Haluan että mua pannaan samalla kun toinen mies nussii suuhun ja molempien spermat
oonko mä homo
11
550
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se halu homoksi tee, mutta sitten kun toteutat nuo, olet täysiverinen homo.
- Anonyymi00002
Eikä yksi kerta homoksi tee. Paitsi sinulle näyttää käyneen niin,
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikä yksi kerta homoksi tee. Paitsi sinulle näyttää käyneen niin,
Trololoo ääliöt tämäkin aloitus
- Anonyymi00003
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa joka reikään buaahaa
tuolleen vartaassa olo on mitä kiimaisinta , vielä kun he vaihtavat välillä paikkaa , niin että saa suuhunsa kullin joka hetki sitten kairasi pyllyäni , niin uuh siinä omat mällit irtoaa myös jo ajatuksesta 🤤
- Anonyymi00007
Tuhma tyttö! ;P
- Anonyymi00006
Kirjoitin ekasta miesten välisestä kokemuksesta tuonne bi-palstalle. Olen nyt hämilläni, luulin olevani hetero mut ilmeisesti myöskin vähän bi. Kokeiltiin parhaan kaverini kanssa suuseksiä ja olihan se aivan mahtavaa. En tiedä pitäisikö olla rehellinen ja kertoa tuosta tyttöystävälle? Olen lukenut aiheesta nyt paljonkin netistä ja tämä miesten välinen onkin aika yleistä vaikkei sitä moni myönnäkkään.
- Anonyymi00008
Tossa mitään homoa ole, mäkin haluan olla tollee ...
- Anonyymi00009
Mikäli touhuatte Yejönkadun uimalassa olette varmasti homoja koska olette oikein varta vasten menneet homouimalaan homostelemaan.
- Anonyymi00010
Jaa no pitää sitten mennä käymään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599