Että jaksat maksaa veroja joista saan tukia joilla maksan veroja ja sinun palkkaasi että voit maksaa veroja joista saan tukia joilla maksan veroja palkkaasi.
Kauniita unia ja hyviä öitä. ❤️
Noniin nainen nukkumaan siitä
8
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilomielin maksan veroja, jos saan maksaa ne palkasta. Työ on mielekkäämpää kuin työttömänä oleminen.
- Anonyymi00002
Uskon sen. Sairauslomalla on ikävää ja hoitoa saa odottaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Uskon sen. Sairauslomalla on ikävää ja hoitoa saa odottaa.
Mitenkä sairauslomat tähän liittyvät?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitenkä sairauslomat tähän liittyvät?
Meidän pitäisi varmaan yhdessä kysyä lääkäriltä, että miten ja miksi?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Meidän pitäisi varmaan yhdessä kysyä lääkäriltä, että miten ja miksi?
Ei kuule tarvitse. Minä olen tasan tarkkaan saanut tarpeekseni kaikista sairaslomalla pelottelevista, jotke ilmestyvät paikalle heti, kun aktivoidun työnhaussa ja teen jotakin mikä olisi hyväksi minulle. Eli ei tarvitse kysyä yhdessä lääkäriltä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kuule tarvitse. Minä olen tasan tarkkaan saanut tarpeekseni kaikista sairaslomalla pelottelevista, jotke ilmestyvät paikalle heti, kun aktivoidun työnhaussa ja teen jotakin mikä olisi hyväksi minulle. Eli ei tarvitse kysyä yhdessä lääkäriltä.
Puhuinkin itsestäni. Toivottavasti sulla menee hyvin 👍
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puhuinkin itsestäni. Toivottavasti sulla menee hyvin 👍
Ikävää, jos olet joutunut sairauslomalle ja toivottavasti vointisi kohenee pian. Tarkoitus ei ollut ärhennellä. Osui vain liian lähelle tämän illan irl keskustelua, herra negatiivisen seurassa. Onhan se erikoista, että seuraani hakeutuu ihminen, joka mitä ilmeisimmin tahtoisi minun epäonnistuvan.
- Anonyymi00007
Hyvä ajatus. On mukavaa olla veronmaksaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865