Puupölkyn aukiolot

Anonyymi-ap

On mielenkiintoista kuinka erään puu ravintolan edessä lukee isolla aukiolot mutta ei olekkaan sitten auki. Ei ole kiva käydä ovella kääntymässä kun muutellaan koko ajan aukioloja.

50

3468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      On kyllä tosi mielenkiintoista, voisitko kertoa lisää tästä kutkuttavan jännittävästä päivästäsi?

    • Anonyymi00002

      On kyllä hienoa, että pystyt noin avoimesti kertomaan ja avautumaan ongelmistasi

    • Anonyymi00003

      Avautukaa oikein kunnolla kytätkää naapuria avautukaa oikeasti niin tuloo uusia veronmaksajia

    • Anonyymi00004

      Oon kans käyny oven takana.

      • Anonyymi00008

        Kyllä siinä oves saranat on. Kahfaan kiinni jne. Tyhmyyttä, jos ei sisälle osaa mennä. Kyllä sitä kaikesta rutistaan.


    • Anonyymi00005

      Rahti on raakaa, jatkossa shellille on ainakin ovet auki.

    • Anonyymi00006

      Oon kanssa pohtinut mikä on kun meno tämänlaista

    • Anonyymi00007

      Taitaa olla ainut rafla mikä täällä on ollu auki hyvin. Ja palvellut asiakkaita.
      Että ite yrittäjäksi!

    • Anonyymi00011

      Taitaa olla kiinni, ei oo enää aukiolo aikoja. Ja pimeetä oli. Oon aina poikennu ,rahtarille ollu hyvät aukioloajat ja bursat.

      • Anonyymi00012

        ma-pe 8-18.00.
        la-su 12-18.00.


    • Anonyymi00013

      Voi voi, hyvä paikka piloilla

      • Anonyymi00014

        Kaikki jonnet huutelee.


    • Anonyymi00015

      Me kävimme eräs päivä ja kiinni oli vaikka googlessa oli kello 11.00 avaus. Valitettavasti menimme nälissämme mökille. Olemme aina saaneet hyvää palvelua ja ruokaa. Terkuin Mökkiläiset

    • Anonyymi00016

      Kyseinen auto kyllä liikkuu rempseästi pitkin kylän raitteja aamusta iltaan.

    • Anonyymi00017

      Mitä ihmettä tapahtuu, jollei köökki pysy auki?
      Täytyykö siirtyä Ezzolle🤔

    • Anonyymi00018

      Parkanossa yrittäjillä menee niin hiton hyvin, että he voivat palvella ihan fiilis pohjalta ja asiakkaan pärstävärkin mukaan. He ovat hoitaneet asiansa hienosti. Hyvin harvassa, jos missään muussa kunnassa yrittäjät ova sellaisessa tilanteessa. Naapuri kuntienkin köyhät yrittäjät ovat mielissään kun Parkanosta riittää asiakkaita heillekkin.

      • Anonyymi00020

        ootteko kateellisia kun jokku pärjää hyvin


      • Anonyymi00021

        miksi toisille ravintolayritäjille annetaan ilmatteeksi liiketiloja ja muitakin etuja/alennuksia kaupungilta ,?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        miksi toisille ravintolayritäjille annetaan ilmatteeksi liiketiloja ja muitakin etuja/alennuksia kaupungilta ,?

        No ne sukujutut ja ystävät pätee Parkanos. Vanha Brankkari, niin tutkikaa ketä niis 7 :s on. Kaupunki tosissaan tätä yllä pitää. Näin se vain on.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        miksi toisille ravintolayritäjille annetaan ilmatteeksi liiketiloja ja muitakin etuja/alennuksia kaupungilta ,?

        Turunen voi vastata/Sammatti. Seuraa ne tätä sivua. Miksi veronmaksajat maksaa Brankkarin menoja? Kummallakin yhteyksiä?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Turunen voi vastata/Sammatti. Seuraa ne tätä sivua. Miksi veronmaksajat maksaa Brankkarin menoja? Kummallakin yhteyksiä?

        johtajille pitää antaa etuja että voi saada etuja niin se joka hommassa aina on menee


    • Anonyymi00019

      Hyvin sanottu, niin totta joka sana👍

    • Anonyymi00023

      Valitettavasti ei oo ollu auki (kävin torstaina ja lauantaina)ja ei taida ollakkaa kun ei mitäään aukioloaikoja. Harmi.

    • Anonyymi00026

      Taitaa olla niin kiireinen henkilö ettei oo aikaa pitää ovia auki.

      • Anonyymi00027

        kyl hän töitä paljo tekee ku montaa ravintolaa pitää ,kymmeniä vuokra asuntoja vuokrailee yms.


    • Anonyymi00028

      Kyllä kitisijät on asiakkaina kauheita. Heille pitäisi olla aina ruokaa tarjolla öin ja päivin. Pitäisi olla halpaa ruokaa ja paljon.

    • Anonyymi00029

      Shelli on aina auki.

    • Anonyymi00030

      työvoima pulasta johtuen ei aina auki, 20 e tunti palkkaa sais mutta mistään ei löydy tekijöitä

      • Anonyymi00031

        autogrillillä sama ongelma kun ei työntekijöitä saa vaikka 30 e /tunti antasivat ,niin ei voi pitää aukikaan sitä


      • Anonyymi00032

        Onko työpaikka julkisessa haussa? En ole nähnyt vaikka työtä Etsin.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        autogrillillä sama ongelma kun ei työntekijöitä saa vaikka 30 e /tunti antasivat ,niin ei voi pitää aukikaan sitä

        Älä puhu sontaa. 30 euroa tunnilta ,ja taatusti löytyy tekijöitä. Mutta kolmella eurolla ei löydy.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Älä puhu sontaa. 30 euroa tunnilta ,ja taatusti löytyy tekijöitä. Mutta kolmella eurolla ei löydy.

        onko kelvollisia


    • Anonyymi00035

      Taitaa rilli vaan olla auki silloin ku huvittaa.

    • Anonyymi00036

      Menee juur niin kun Kosken Helmikin aikoinaan. Oli auki ku kiinnosti.

    • Anonyymi00042

      Eikö se ole kesän kii? Ja palvelee ratikkagrillillä. Eikö siitä ole mitään ilmoa oves?

    • Anonyymi00043

      Niin varmaan on. Mihin sitä pölkyn sian syöjät mennee?

      • Anonyymi00044

        miksi koko aika jonia haukutte täällä typerillä kirjoituksilla


    • Anonyymi00045

      Nää on varmaan vaan puheita vai onko?

      • Anonyymi00048

        Tänään käyty syömässä. Ei ollu mitään vikaa ovessa. Kahfasta ku painaa, niin ovi aukenee


    • Anonyymi00046

      No varmaan osa moitteista/puheista on ihan ansaittua.

      • Anonyymi00047

        Höpö juttua tuutista😂😂😂
        Koittakaa nyt vaan pärjätä itsenne kanssa luuserin.


    • Anonyymi00049

      Ny on mainosta,mutta on tainnu kilpailu purasta.

    • Anonyymi00050

      Kyllä täällä vikistään ja valitetaan. Hyvät ruuat molemmissa paikoissa ja keskustan grillillä iskenyt ahneus, aina kiinni ja paska palkka.

    • Anonyymi00054

      Yöllä lapsia töissä ja kylää ympäri autolla.

      • Anonyymi00057

        Äkkiä huoli-ilmoitus👊


    • Anonyymi00055

      Taitaa välillä siellä olla yksityis juhlia.

      • Anonyymi00056

        Onpas kateellista porukkaa parkanossa🤣


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe