Sinulla on nykyään minusta?
Mitähän ajatuksia
51
596
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00003
En ole ap, mutta haluaisin minäkin tietää ennen kuin menen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole ap, mutta haluaisin minäkin tietää ennen kuin menen.
Mihin menet?
- Anonyymi00002
Rakkaudellisia ajatuksia eräästä nuoremmasta. m-n
- Anonyymi00004
Miehestä rakkaudellisia ja lämpimiä ajatuksia. ❤️
- Anonyymi00017UUSI
Naisesta rakkaudellisia ja lämpimiä ajatuksia. ❤️
- Anonyymi00005
👉 0!
- Anonyymi00007
Miehestä:
En oo ikinä tuntenut näin ketään kohtaan. Olen miettinyt syitä sille, enkä ole keksinyt, miksi näin on. Hän saa mut hämilleen. Tiedän, ettei välttämättä edes sovittaisi yhteen, siis suhdemielessä. Silti mä vaan tykkään hänestä enemmän kuin pitäisi. En pääse siitä mihinkään. Ajan kanssa ehkä?
n- Anonyymi00023UUSI
Sie naisena esiintyvä mies se jaksat keksiä itsellesi monimutkaisia meriselityksiä miksei
- Anonyymi00010
Että harmi kun ei enää nähdä. Ei ole enää oikein syytä lueskella saati kirjoitella täällä. En jaksa uskoa että kukaan kirjoittajista olisi hän. Aiemmin kohtaamiset, tulevat tai menneet, saivat purkamaan ajatuksia tai tuntemuksia. Nyt täällä oleminen tuntuu turhalta mielikuvitusleikiltä, jota leikin vain, kun on tylsää. Eli harvoin enää. En enää pääse jyvälle edes hänen somepostauksistaan. Eipä kai niitä just minulle ole suunnatukaan.
Nainen kuin hänelle - Anonyymi00011
Ei mitään positiivisia.
- Anonyymi00024UUSI
Ihanaa että sinulla on paikka missä kertoa aina tätä samaa oma minuus edellä. Jatka prosessointia, että tulee nääs valmiiksi joku kaunis päivä
- Anonyymi00012
Hyvin sekavia!
- Anonyymi00013
Kenellä kenestä
- Anonyymi00014
Olit juurikin se miesh**** josta vaimosi varoitteli, en jaksa enää esittää ylimärrätäväistä typerää hupakkoa. Onneksi uusi säkkiesi tyhjentämispaikka löyty naapurista.
- Anonyymi00015
Tässä oli varmaan aika hyvin kiteytetty palstan sunnuntai-illan fiilikset.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tässä oli varmaan aika hyvin kiteytetty palstan sunnuntai-illan fiilikset.
Niin nämä on vähän hilpeitä esityksiä kieltämättä kun palstasetä eläytyy kertojaäänen kautta olemaan perheellinen pukki
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin nämä on vähän hilpeitä esityksiä kieltämättä kun palstasetä eläytyy kertojaäänen kautta olemaan perheellinen pukki
Ja minä näen, että juuri nämä rouheat esitykset koukuttaa yksinkertaisia elämänkoululaisia. Anteeksi, en vaan malta mitään karkealle kielenkäytölle ja voi juku jos joku siihen päivänsä pilaa. Toivottavast pilaakin ku naisviha vtuttaa
- Anonyymi00016
Ei mitään positiivista. Maailma olisi parempi paikka jos sua ei olis olemassa
- Anonyymi00028UUSI
Hienoa pauliina, kirjoita lisää traumaattisista kokemuksistas
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hienoa pauliina, kirjoita lisää traumaattisista kokemuksistas
Siis täähän spämmää näihin gallupeihin usein tätä itseaiheutettua tuskaansa. Valitse seuras jatkossa paremmin vähemmän tartutettua ömm tilaa henkisellä puolella
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siis täähän spämmää näihin gallupeihin usein tätä itseaiheutettua tuskaansa. Valitse seuras jatkossa paremmin vähemmän tartutettua ömm tilaa henkisellä puolella
Eli ylyoäätään tämä tulkutus täällä on omiaan osoittamaan että
- Anonyymi00040UUSI
Älä kerää mieleesi ukkospilviä. Jos niin teet, elämäsi on yhtä mustaa paskaa. Itse ne tunteet muista muodostaa. Jos joku käyttäytyy ilkeästi, ei siihenkään pidä jäädä olemaan, vaan elää pelkästään omaa elämää, ei anna muiden häiritä.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älä kerää mieleesi ukkospilviä. Jos niin teet, elämäsi on yhtä mustaa paskaa. Itse ne tunteet muista muodostaa. Jos joku käyttäytyy ilkeästi, ei siihenkään pidä jäädä olemaan, vaan elää pelkästään omaa elämää, ei anna muiden häiritä.
Tuo tuli ihan väärään koloon. Piti sijoittua haukkumisviestin jälkeen.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sentit tiukilla pe na
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sentti-pentille eli gubbelle samat sanat.
- Anonyymi00018UUSI
Yhdynnällisiä ajatuksia aamutuimaan.
- Anonyymi00019UUSI
Ne on ihan hyviä ajatuksia nekin.
- Anonyymi00034UUSI
Ihanaa naisena esiintyvä hyyppä- kerro meille naisten anatomiasta koko wikipedian sekä rikkaan mielikuvituksesi avulla. Värikäs synnytyskertomus ois plussaa kans. Toivottavasti lukijat en ole ny alentuva teitä kohtaan tms. T naiselta
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ihanaa naisena esiintyvä hyyppä- kerro meille naisten anatomiasta koko wikipedian sekä rikkaan mielikuvituksesi avulla. Värikäs synnytyskertomus ois plussaa kans. Toivottavasti lukijat en ole ny alentuva teitä kohtaan tms. T naiselta
Se oli synkkä ja myrskyinen yä ja minä kysyin miksi aina minä, oon ihan liian hieno tähän hommaan vetäkää se ulos ku ois jo
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Se oli synkkä ja myrskyinen yä ja minä kysyin miksi aina minä, oon ihan liian hieno tähän hommaan vetäkää se ulos ku ois jo
Onko pieni kömiikkä aamuun liian paha, eikö saisi olla hauska vai otiks äitees puolesta ittees pojka
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onko pieni kömiikkä aamuun liian paha, eikö saisi olla hauska vai otiks äitees puolesta ittees pojka
Ja muutenkin tiedostan kyllä että se on stereokyrpioita rakentaville lokeroon sulloville sukupuolesta riippumatta kova pala
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja muutenkin tiedostan kyllä että se on stereokyrpioita rakentaville lokeroon sulloville sukupuolesta riippumatta kova pala
En kai mää höhlät ihan pelkästään huvin vuoks
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
En kai mää höhlät ihan pelkästään huvin vuoks
Öllöläm möllöläkin järkkyy jo ja heillä on ambivalentti sekä deniaalinen fiilinki
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olen nainen jolla on miehen aivot. Tykkään seksistä ja sitä on kiva ajatella tapahtuvan kaivattuni kanssa.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olen nainen jolla on miehen aivot. Tykkään seksistä ja sitä on kiva ajatella tapahtuvan kaivattuni kanssa.
Vtut ole. Tai no katsotaan, veikkaan alamittaista tonttua rotan aivoilla.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Se vtu löytyy kyllä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Onpa sinulla naisia esittävä reppana synkkä näkemys meidän naisten sexuaalisuudesta, mistä lie pessimismi muodostunut hehee
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Älä ny dumaa, tonttusetä haaveilee sek-sis-tä kai-vat- tun-sa kanssa ja se on i-ha-naa joidenkin mielestä
- Anonyymi00020UUSI
ihan tavallisia :) olet hyvä mies mutta niin täysin vastakohta kuitenkin :)
- Anonyymi00021UUSI
Lämpimiä edelleen. :)
- Anonyymi00022UUSI
Kiinnostuneita, uteliaita, kaipaavia, ikävöiviä, ilostuttavia, kun nähdään, surustuttavia, kun ei nähdä.
- Anonyymi00026UUSI
niin ei ole olemassa jotain Kumiusherrojakaansänkyjen aa piiloss
Iitse kun menee nukkumaan niin jotain hassuja juttuja nuoeilta voi oll - Anonyymi00031UUSI
Rakastan varmaan, vaikka on vaikeata.
- Anonyymi00033UUSI
NIIN eibäy nuo ötökät pyawty ihmistä tuhoamqan, voi kuyiyyn hassustikin
- Anonyymi00042UUSI
Se selviää jos hän ottaa selvää.
- Anonyymi00051UUSI
Samoja kuin aiemmin. Pelkästään lämpimiä. Olet edelleen ihanin asia, johon olen törmännyt.
Kuin hänelle.- Anonyymi00052UUSI
Kenelle hänelle?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kenelle hänelle?
Sellaiselle ihanalle ja mukavalle naiselle. ❤️
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Sellaiselle ihanalle ja mukavalle naiselle. ❤️
Onko tämä se 6 kirjaiminen M nainen?
- Anonyymi00056UUSI
Ei niin minkään näköstä ei ole edes ikävä enkä edes mitään sääliä tunne hyvä olo kun pääsinnsusta irti kun niin päätit
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1484455Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1842944Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis132691Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi872687Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1262337Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu521942Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos321868En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131785Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat91390Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain361013