Mitä luulet, että tekisit juuri nyt, jos kohtaisitte
1) puhuisit
2) halaisit
3) pussaisit
4) suutelisit
5) ottaisit kädestä
6) jäätyisit
7) lähtisit karkuun
8) tarkkailisit tilannetta ja tunnetilaa
9) jotain muuta, mitä?
Mitä tekisit juuri nyt
43
453
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ottaisin kädestä, jos vaikuttaisi vastaanottavaiselta.
- Anonyymi00010UUSI
Ketä ottaisit kädestä?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ketä ottaisit kädestä?
Juhaa ottaisin kädestä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juhaa ottaisin kädestä.
Juhaa leukaan.
- Anonyymi00002UUSI
Vääntäisin
pulla kahvit- Anonyymi00003UUSI
Korvapuustit kyllä.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi mun asiallinen viesti poistettiin? 😂
- Anonyymi00007UUSI
No varmaan halaisin, suutelisin ainakin. Sn
- Anonyymi00011UUSI
Kuka on kaivattusi, ketä suutelisit?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka on kaivattusi, ketä suutelisit?
Häntä jolla on syviä tunteita minua kohtaan ❤️
- Anonyymi00012UUSI
1 ja 5 eli kysyisin, saako sua ottaa kädestä kiinni.
- Anonyymi00014UUSI
Keneltä kysyisit?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Keneltä kysyisit?
Häneltä, ketä kaipaan, tietysti.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Häneltä, ketä kaipaan, tietysti.
En usko.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En usko.
Eihän sun tarttekaan uskoa. Kai mä itte tiedän kuitenkin paremmin.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eihän sun tarttekaan uskoa. Kai mä itte tiedän kuitenkin paremmin.
Kauheen totista 😁
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kauheen totista 😁
Nauraako tuohon olisi pitänyt?
Hölmöä. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nauraako tuohon olisi pitänyt?
Hölmöä.Saat itkeäkin, jos on sulle ominaisempaa.
- Anonyymi00013UUSI
Halaisin.
- Anonyymi00015UUSI
Ketä haluaisit halata?
- Anonyymi00022UUSI
Puhuisin ja ottaisin kädestä :)
- Anonyymi00023UUSI
9. Olisin niin kuin en tuntiskaan.
- Anonyymi00024UUSI
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Eihä me ees tunneta kunnolla. Hän valehteli mulle tunteensa aikonaan kasvotusten. Hän valehteli mulle täällä. Pitää vaan kustannuksellani hauskaa. On jotenki tekemisissä tän puljun kanssa. Oikeasti välitä minusta vtun vertaa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eihä me ees tunneta kunnolla. Hän valehteli mulle tunteensa aikonaan kasvotusten. Hän valehteli mulle täällä. Pitää vaan kustannuksellani hauskaa. On jotenki tekemisissä tän puljun kanssa. Oikeasti välitä minusta vtun vertaa.
Siis selvennätkö hieman mitä tarkoitat tuolla kohdalla
"valehteli aikoinaan kasvotusten tunteneensa"
Kuinka siis tuollainen tapahtui? - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siis selvennätkö hieman mitä tarkoitat tuolla kohdalla
"valehteli aikoinaan kasvotusten tunteneensa"
Kuinka siis tuollainen tapahtui?Varmaan silleen et sanoi rakastavansa muttei rakastanut oikeasti. Eiköhän tämä nyt riitä.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sen olen ymmärtänyt jo aikoja sitten!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Varmaan silleen et sanoi rakastavansa muttei rakastanut oikeasti. Eiköhän tämä nyt riitä.
Riittää ja ihan kaikki riittää, koska olen aika kauan ajatellut niin, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää edes uutta ystävää! Yksin oleminen ei ole minulle ongelma ollenkaan ja sitä minulta olisi pitänyt kysyä jo ennen projektin aloitusta! Suurin osa ihmisistä ei ehkä viihdy ilman kumppania ja siksi he luulivat, että minä ajattelin aivan samoin! Olin täysin varma jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen etten halua uusia ihmisiä elämääni! Ainoa todella tärkeä asia oli se, että halusin tehdä töitä yhdessä ja samassa paikassa vielä tänäkin päivänä! Miksi kukaan ei ymmärtänyt kysyä minulta mitään!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Riittää ja ihan kaikki riittää, koska olen aika kauan ajatellut niin, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää edes uutta ystävää! Yksin oleminen ei ole minulle ongelma ollenkaan ja sitä minulta olisi pitänyt kysyä jo ennen projektin aloitusta! Suurin osa ihmisistä ei ehkä viihdy ilman kumppania ja siksi he luulivat, että minä ajattelin aivan samoin! Olin täysin varma jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen etten halua uusia ihmisiä elämääni! Ainoa todella tärkeä asia oli se, että halusin tehdä töitä yhdessä ja samassa paikassa vielä tänäkin päivänä! Miksi kukaan ei ymmärtänyt kysyä minulta mitään!
Juu minäkin haluan olla vaan ikäisteni miesten kanssa. Ei liity nyt sinuun tämäkään.
- Anonyymi00026UUSI
9 ujostelisin,5, 9 ujostelisin, 9 katsoisin silmiin, 9 ujostelisin, 2, 4 toivottavasti
- Anonyymi00031UUSI
Rehellisesti sanottuna saattaisi ehkä käydä sillein että
itkisin, huutaisin, raivoisin, saattaisi lentää tavaroitakin.
Taikka sitten niin että halaisin ja itkisin. (+kiukkuisin)
Tai sitten jäätyisin täysin.- Anonyymi00032UUSI
Kuulostat ihan helvetin epävakaalta.
- Anonyymi00039UUSI
Tuo tapa toimia on minulle todella kauhistus!
- Anonyymi00033UUSI
2 3 ja sen jälkeen jotain muuta
- Anonyymi00036UUSI
En mitään kenenkään kanssa!
- Anonyymi00041UUSI
Suutelisin😘❤️😘
- Anonyymi00043UUSI
Halaisin.
- Anonyymi00044UUSI
Olen tehnyt jo muut paitsi 3 ja 4.
Josko nyt olisi kaivattuni vuoro tehdä jotain.
Naiselta - Anonyymi00045UUSI
Ainahan me tarkkaillaan tilannetta ja tunnetilaa. Jos ei pitäisi olla järkevä niin halaisin ja pussaisin.
- Anonyymi00046UUSI
Mutta hän suuttui kerran niin ettei enää halunnut olla. Sellainen luo turvattomuutta. Samalla se on parodoksi. Turvattomalle ihmiselle ei voi paljastaa kaikkea.
- Anonyymi00047UUSI
9 koska enää ole mitään tunteita tuollaista pelle akkaa kohtaan mene valehtelemaan muille vaan
- Anonyymi00048UUSI
Olisi mukava suudella.
- Anonyymi00049UUSI
En tee mitään koskaan kenenkään kanssa! Näin päätin jo tänne muuttaesani!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1404397Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1832845Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis82645Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi782581Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1242286Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu491917Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos311798En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131735Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat61152Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain35949