Maahanmuuton vastustamisen hinta, miksi tästä ei puhuta

Anonyymi-ap

Otetaanpa esimerkiksi hallituksen toimet pidentää aikaa, jossa kansalaisuuden saa. Sehän johtaa vain siihen, että tarvitaan lisää viranomaistyötä ja byrokratian kustannukset kasvavat. Vai luuleeko joku, että monikin jättää tavoittelematta Suomen kansalaisuutta jos sen saaminen kestää vuoden pari pidempään? Että jättävät työnsä ja perheensä Suomessa ja menevät kansalaisiksi jonnekin muualle?

Maahanmuuttokriittisten ajattelu on aika tahmaista. Suorastaan halla-aholaista.

36

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ja tuttu öyhö aloitti nokkelana...

      • Anonyymi00004

        Vastauksesi ei ollut kovinkaan nokkela, saati sitten asiallinen. Etkö tosiaan pysty parempaan?


    • Anonyymi00002

      Vassarisuvakin peppukipu on ikuista.

      • Anonyymi00003

        Voin kertoa sinulla, että perseenikin voi paremmin kuin persut Unkarissa kokemansa tappion jälkeen.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Voin kertoa sinulla, että perseenikin voi paremmin kuin persut Unkarissa kokemansa tappion jälkeen.

        Suvakkihanurissasi on matoja kuten hatussasikin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Voin kertoa sinulla, että perseenikin voi paremmin kuin persut Unkarissa kokemansa tappion jälkeen.

        Unkarissa ei ole persuja, ihosi alle niitä on päässyt useitakin.
        Tampioko olet?


    • Anonyymi00006

      Niin katsos kun kansalaisuuden jo saanut ja vasta sitten keppostelustaan narahtanut on vaikea poistaa maasta. Siksi myös kansalaisuuden poistamisen huomattava helpottaminen olisi suotavaa ja vaikeuttaa sen saamista entisestään.

      • Anonyymi00009

        Kansalaisuuden poistaminen? Ettäkö persuilta ja rasisteilta voisi ottaa Suomen kansalaisuuden pois ennen kuin heidät lähetetään Venäjälle nauttimaan perinteisistä arvoistaan?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kansalaisuuden poistaminen? Ettäkö persuilta ja rasisteilta voisi ottaa Suomen kansalaisuuden pois ennen kuin heidät lähetetään Venäjälle nauttimaan perinteisistä arvoistaan?

        Ei voi tollero mutta kehitysmaista tulleilta raiskareilta se pitäisi poistua ihan automaattisesti ja palautuslennot nousta ilmaan samana päivänä kun syylliseksi todettu.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei voi tollero mutta kehitysmaista tulleilta raiskareilta se pitäisi poistua ihan automaattisesti ja palautuslennot nousta ilmaan samana päivänä kun syylliseksi todettu.

        Eikös se joku romanin näköinen kansanedustaja sanonut, että raiskarit saadaan kuriin kun näytetään niille puukkoa? Loputhan voidaan tappaa matkaselleihin, niin ei kulu rahaa eikä aikaa mihinkään palautuksiin?


    • Anonyymi00012

      Kun mamu saa oleskelu luvan niin jakarit tippuu käsistä heti

      Nähty kymmeniä kertoja

      • Anonyymi00013

        Ei ne välttämättä edes tunnista mikä jakoavain on. Mulla naapurina muslimi jonka ainoa työkalu jonka tunnistaa tai ainakin käyttää pelkästään sitä on vasara.

        Perkeleen kova pauke ja kolina tulee jopa auton pyyhkijöiden vaihtamisesta, ihme että ikkuna säilyi ehjänä kun tässä muutama viikko sitten ne vaihtoi. Hyvin sopii silti kuvioon ettei mitään hiljaa tehdä vaan aina paukutetaan, mölistään,älämölistään ja ulistaan mahdollisimman häiritsevästi.


    • Anonyymi00015

      Pääasiahan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…

    • Anonyymi00016

      maahan muutto kuului, eun jäsenyys ehtoihin, siksi maahan muuttajat ovat edelleen jouten maassa,

    • Anonyymi00017

      Millä keinoilla viherpunikit pysäyttäisivät kehitysmaamuslimeiden HAITTAMAAHANMUUTON ja niiden mukana tulevan ISLAMISAATION?
      Eipä taida tulla vastauksia…

    • Anonyymi00018

      joku intialainen jakoi paikallislehteä ja pysähtyi joka kerrokseen hissillä 🤣
      oli muuten läski

      • Anonyymi00019

        Työvoimapula on torjuttava!


    • Anonyymi00020

      Eihän kukaan vastusta hyvää maahanmuuttoa vaan pahaa

      • Anonyymi00029

        Jos persut muuttaa maasta se on hyvää muuttoa!


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Jos persut muuttaa maasta se on hyvää muuttoa!

        "Jos persut muuttaa maasta se on hyvää muuttoa!"

        Vihervassareidenhan maasta pitäisi poistua niin ei tarvitsisi Suomea muuttaa kehitysmaaksi joka vissiin se visio tai ainakin lopputulema on.


    • Anonyymi00021

      Mittees työ hinkutte kaekki mualiman väjet tänne

      • Anonyymi00027

        Pakkoko se o hinkuta kaek tänne, nekkii jotka ee ees haluva kottoutuva. Eihä siitä tykkee ees ilemasto.

        Mitä sannoo vassut tähä


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Pakkoko se o hinkuta kaek tänne, nekkii jotka ee ees haluva kottoutuva. Eihä siitä tykkee ees ilemasto.

        Mitä sannoo vassut tähä

        Ee hyö virka mittää. Ee sitte


    • Siksipä noita haittaisänmaallisiksi kutsutaankin. Aate edellä vetävät faktoista välittämättä.

      • Anonyymi00022

        muista äänestää PS


      • Anonyymi00031

        Niin, faktahan on että nykyisellään jatkuva maahanmuutto varmuudella vain lisää tarvetta velanottoon ja/tai lisäleikkauksiin.


    • Anonyymi00025

      uli uli persu uli

      • Anonyymi00030

        Oletko saanut leukaluusi kuntoon ? Ulinasta päätellen et.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Oletko saanut leukaluusi kuntoon ? Ulinasta päätellen et.

        Ei Moktar saa sitä ikinä kuntoon, mätänee vaan joka kesä pahemmin kun ei ymmärrä reuhkasta luopua edes pahimmilla helteillä.


    • Anonyymi00034

      Maahanmuutonvastaiset rasistit taas kirjoitelleet paljon täysin asiattomia kommentteja ketjuun.

      • Anonyymi00035

        Siinä batiikkinoita ulisee menkkakivuissaan.
        Mistä teitä kääkkiä riittää?


    • Anonyymi00036

      Persut salailevat todellista tietoa.

    • Anonyymi00037

      Maahanmuuton vastustaminen se vasta kalliiksi tuleekin.

    • Anonyymi00038

      Sekaisin nämä suvakit ovat.

    • Anonyymi00039

      Rasistit vaikenevat!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe