Oletko sinä ja onko hän

Anonyymi-ap

Oletko sinä tunneälykäs ja ymmärtäväinen?
Entä, onko hän?

59

448

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On se yliälykäs tunneälykäs että hirvittää...

• Anonyymi00002

😆 eikös se ole enemmänkin hyvä asia?

• Anonyymi00017

Oletko itse myös?

• Anonyymi00029

Is it name lucifer does it reatch it hand

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Juntti kirjotti väärin, ei voi pitää enääN minään?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Juntti kirjotti väärin, ei voi pitää enääN minään?

No ni ja eteenpäin eikö

• Anonyymi00058
        Anonyymi00029 kirjoitti:

toi on huonompaa kuin rallienglanti puhuttuna

• Anonyymi00003

Tunneälykkyyttä on huomioida toisten tunteet. Periaatteessa sitä voi olla hyvinkin tunneälykäs, mutta halutessaan tietynlaisen reaktion sitä saattaa joskus toimia luonnettaan vastaan.

Mistä päästäänkin siihen, että vaikka kuinka kokisi normaalissa tilanteessa ja arjessa sympatiaa, joskus se tehdään äärimmäisen vaikeaksi käytännössä, joten näissä tilanteissa ei voi muuta kuin yrittää hillitä itseään olla reagoimatta.

• Anonyymi00006

Juuri näin muuten, mutta mielestäni ei pitäisi koskaan mennä tuohon, että haluaa toisesta jonkun reaktion. Pitäisi aina pystyä valitsemaan keskustelu, eikä toisen "sörkkiminen"!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juuri näin muuten, mutta mielestäni ei pitäisi koskaan mennä tuohon, että haluaa toisesta jonkun reaktion. Pitäisi aina pystyä valitsemaan keskustelu, eikä toisen "sörkkiminen"!

Keskustelu on kaiken A ja O, ihan kaiken. Koska olemme kuitenkin tuntevia ja jokainen omien muuriensa takana kyyhöttävä otus, ei se aina onnistu, vaikka haluaisi vuodattaa koko rakkautensa, tai mitä nyt tunteekaan, toisen päälle.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä ja itseasiassa tunneälykkyyttä ei ole reagoida tunnepitoiseen keskusteluun esim. tunnepitoisesti ja henkilökohtaisesti vaan vastaamalla asiaan eikä heti reagoi itsekeskeisellä tavalla mikä omassa mielessä on ensimmäisenä mielessä.

• Anonyymi00010

Jatkoa kommenttiini... On hän tunneälykäs ja ymmärtäväinenkin, tiedän sen, mutta jostain syystä olemme olleet enemmän toistemme huonoja puolia heijastavia. Välillä niitä upeita ja hienoja asioita on näkynyt ja sen takia tässä vielä vellookin.

Se on se jokin.

• Anonyymi00032

No tottakai me jumalan lapsina hillitsemme kaiken

• Anonyymi00033
        Anonyymi00006 kirjoitti:

What’s the different then wise guy

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No tottakai me jumalan lapsina hillitsemme kaiken

Muttemme ehkä kaikkia

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Muttemme ehkä kaikkia

Ellei ihan toimenkuvaan jopa kuulu

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ellei ihan toimenkuvaan jopa kuulu

On niin helppoo olla nainen, kansalainen.

• Anonyymi00004

Hirvittää kuinka hyvin tullaan toimeen, koska älykkyys on intohimoa molemmilla...

• Anonyymi00042

Haihattelet gubbe kyä

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Haihattelet gubbe kyä

Oikeesti- koska älykkyys on ihtohimoa molemmilla eh lyyrikko-romantikko

• Anonyymi00005

Hirvittää se

• Anonyymi00007

Noni, nyt EI kysytty että HIRVITTÄÄKÖ, vaan että oletko tunneälykäs ja ymmärtäväinen ja onko hän mielestäsi!

• Anonyymi00011

Hän on kyllä

• Anonyymi00012

Minä olen, siksi en ihastu helposti ja hänenlaisiin pelleihin.

• Anonyymi00014

Nyt on ristiriitaa. Tunneälyinen ihminen ei varmasti hauku ketään pelleksi, se on ihan varmaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nyt on ristiriitaa. Tunneälyinen ihminen ei varmasti hauku ketään pelleksi, se on ihan varmaa.

Ei helposti ainakaan, eikä varsinkaan noin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei koska tunneälykkyys on ”kaikkien” ja asioiden ymmärtämistä eikä vaan sen josta kenties tykkää. Toisen haukkuminen pelleksi ei ole ehkä parhaalla tasolla ”toisen” ymmärtämistä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei koska tunneälykkyys on ”kaikkien” ja asioiden ymmärtämistä eikä vaan sen josta kenties tykkää. Toisen haukkuminen pelleksi ei ole ehkä parhaalla tasolla ”toisen” ymmärtämistä.

Sanoisin kuitenkin sen, että ei se tunneälykäskään mikään pyhimys sentään ole, vaan ihan normaali ihminen, jolla voi mennä myös välillä "kuppi nurin" niin sanotusti. Joskus kuormittuu liikaa ja pitää päästellä höyryjä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sanoisin kuitenkin sen, että ei se tunneälykäskään mikään pyhimys sentään ole, vaan ihan normaali ihminen, jolla voi mennä myös välillä "kuppi nurin" niin sanotusti. Joskus kuormittuu liikaa ja pitää päästellä höyryjä.

Sehän nyt on selvä. Jos on tunneälyä ja samaan aikaan esim. temperamenttia, tottakai voi kiihtyä ja nopeastikin. Itse en yleensä kiihdy henkilökohtaisista loukkauksista vaan epäreiluudesta ja valehtelemisesta.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sehän nyt on selvä. Jos on tunneälyä ja samaan aikaan esim. temperamenttia, tottakai voi kiihtyä ja nopeastikin. Itse en yleensä kiihdy henkilökohtaisista loukkauksista vaan epäreiluudesta ja valehtelemisesta.

Olet mulle epäreilu 😉

• Anonyymi00044
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuinka me nyt tuota gubbeakin ojentaisimme

• Anonyymi00045
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Olet mulle epäreilu 😉

Tiedät olen maailman rehellisin ihminen, siksipä joku saattaa jopa käyttää sitä hyväksi. Kuvia en ala täällä jakamaan, kuvia maailmalta 🤔

• Anonyymi00046
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aivan. No mikä siinä voisi lopulta mennä sitten sil taval pieleen? Megahih

• Anonyymi00047
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä + tunneälykäs myös tunnistaa milloin on parempi vastata samalla mitalla. Etenkin, jos hienovaraisempaa viestintää ei huomata.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sää jäit taas niinkö jumiin tai jottai

• Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sää jäit taas niinkö jumiin tai jottai

Kyse on siitä, ettei mieleni ole välinpitämätön. Minusta ei maksa mitään kenellekään olla ihan peruskohtelias, eikä piereksiä yleisissä tiloissa: ”Nauttikaa kohta törähtää!”.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kyllä tunneälykäs myös tunnistaa milloin on parempi vastata samalla mitalla. Etenkin, jos hienovaraisempaa viestintää ei huomata.

Ei hyödytä mitään eikä ketään!

• Anonyymi00060
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Olet mulle epäreilu 😉

En ole. Sinä pilasit mahdollisuutesei jo monta vuotta sitten sillä totaalisella hiljaisuudellasi! Minusta et saa syyllistä koskaan! Sinulla on hyvin vähän tunneälyä, koska ei yksikään ihminen voi ymmärtää sitä, miksi kyttäsit, mutta et sanonut mitään!Luulitko että minä olisin osannut lukea ajatuksiasi!

• Anonyymi00013

Ei ole kyse rakastatusta tai muutoinkaan rakastumisesta, mutta hän on uskomattoman törppö lannistaja, joka kuvittelee voivansa manipuloida minua mielensä mukaan. Kyllä hän jossakin kohtaa tajuaa ettei hänen mielipiteellään ole minulle merkitystä. Menkööt itse baariin, jos on niin ihanaa.

• Anonyymi00016

Tulkitsenko oikein, että hän siis ei ole tunneälykäs ja ymmärtäväinen 🤔... ?

• Anonyymi00018

Minusta tuntuu et olet itsesi pahin vihollinen. Ratkaisu on luonnollisesti pysyä hänestä erossa, varmaankin molemmin puolin hyvä ratkaisu, noin tunnelmaa hieman aistineena.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tulkitsenko oikein, että hän siis ei ole tunneälykäs ja ymmärtäväinen 🤔... ?

Kaipa siihen, että yrittää manipuloida, tarvitan tunneälyäkin. Sen tajuan, että hän tarkoituksella pyrkii puhumaan mminut ulos jokaisesta suunnitelmasta ja unelmasta, joita minulla on. Sinänsä erikoista, koska ei hän kuulu tulevaisuuden suunnitemiini tai muutoinkaan ole olennainen osa elämääni, mutta kaipa hänellä on jokin tarve olla muutoin vain ärsyttäjä ja lannistaja. Taitava hän on ainakin maalailemaan tulevaisuuden kauhukuvia.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaipa siihen, että yrittää manipuloida, tarvitan tunneälyäkin. Sen tajuan, että hän tarkoituksella pyrkii puhumaan mminut ulos jokaisesta suunnitelmasta ja unelmasta, joita minulla on. Sinänsä erikoista, koska ei hän kuulu tulevaisuuden suunnitemiini tai muutoinkaan ole olennainen osa elämääni, mutta kaipa hänellä on jokin tarve olla muutoin vain ärsyttäjä ja lannistaja. Taitava hän on ainakin maalailemaan tulevaisuuden kauhukuvia.

Onko kyse siis samasta henkilöstä, johon sinulla olisi suunnitelmia ja unelmia. Samaan aikaan hän ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiin. Jos kyse on kahdesta eri henkilöstä, silloin ei kuullosta ristiriitaiselta, mutta muuten kyllä on.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minusta tuntuu et olet itsesi pahin vihollinen. Ratkaisu on luonnollisesti pysyä hänestä erossa, varmaankin molemmin puolin hyvä ratkaisu, noin tunnelmaa hieman aistineena.

Todellakin on parhaaksi ettei kyseinen henkilö enää lähesty minua.

Viitaten tunnelman aistimiseesi niin minäkin aistin tunnelmia hyvinkin herkästi. Siksi en täysin käsitä miksi hän hakeutuu seuraani.

Käytännössähän tämä menee niin, että muut mulkaisevat minua vihaisesti ja torjuvasti, etten vain erehtyisi kuvittelemaan heidän pitävän minusta ja seuraavaksi paikalle ilmestyy tämä tyyppi ja minulle syntyy voimakkaasti vaikutelma, että hän olisi ainoa vaihtoehto, jos kaipaan seuraa.

Pakollahan ihmissuhteet eivät synny.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Todellakin on parhaaksi ettei kyseinen henkilö enää lähesty minua.

Viitaten tunnelman aistimiseesi niin minäkin aistin tunnelmia hyvinkin herkästi. Siksi en täysin käsitä miksi hän hakeutuu seuraani.

Käytännössähän tämä menee niin, että muut mulkaisevat minua vihaisesti ja torjuvasti, etten vain erehtyisi kuvittelemaan heidän pitävän minusta ja seuraavaksi paikalle ilmestyy tämä tyyppi ja minulle syntyy voimakkaasti vaikutelma, että hän olisi ainoa vaihtoehto, jos kaipaan seuraa.

Pakollahan ihmissuhteet eivät synny.

No se nyt ainakin selvisi etten minä ole kyseessä, en lähesty ketään pakolla.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Onko kyse siis samasta henkilöstä, johon sinulla olisi suunnitelmia ja unelmia. Samaan aikaan hän ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiin. Jos kyse on kahdesta eri henkilöstä, silloin ei kuullosta ristiriitaiselta, mutta muuten kyllä on.

Hänen suhteensa minulla ei ole suunnitelmia tai unelmia. Itseasiassa minulle ei ole tällähetkellä kehenkään suuntautuvia suunnitelmia tai unelmia. Mainitsin jo ensimmäisessä kommentissa, että kyse ei ole rakastetusta tai miehestä johon olisin rakastunut.

• Anonyymi00050

Mitä ihmettä kyllä sää saat gubbe mennä paariin, mää saan mennä paariin ja kaikki saa mennä paitsi joilla porttar. Mulla kerran ollu porttar mut siit on kauan

• Anonyymi00052
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jaa ihan henkee ja terveyttäkö tämä manipuloija draamasetä uhkaa? Krooh

• Anonyymi00056
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Hänen suhteensa minulla ei ole suunnitelmia tai unelmia. Itseasiassa minulle ei ole tällähetkellä kehenkään suuntautuvia suunnitelmia tai unelmia. Mainitsin jo ensimmäisessä kommentissa, että kyse ei ole rakastetusta tai miehestä johon olisin rakastunut.

Kysymys kuuluu, miksi roikut hänessä jos hän ei roiku sinussa. Jos roikkuu, järjestä niin ettei roiku, ei mikään ole pakollista tässä elämässä.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kysymys kuuluu, miksi roikut hänessä jos hän ei roiku sinussa. Jos roikkuu, järjestä niin ettei roiku, ei mikään ole pakollista tässä elämässä.

Käsitätkö tarkoituksella väärin?

• Anonyymi00019

nyvä harraste4 aika kauniirtq nuoeia naisia juokse.. lwnkkwilyjurru aika t4erfveellisrtä kylläon

• Anonyymi00021

Taas tämä alkaa, tuntuu pahenevan joka kupillisen jälkeen 😄

• Anonyymi00054
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Taas tämä alkaa, tuntuu pahenevan joka kupillisen jälkeen 😄

Jaa sulla kans palstasetä kofeiinit kovasti kolisee ku joillakin? Nähtävästi

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Jaa sulla kans palstasetä kofeiinit kovasti kolisee ku joillakin? Nähtävästi

Ikävä kyllä ei tullut lotosta taaskaan voittoa.

• Anonyymi00028

Olen kaikkea tuota ja enemmän. Ei vaiskaa. Vaan onko totta toinen puoli tai edes osa tässä tappauksessa. Olin ja olen ollut

• Anonyymi00035

Hän (mies) on molemmilla osa-alueilla minua parempi.

• Anonyymi00059

Minulla on tunneälykkyyttä, mutta jos minua häiritään toistuvasti, sen jälkeen en enää ole ollenkaan tunneälykäs! En jaksa enää ymmärtää mistään mitään, koska inhoan todella syvästi sitä kymmenen vuotta jatkunutta kautta rantain kerrontaa! Olen todella ahdistunut sen takia ja lähellä oli tänään se, etten mennyt sanomaan sille bussissa laulavalle pojalle, että nyt turpa kiinni ja heti ja olisin lisännyt että laulat todella huonosti! En usko,e ttä kukaan olisi halunnut koskaan kokea sitä kaikkea, mihin minut pakotettiin kokemaan! Hyi saa..na!

• Anonyymi00062

Hän on hyvin tunneälykäs ja ymmärtäväinen

• Anonyymi00063

Ollaan molemmat. Se meidän ongelma ehkävähän onkin. Kumpikaan ei halua tehdä mitään, mikä loukkaa toista tai saattaa ikävään tilanteeseen tai rikkoo meidän välit.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27