Tulit ajatuksiin...

Anonyymi-ap

Monta vuotta mennyt 😢

t

21

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Vähintään kerran viikkoon tulet myös minun mieleeni.

• Anonyymi00003

Mies on mulle rakas, joka päivä odotan, että hän ymmärtää.

k

• Anonyymi00004

Tulin toisiin ajatuksiin.

• Anonyymi00005

Olet ollut kaikki nämä vuodet ajatuksissani joka päivä. Katsoin Artemis koostetta ja tuli kyyneleet silmiin. Se sama tunne sinua kohtaan mikä tulee katsellessa maapalloa noin ilmakehän korkeudelta ja ihmetellessä sen suuruutta ja voimaa ja miten se voikin olla olemassa.
      Eikä se ole pelkkä ajatus.

• Anonyymi00006

Hänelle, jäi puuttumaan

• Anonyymi00007

joku elokuva niin kultasormi.. entä jos timantticars.. .pikkuarvas

• Anonyymi00008

Oletko mies?
      Ja onko aloitusviesti A naiselle?

• Anonyymi00009

A-miehelle on

• Anonyymi00010

Mitä ajattelet?

• Anonyymi00011

Kuinka monta vuotta?

• Anonyymi00012

Hyvä eipämulla mitään tunteita enää suhun paska kasa ilkimys sä olit hyvästit

• Anonyymi00013

Ei ole minullakaan ollut enää moneen vuoteen! Ja pakko kertoa, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ystävää! En olisi koskaan halunnut osallistua tähän projektiin, koska ainoa asia mistä haaveilin oli saada vakituinen työpaikka! En enää ksokaan edes etsi uutta ysätävää mistään ja kuljen korvat suljettuina loppuelämäni
        ajan! Kysykääpä muilta autismin kirjolaisilta, kuinka innokaita he ovat etsimään uutta ystävää, niin vastaus on hyvin lähellä nollaa! Siksi koin projektin tuntuvan kiusaamiselta ja minulle oli asti selvää, etten enää koskaan edes etsi uutta ysstävää. Pelkkä kirjoittaminen riittää, mutta kasvotusten keskusteleminen ei kiinnosta tippaakaan! Näin voisi nuorin lapseni myös kertoa! Suurimpia syyllisiä minun todella huonoon olooni ovat ne, jotka luulivat tietävänsä miten minun tulisi elää ja olla! Ja sen kun tekee autismin kirjolaiselle, sitä voisi verrata henkiseksi kuolemaksi! Oli todella helvettiä olla kaikissa niissä työpaikoissa joissa sitä esitystä oli. Se alkoi lähes heti kun sinne menin ja jatkui koko päivän ja sellainen on melkein kuin kuolema henkisesti autismin kirjolaiselle! Eikö se tullut koskaan kenenkään mieleen, että olette melkein kuin rikollisia aloittaessanne projektin vailla sitä tietoa, miten paljon se voisi vahingoittaa autismin kirjolaista!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole minullakaan ollut enää moneen vuoteen! Ja pakko kertoa, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ystävää! En olisi koskaan halunnut osallistua tähän projektiin, koska ainoa asia mistä haaveilin oli saada vakituinen työpaikka! En enää ksokaan edes etsi uutta ysätävää mistään ja kuljen korvat suljettuina loppuelämäni
        ajan! Kysykääpä muilta autismin kirjolaisilta, kuinka innokaita he ovat etsimään uutta ystävää, niin vastaus on hyvin lähellä nollaa! Siksi koin projektin tuntuvan kiusaamiselta ja minulle oli asti selvää, etten enää koskaan edes etsi uutta ysstävää. Pelkkä kirjoittaminen riittää, mutta kasvotusten keskusteleminen ei kiinnosta tippaakaan! Näin voisi nuorin lapseni myös kertoa! Suurimpia syyllisiä minun todella huonoon olooni ovat ne, jotka luulivat tietävänsä miten minun tulisi elää ja olla! Ja sen kun tekee autismin kirjolaiselle, sitä voisi verrata henkiseksi kuolemaksi! Oli todella helvettiä olla kaikissa niissä työpaikoissa joissa sitä esitystä oli. Se alkoi lähes heti kun sinne menin ja jatkui koko päivän ja sellainen on melkein kuin kuolema henkisesti autismin kirjolaiselle! Eikö se tullut koskaan kenenkään mieleen, että olette melkein kuin rikollisia aloittaessanne projektin vailla sitä tietoa, miten paljon se voisi vahingoittaa autismin kirjolaista!

Osaatteko edes yhtään hävetä, sitä miten monia vuosia pilasitte!!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Muistakaa tämä, en halua lyhyttä, en keskipitkää, enkä pitkää miestä ystäväksi enää koskaan! Olen totaalisen kyllästynyt siihen, että muut luulevat minun tarvitsevan uuden ystävän, mutta miksi kukaan ei ymmärtänyt sitä kun kerroin, että pidän yksin olemisesta ja minulla on jo sukulaiset lähellä minua! Jos muut eivät ymmärrä sitä, se on vain heidän ongelmansa. Miksi minä en saa elää oman näköistä elämää oman kotini rauhassa ja olla tekemisissä vain omien lasteni kanssa! Se on juuri minun näköistä elämää! Sen olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta..

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Muistakaa tämä, en halua lyhyttä, en keskipitkää, enkä pitkää miestä ystäväksi enää koskaan! Olen totaalisen kyllästynyt siihen, että muut luulevat minun tarvitsevan uuden ystävän, mutta miksi kukaan ei ymmärtänyt sitä kun kerroin, että pidän yksin olemisesta ja minulla on jo sukulaiset lähellä minua! Jos muut eivät ymmärrä sitä, se on vain heidän ongelmansa. Miksi minä en saa elää oman näköistä elämää oman kotini rauhassa ja olla tekemisissä vain omien lasteni kanssa! Se on juuri minun näköistä elämää! Sen olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta..

Myös isosiskoni viihtyy hyvin yksin. Hän on seurustellut noin kolmen miehen kanssa, mutta ei ole koskaan asunut yhdessä kenenkään kanssa. Nytkin hän asuu yksin ja hänellä ei ole lapsia ja hänellä on vain väähn ystäviä! Hän on minua muutaman vuoden vanhempi! Miksi ihmiset ajattelevat, tai luuelevat niin, että ystävyys olisi kaikille pakollisista! Emme todellakaan ole kaikki samanlaisia ja se projektissa unohdettiin täysin alusta asti, Kunpa olisitte kysyneet kiinnostaako minua tutustua uusiin ihmisiin, vastaus olisi ollut ei todellakaan kiinnosta!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Myös isosiskoni viihtyy hyvin yksin. Hän on seurustellut noin kolmen miehen kanssa, mutta ei ole koskaan asunut yhdessä kenenkään kanssa. Nytkin hän asuu yksin ja hänellä ei ole lapsia ja hänellä on vain väähn ystäviä! Hän on minua muutaman vuoden vanhempi! Miksi ihmiset ajattelevat, tai luuelevat niin, että ystävyys olisi kaikille pakollisista! Emme todellakaan ole kaikki samanlaisia ja se projektissa unohdettiin täysin alusta asti, Kunpa olisitte kysyneet kiinnostaako minua tutustua uusiin ihmisiin, vastaus olisi ollut ei todellakaan kiinnosta!

AINOA MIKÄ MINUA TODELLA KIINNOSTI, OLI SAADA TEHDÄ TÖITÄ ITSELLE HYVIN MIELUISASSA TYÖPAIKASSA IHANIEN TYÖKAVEREIDEN KANSSA!

• Anonyymi00018

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

AINOA MIKÄ MINUA TODELLA KIINNOSTI, OLI SAADA TEHDÄ TÖITÄ ITSELLE HYVIN MIELUISASSA TYÖPAIKASSA IHANIEN TYÖKAVEREIDEN KANSSA!

Yksikään ihminen ei merkitse minulle mitään, eikä tule koskaan merkitsemään! Hyi teitä projektin aloittajia, olitte tyhmiä kun ette ymmärtäneet sitä, etten minä ole samanlainen kuin te ja siksi ihmiset eivät minua kiinnosta! Ainoa missä koin ihmiset tärkeiksi, oli ne ihanat työkaverit ja ne ihanat lapset ja ihana työpaikka, koska siellä oli tilaa paljon! Miten kauan olenkaan itkenyt sitä, miten huonosti minua kohdeltiin ja nimenomaan syytän siitä projektin aloittajia! Teitte niin järkyttävän projektin, että se melkein tappoi minut!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Uhhhhh

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Yksikään ihminen ei merkitse minulle mitään, eikä tule koskaan merkitsemään! Hyi teitä projektin aloittajia, olitte tyhmiä kun ette ymmärtäneet sitä, etten minä ole samanlainen kuin te ja siksi ihmiset eivät minua kiinnosta! Ainoa missä koin ihmiset tärkeiksi, oli ne ihanat työkaverit ja ne ihanat lapset ja ihana työpaikka, koska siellä oli tilaa paljon! Miten kauan olenkaan itkenyt sitä, miten huonosti minua kohdeltiin ja nimenomaan syytän siitä projektin aloittajia! Teitte niin järkyttävän projektin, että se melkein tappoi minut!

Se on jännä, kun jotkut ovat kateellisia työttömille ja jotkut ovat työssä kävijöille. Ja sitten niille joille töihin meno on aina ollut haasteellista esim. sairauden/sairauksien takia niin koitetaan väkipakolla työllistää ja luullaan olevan jotain auttajia ja hyvän tekijöitä.

• Anonyymi00020

Minä en ole ihmisten kaipaaja, joten minulle olet vain joku jossain, joka ei kiinnosta millään tavalla. Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä johon haluaisin tutustua!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3077
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2842
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2481
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27