Komistus. Tiedät sen itsekin. Miksi minusta edes pitäisit
Saisit kenet vaan
42
612
Vastaukset
- Anonyymi00001
En edes sinua kaunokainen. 😢
- Anonyymi00003
Höpö
- Anonyymi00002
No niin hälinä keijut- palstamies nimitti itsensä komistukseksi naurakaamme sitä kuin vain autuas bimbo voi. -TT
- Anonyymi00004
Miksi sinä alennat itseäsi surkuttelemalla?
- Anonyymi00006
Miksi sinä yrität ylentää itseäsi inisemällä tälle miestrolille? TT
- Anonyymi00010
Ajattelin että vaikka joku isommalla statuksella oleva ottaisi sinut kiljuen
- Anonyymi00015
Aloituksen tarkoitus on kalastella kehuja ap:lle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin on.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
No sinullahan se tuli taas yksäri yökkäys pätevää tulukintaa naisia alentavan aloittajaäijän aloituksesta. Oot ihan himmee.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin on.
Muista entinen intellektuelli nykyinen räkäpopulisti vastailla itsellesi ja äänestää omia kommentteja, niin hyvä tulee. Tee
- Anonyymi00041
Anonyymi00015 kirjoitti:
Juu totta. Vastauksenhan tulisi olla: Äläs nyt. Kyllähän sinä olet ihana ja kaunis ja kuka tahansa olisi onnellinen, jos saisi sinut.
Pointtihan on se, että surkuttelu ja mateleminen kehujen toivossa...noh.
- Anonyymi00005
😒😒😒
- Anonyymi00007
Rimakauhua sulla
- Anonyymi00012
Minä jätän myötätunnosta sinun käsittelyn väliin toistaiseksi
- Anonyymi00008
Kuules,kun siinä se ongelma onkin, jos on hyvän näkönen, niin kenelläkään ei ole rohkeutta alkaa mihinkään, ei edes pelkkään seksiin. Ja sitten se komistus jää yksin.
- Anonyymi00009
Multa ei rohkeutta puutu, mutta se komeuskin on katsojan silmissä. Jos sisältö huono, niin se ulkoinen ei sitä korvaa. Eikä kiiltokuvapojat ole koskaan kiinnostaneet, mutta ei kyllä kiinnosta se toinen ääripääkään.
Sivusta - Anonyymi00011
Niinpä aloittajaäijä tietenkin- sinun elämän stoori. T naiselta heh
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niinpä aloittajaäijä tietenkin- sinun elämän stoori. T naiselta heh
Ulkonäölleen ei kukaan itse mitään hirveästi voi. Tietysti te rumat pidätte oikeutenanne tuon irvistelyn.
sivu-uuno - Anonyymi00018
Ootko oikeesti yksin? Tiedän toisen komistuksen ja en pystynyt edes juttelemaan hänelle. Mutta nyt on kyllä jonkinlaista avautumista tapahtunut ja nyt pystyisi ihan mihin vaan-ainakin melkein. Mutta kun on opetettu ettei toisen omaa saa ottaa. Tiedän kyllä, että joissain suhteissa se on sallittua. Olen melko kaunis nainen ja minunkin on hyvin vaikea löytää miestä edes siihen seksiin. Ja mielenkiintoni herättää monessakin mielessä juurikin ulkonäkö. Ei kiinnosta jotkut yli 60 vuotiaat miehet tai 25 vuotiaat. Sinä mies jota ajattelen tällä hetkellä taidat olla sellainen rakas "lurjus" ❤️
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ootko oikeesti yksin? Tiedän toisen komistuksen ja en pystynyt edes juttelemaan hänelle. Mutta nyt on kyllä jonkinlaista avautumista tapahtunut ja nyt pystyisi ihan mihin vaan-ainakin melkein. Mutta kun on opetettu ettei toisen omaa saa ottaa. Tiedän kyllä, että joissain suhteissa se on sallittua. Olen melko kaunis nainen ja minunkin on hyvin vaikea löytää miestä edes siihen seksiin. Ja mielenkiintoni herättää monessakin mielessä juurikin ulkonäkö. Ei kiinnosta jotkut yli 60 vuotiaat miehet tai 25 vuotiaat. Sinä mies jota ajattelen tällä hetkellä taidat olla sellainen rakas "lurjus" ❤️
Tuliko I mies siis viimeinkin käymään "toimistollasi"?
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ulkonäölleen ei kukaan itse mitään hirveästi voi. Tietysti te rumat pidätte oikeutenanne tuon irvistelyn.
sivu-uunoNo voi ei sanoinko minä nut liian rumasti naisia tahallisen huonoitsetuntoisella ja surkealla tavalla performoivalle satusedälle, eli aapeelle? Hommaa päsat jos pystyt, eli päiväsakot nääs
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
No voi ei sanoinko minä nut liian rumasti naisia tahallisen huonoitsetuntoisella ja surkealla tavalla performoivalle satusedälle, eli aapeelle? Hommaa päsat jos pystyt, eli päiväsakot nääs
Kattokaa ny- yhtälailla kuin joillain muillakin just yhtä relevanttia virka-asiaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kattokaa ny- yhtälailla kuin joillain muillakin just yhtä relevanttia virka-asiaa
Päsa muistuttaa sanaa pesä ja se voisi olla yhtä kuin emoaluksen myöntämä konsensus utopiassa/ dystopiassa/ fantasiassa
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Päsa muistuttaa sanaa pesä ja se voisi olla yhtä kuin emoaluksen myöntämä konsensus utopiassa/ dystopiassa/ fantasiassa
Eihän meitä hesoissa tarvita enää ollenkaa- ”keski-suomi” hoitaa siis niiatkaamme
- Anonyymi00043
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuliko I mies siis viimeinkin käymään "toimistollasi"?
Missä ihmeen toimistolla? 😳😱
- Anonyymi00013
Sitä varten pitäs olla muutakin kun ulkonäköä miehellä ainakin ettäkö olisi edes pienen pieni mahdollisuus saada kenet haluaa ulkonäöllä hyvin luultavasti saa jakorasian tai huoran naiset taas ulkonäöllä yleensä sen seuraavan kaadon metsästäjän että eipä ole sekään aihe henksuleita paukutella naisillakaan
- Anonyymi00014
tuijota joka vsnhs rlokubio, kukin 007 Kultasormi, voi ehtiä katsoa vielä vanha, tuijotella
Tuijoa kuin Tuija joku juttu - Anonyymi00019
Eipä ole tunteita tuollaiseen arkaan ja paskamaiseen akkaan voisit mennä hoitoon
- Anonyymi00032
Jatkan- sinäki tuollainen hikinaama keskiportaan pikkupomo siihen jäät ilman ilmapuntarii
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jatkan- sinäki tuollainen hikinaama keskiportaan pikkupomo siihen jäät ilman ilmapuntarii
This sexy, very good?
- Anonyymi00021
Ehkä palstaäijä olet niin vastustamaton niissä sukkahousuissa joihin olet täälläkin mainostanut kuseskelevasi emt. Kaapista ulos jo rohkeasti 😉
- Anonyymi00022
lol sivusta
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
lol sivusta
Älä muuta sano. Minä sanon kyllä senkin puolesta.
- Anonyymi00030
Joo, minäkin olen ymmärtänyt että palstaäijä on kiintynyt eritteisiin ja aromeihin. Lisäksi se ilmeisesti aidosti kokee että hänen kakkakin on niin kiintoisaa jos siellä pytyssä kerran kameran kokee olevan. Saattaa olla semitosissaan
- Anonyymi00034
Olennaista ei ole mitenkään saisiko kenet vaan, vaan onko sopiva kokonaisuudessaan minulle. Oikeastaan pahinta, onpa sitten nainen tai mies on, että nainen olisi sellainen epäaito pelailija ja joka ei halua tai kykene pitkäjänteisiin tunteisiin. Kaikista pahimpia ovat väärinä ihmisinä esiintyvät, esim. naisena esiintyvä mies on aina törkeä tapaus, jota ei voi hyväksyä. Kieltämättä olen törmännyt tuohon "komea" tai jopa kaunis -ilmaisuihin, sekin "kauneus" kumpuaa sisältäpäin enemmänkin luonteeni kautta. Itse pidän kuitenkin itseäni vain persoonallisena sutkot hyvällä luonteella ja hieman samankaltaista odotan naiseltakin.
- Anonyymi00035
Entä jos kykenee pitkäjänteisiin tunteisiin, mutta on valmis vaihtamaan heti suuntaa jos huomaa toisen pelailevan muiden kanssa? Sillon voi tunteet pysyä ja niihin palata, mutta elämän suunnan voi vaihtaa minuuteissa olosuhdetilanteen mukaisesti.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Entä jos kykenee pitkäjänteisiin tunteisiin, mutta on valmis vaihtamaan heti suuntaa jos huomaa toisen pelailevan muiden kanssa? Sillon voi tunteet pysyä ja niihin palata, mutta elämän suunnan voi vaihtaa minuuteissa olosuhdetilanteen mukaisesti.
Tuossa suunnan muuttamisessa pitää olla hyvin tarkkana. Täälläkin olen lukenut, että jotkut voivat vaihtaa hiin helposti suuntaa, jo pelkästään kavereiden kertomien "huhujen* perusteella. Sitä peilaiua ei voi mitenkään muuten selvittää kuin kysymällä henkilöltä itseltään, kaikki sivusta kuullut voivat olla vahvasti väritettyjä tai jopa valheita ja niissä mukana on usein "oma lehmä ojassa" -ajattelua. Toisen tunteiden varmistus aivan henkilökohtaiseslla tavalla on se tärkein juttu ja niin selkeällä tavalla, ettei siinä ole joitain kavereita tekemässä päätöstä puolestasi. Lisäksi eihän mies edes tiedä olevansa "varattu" kuin vasta siinä vaiheessa kun nainen on ottanut häneen "vakavasti" yhteyttä ja kertonut: Nyt se on sitten menoa.
- Anonyymi00037
muhahahaMUHAHAHAHAHAHAH
- Anonyymi00039
Kaks kertaa vasta koittanu soittaa call centeristä että edes yksi palstahaiku näyttäis siltä että
- Anonyymi00040
Olen aina pitänyt positiivisista ja iloisista ihmisistä. Suomalaiset ovat usein niin vahingoniloisia ja jopa kateellisia. Kiitos et tuot ilon päivään ja elämääni. Tuota samaa on minullekin sanottu usein: Tuon ilon heidän elämään, ihan vaan olemalla olemassa ja siihen riittää vain olemalla oma itsensä ja hyväksymällä itsensä sellaisena kuin on, mitään näyttelemättä.
- Anonyymi00042
Kuka kenestä luultavasti olet ulkonäöllisesti hänen ihanteensa
- Anonyymi00044
Se ei ole vaihtoehto hänen kohdalla ;-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787