Et sä muutu. Kenellekkään.
Eikö sun kannattaisi luovuttaa
20
495
Vastaukset
- Anonyymi00001
En luovuta. Olet viimeinen oljenkorteni. Olen tarrautunut sinuun, kuin hukkuva pelastusrenkaaseen.
- Anonyymi00003
Pitäisikö minun muuttua? Minkälaiseksi?
- Anonyymi00004
Entä jos ei ole muutostarvetta?
- Anonyymi00005
Jos toi oli mulle, niin toki olen jo luovuttanut.
Kipuilua välillä ja tarvetta ymmärtää. Ei muuta - sun ei tartte reagoida mihinkään. - Anonyymi00006
Ei minun tarvitse muuttua, vaatii vain, että tulet ja katsot kuka oikeasti olen ❤️ menihän asiat vähän solmuun, mutta se on ymmärrettävää.
- Anonyymi00007
Ongelmana kun on että muu maailma pitää minusta, mutta ”omat” ei.
- Anonyymi00008
En minä ole hankala, olen mahdoton. No onneksi minua ei tarvitse sietää kenenkään muun kuin minun itseni. Yritän kyllä olla mahdollisimman vähän muiden kanssa, kun olen tämmöinen. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00009
Maksa, keuhkot, munuainen, sydän vaiko mikä? -eitipumultaainaka
- Anonyymi00010
Aloitetaan muutosneuvottelut.
- Anonyymi00011
Mutta tällä kertaa pomot saa kenkää 😄
- Anonyymi00012
Nii, että miten yleensä jaksat eikä luovuta vai mikä homma?
- Anonyymi00013
Niinhän mä kohta nää luovutankin. Katsotaan sitten, mitä/mikä muuttuu. Oliko muita hyviä ideoita?
- Anonyymi00014
Kerrotko mihin suuntaan pitäisi muuttua? Kyllä minä tiedän mitä haluan itsessäni kehittää. Pahoitteluni, jos suunnitelmani eivät ole mieleen.
- Anonyymi00015
Niin. Multa kysyttiin tänään "Miks sua sanotaan hauskaks?"
- Anonyymi00016
Sä se et muutu onneksi mun tunteet jo katosi susta ja mikä parasta sä sen sait aikaan omalla pelleilylläsi
- Anonyymi00017
Luovuttaa kenen ja minkä suhteen mä ole edes mitään yrittäny tai alottanukkaan mä en voi sille minkään jos joku musta kiinnostuu olen varoittanu että on helpompiakin tapoja pilata elämänsä kuin minä mikä on takuuvarmaa jos ei mua hyväksy sellaisena kuin olen voi kysyä tyttäreni äidiltä mahtaa olla kiva maine onko kukaan uskaltanu sanoa millainen se näin pienessä kaupungissa kuin hamina on tytärtkään ei tiedä muuta kuin sen että se on se syy miksi häntä on koulussa kiusattu
- Anonyymi00021
Jos omaa lastani kiusattaisiin koulussa, menisin rehtorin kanssa keskustelemaan.
- Anonyymi00018
sen verran koville ottanu elämä tässä viimeset pari vuotta yksin hoitanu asiat ei vttuakaan paina sun nyyhkytys
- Anonyymi00019
olet yhden tekevä palsta ukko
- Anonyymi00020
ja ikää varmaa 70
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1884697Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043392Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1172926Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132267Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522258Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131975Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien681565