Niin ihanaa kun kyrpä ei heti seiso ja rupeat imemään ja se kovettuu imet ja odotat että ilmaisee jotenkin että tekee hyvää yhtäkkiä suu täytyy spermasta etkä pysty nielemään kaikkea
Oon mies ja imenyt
Anonyymi-ap
8
664
Vastaukset
- Anonyymi00002
Porsas röh röh
- Anonyymi00004
Tuo ihan parasta niin monesti olen sen imiessä kokenut!!t 50v Ukm kuopio
kyllä se kun kulli alkaa sykkimään suuusa niin tietää että nyt sitä tulee , irstaan ihanaa kun sperma täyttää suun , maistuu ihanalle 😋
- Anonyymi00008
Ois mukava tulla imetyksi 3 lastit nonstoppina.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ois mukava tulla imetyksi 3 lastit nonstoppina.
Porsas röh röh
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Porsas röh röh
Buaahaa porsas mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Buaahaa porsas mitäs olet buaahaa.
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Buaahaa spede se vaan paskaa lykkää sitä ei koppikaverit tykkää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482