ja auta armias jos nainen on se fiksumpi ja paremmin toimeentuleva uraohjus, niin siitäkös se vasta pahamieli syntyy, kun ei sellaista kestä.

• Anonyymi00004

Miksi maksat? Ala sinäkin ottaa naisilta maksu panoistasi!

• Anonyymi00008

Ei naisten tarvi maksaa seksistä 🤣

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei naisten tarvi maksaa seksistä 🤣

Siltikkin on naisia jotka valitsee tämän vaihtoehdon.

• Anonyymi00006

Hallitus leikkaa,naiset tarvitsee rahaa. En itsekään enää anna ilmaiseksi.

• Anonyymi00007

Minua yököttää epämääräiset asiakkaat,anteeksi vain. Ei ole nautinto antaa ruman äijän pökkiä itseä rahasta🤮

• Anonyymi00012

Ja silti kuitenkin teet niin?

Masentunut Mies

• Anonyymi00010

parantaa naisrten masennustra minun jutut

avaruusraketti 007 rak356i voi parantaa kun hsudks erloku s juyyu

äkä ole kullititon kuin joku Kocanen Timo

• Anonyymi00011

Itse uskalla mennä edes maksullisiin naisiin kun on niin paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja pelkään myös sukupuolitauteja joten huonosti on asiat.

Masentaa myös se kun ei kelpaa kenellekkään naiselle.

Itsestä on tullut naisvihaaja tämän asian takia. Tähän se vuosikymmenien katkeruus on sitten johtanut.

Masentunut Mies

• Anonyymi00013

Et kelpaa kellekkään naiselle niin voisi kysyä kelpaatko itse itsellesi ? Jos tuollainen tekee sinulle hyvää ja et halua muutosta niin toki saat elää valitsemallasi tavalla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Et kelpaa kellekkään naiselle niin voisi kysyä kelpaatko itse itsellesi ? Jos tuollainen tekee sinulle hyvää ja et halua muutosta niin toki saat elää valitsemallasi tavalla.

Miten se muka auttaisi siinä että kelpaisin naisille vaikka kelpaisin itselleni? Joskus ihan tosissani uskoin vielä löytäväni naisen. Nyt olen jo miltei luopunut toivosta.

Masentunut Mies

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miten se muka auttaisi siinä että kelpaisin naisille vaikka kelpaisin itselleni? Joskus ihan tosissani uskoin vielä löytäväni naisen. Nyt olen jo miltei luopunut toivosta.

Masentunut Mies

Itselleen kelpaaminen tarkoittaa kykyä hyväksyä itsensä arvokkaana omana itsenään, ilman jatkuvaa tarvetta suorittaa, miellyttää muita tai täyttää tiukkoja itsekriittisiä vaatimuksia. Se on perusta hyvälle itsetunnolle ja mielenterveydelle, ja se liittyy vahvasti itsemyötätuntoon.

En ole saanut käsitystä että sinulla olisi hyvä itsetunto.

• Anonyymi00014

Näin se varmaan on, itsekin annoin nuorempana ilmaiseksi, mutta nyt sitten olenkin köyhä eläkeläinen, joten täytyy veloittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe