Onnittelut listasijoituksesta.
Olisiko jo aika saada:
1. Kaatoa iskuihin
2. Euroopan TOP 20 vastus
Ilari Kujala Euroopan Listalla Super Middlessä 37.
9
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä homma
Miten kaatoa saa treenattua iskuihin?- Anonyymi00003
Kannattaa katella Ruusperin vanhoja niksejä. Kunnon myrkkyjä koneeseen ja maksapommeja menemään
- Anonyymi00004
Tekispä Ruusperi paluun niin, että se on tunkenu itteensä kaikki myrkyt mitä Venäjän labroista ikinä löytyy, vetänyt ittensä 130 kiloon säikeillä, hampaat kuin Draculalla ja maksapommi sellanen että vastustajat kuolee tai vähintään halvaantuu. 💥
- Anonyymi00005
Ei se tule pelkällä puntilla
Tyrmäysteho
Esim Inoue tai aikanaan Kjäll. Ei paljoa penkistä nouse mutta jätkällä kuin jätkällä lähtee taju kun ne osu kunnolla- Anonyymi00006
Tai Hitman Hearns. Joo, kunhan pelleilin. Suomalaisten ongelma on lyömisen pelko. Ollaan liian hyvinvointivaltio
- Anonyymi00007
Say no more.,.
- Anonyymi00008
Ja vielä
Tyrmäysteho, ei se ole ikuinen
Vaikkapa Wilder, ei ole enää sitä räjähdysvoimaa iskuissa kuin ennen- Anonyymi00009
Wilder on tosin tullut muutenkin alas. Ei se ole vain niin, että se teho katoaa, vaan ei enää ole tarkkuutta siihen samaan
- Anonyymi00010
Miten esim Edwin Valero treenasi lyöntivoimaa? Kaikki matsit tyrmäysvoittoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967