Me ollaan päädyttiin kertomaan muutamalle hyvälle kaverille kimppa ja parinvaihto jutustamme.
Tammikuun alussa kerrottiin ja nyt on tullut ehdotuksia mukaan yllättävän monelta mieheltä mutta myös muutamalta naiselta.
Meillä on ollut 3 miestä panemassa vaimoani tänä vuonna ja itse olen ollut vaimoni tyttöystävän kanssa panemassa.
Tulimme kaapista
10
1158
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Missäpäin reissailette? Tekis mieli mukaan.
- Anonyymi00002
Meillä kaverit ovat käyneet lauantaisin saunassa kun minun vaimoni on aina mukana löylyssä ja myös vaimon kavereita on sekasaunassa.
Joidenkin kanssa ollaan myös seksisuhteessa. - Anonyymi00003
Porsaat ei sitten osanneet edes hävetä. Surkeaa rapoiojengiä jotka puolisoaan toisilla panettaa ja sellaisesta vielä itse nauttii.
- Anonyymi00004
Mitäs porsas teet täällä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitäs porsas teet täällä.
Nautin https://spankbang.com/920ao/video/3some+backstory+m+x+nightwatch681+x+whitewolfbkk. Tuossa hyvä artikkeli aiheesta.
- Anonyymi00006
Me aloitimme yhdessä vaimon kanssa ensin etsimällä kolmas, viikon lopun yhdessä nauttien päätimme nopeesti emme salaa harrastusta.
Harrastamme nykyään parin vaihtoa ja ryhmä seksiä myös. Avoimuus toi vaimolle miehiä, monasti lähestyvät jopa autoa tankatessa.
Nytkin viikonloppuna vaimo kaverin asunnolla panettamassa, tutustuivat aiemmin toisiinsa auton huollossa. T. Pari 50+- Anonyymi00007
Aika hienoa🥰
- Anonyymi00008
Me kerrottiin vaimon kanssa molemmat kahdelle kaverille meidän kimppasexsistä.
Yllättävän nopeasti on tieto kulkenut eteenpäin.
Ei haittaa meitä kun halusimme tuttujen tietävän meidän jutusta.- Anonyymi00014
Emme varsinaisesti tuttavien ja sukulaisten seurassa keskustele asiasta, yhdessä juhliessa jokainen huomaa seksuaallisen vapauden meistä.
Kesäisin mökillä ollut sukulais pariskunnan mies yksin kanssamme, kerran olimme miehet keskenään saunassa. Otimme miestä väkeämpää kun sukulais mies tuumas sulla naitavan näköinen vaimo. Tuumasin sun täytyy kokeilla jos mieli tekee, vihjasin vaimolle et menee aitaan yöksi. Yhtyivät koko yön aamuun saakka, mitään suuremmin keskusteltu jälkikäteen. Yhtyvät kylläkin nykyäänkin kun silmä välttää miehen vaimolta. Pari 50v
- Anonyymi00012
On ollut mielenkiintoista katsoa kaveria kun ollaan pyydetty häntä mukaan panemaan vaimoa.
Miehet ovat mielellään panneet vaimoa ja ovat innoissaan tulemaan uudestaan.
Vaimokin on mielissään kun saa antaa muillekkin miehille seksiä.
Vaimoa kiihoittaa kun on 2-4 miestä kiimaisesti häntä panemassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää68845- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38602- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437