Pidemmän aikaa olen haaveillut ryhmäseksistä: Minä ja 3-7 mukavaa, keski-ikäistä miestä esim jossain mökillä kaikessa rauhassa. Olen iältäni 31-vuotias ja minulla ei ole kokemusta tälläisestä mutta ajatuskin siitä, että saisi toimia ihanien setien reikänä, pistää mun polvet notkumaan.
Nyt kysynkin, että mistä tälläistä seuraa voisi etsiä ja mielellään myös löytää? 🤭
N31
Nainen haluaa käytettäväksi
32
887
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistäpäin N31 olet? +50v miestä kiinnostais, olis mökki ja porukka
- Anonyymi00002
Onko sulla kikkiä, jossa voitais viestiä vaihtaa ? :)
N31 - Anonyymi00022
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko sulla kikkiä, jossa voitais viestiä vaihtaa ? :)
N31N31 ilmoittele. T.tuutti
- Anonyymi00003
Muuallakin ois +50v mies ja paikka.
Porukkaa tuohon ei luulisi olevan vaikeaa saada kokoon!
Keski-Suomi alueelta olen.- Anonyymi00004
Oon samaa mieltä, että tuskin kovin iso haaste on ylipuhua miesten sauna/mökki-iltamaan ohjelmanumeroa, johon liittyy jokaisen paineiden purkamista ja vieläpä naisseurassa🤭 mutta se mulla tässä olikin pointti, että mistä tälläisiä miehiä löytäisi, joitten kanssa tälläisen illan voisi sopia
N31
- Anonyymi00005
Kik kun laittaa näkyviin niin varmasti vastausta tulee..
- Anonyymi00006
Niimpä, pitää nyt tässä kartottaa, että onko minkä verran kiinnostuksia tämän sivuston kautta ennenko alkaa tänne kik-nickkiään kertomaan ☺️
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niimpä, pitää nyt tässä kartottaa, että onko minkä verran kiinnostuksia tämän sivuston kautta ennenko alkaa tänne kik-nickkiään kertomaan ☺️
Tietäisi hieman mistä päin olet?
Olen tämä toinen mies joka kirjotti aikasemmin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietäisi hieman mistä päin olet?
Olen tämä toinen mies joka kirjotti aikasemmin.Mä asun keski-suomessa. Matkustaminen ei toki este mutta Lappiin / Etelä-Suomeen en lähde ajamaan. 😁
N31 - Anonyymi00012
No emmä kyllä kotiini ketään tuntematonta ota. :D
N31 - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
N31Tutustutaan ensin, voidaan tavata, vaikka kahvitelllen jossain. Olen myös keskisuomesta.😘
-salaisesti - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tutustutaan ensin, voidaan tavata, vaikka kahvitelllen jossain. Olen myös keskisuomesta.😘
-salaisestiIhan selkeästi tuossa aloituksessa kerron, mitä etsin ja hetkeä myöhemmin sä oot ehottamassa mulle kahdenkeskisiä kahvittelutreffejä vaikka mä puhuin alotuksessa gänbängeistä, eli ei niiku sinnepäinkään, mitä kyselin🤷♀️ kahvitteluseuraa mulla on siinä määrin, etten sun kanssa ehdi kahvittelee. Teen tänne kyllä uuden alotuksen, jos olen joskus kahviseuraa vailla.
N 31 - Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
N31N31 ilmoittele itsestäsi. tuutti
- Anonyymi00009
N 100km väliä silloin..
T 55v mies- Anonyymi00011
Okei. Onko teillä mahdollista tulla keski-suomeenpäin tai esimerkiksi savoon?
N31
- Anonyymi00013
Savossa asun itse:)
T 55v mies ja porukka saadaan kokoon..- Anonyymi00014
Oijoi, kuulostaapa hyvältä☺️ Mikä sun kikki on jos jatketaan siellä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oijoi, kuulostaapa hyvältä☺️ Mikä sun kikki on jos jatketaan siellä?
Sorry huomasin nyt vasta viestisi.
Ja kerran jakanut Kik osoitteen niin kaikki muut sitten ottivat ja kirjoittivat sinne kaikkea maan ja taivaan väliltä!senpä takia rn ole uutta Kik jakanut täällä..ikävä kyllä:)T Savon mies 55
Saishan sitä porukan kasaan...ite 61v isokyrpäinen 22/6 mies.
- Anonyymi00016
Eiköhän tuo sun kyrpäsi koko ole tullut jo selväksi kun joka ketjussa sitä toitotat, iso on mullakin mutta mulla ei ole minkäänlaista tarvetta sen mittoja kertoa täällä
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eiköhän tuo sun kyrpäsi koko ole tullut jo selväksi kun joka ketjussa sitä toitotat, iso on mullakin mutta mulla ei ole minkäänlaista tarvetta sen mittoja kertoa täällä
Sähän kerroit just että oot isokaluinen...otappa järki käteen tai kyrpä...
- Anonyymi00018
Olemme varanneet 16 henkilön paikan vanhan kartanon mailta.
Tällä hetkellä varmoja lähtijöitä mukaan on 2N ja 5M saamme vielä varmasti koko 16 henkilöä matkaan.
Tarkoitus on harrastaa vapaata kimppaseksiä 18.6 - 22.6.2026- Anonyymi00025
Miehiä olisi tulossa useita mutta pitäisi saada vielä pari naista mukaan ettei meidän 2 naista joudu liian tiukoille.
Toinen naisista on mun vaimo.
Miehet kuitenkin panee kaikkia mukana olevia naisia. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miehiä olisi tulossa useita mutta pitäisi saada vielä pari naista mukaan ettei meidän 2 naista joudu liian tiukoille.
Toinen naisista on mun vaimo.
Miehet kuitenkin panee kaikkia mukana olevia naisia.Ilmoittautunut on 9 miestä ja 2 naista. Valmoni kysyi mitä mieltä olen kun häntä tulee panemaan 9 miestä?
Kerroin vaimolle että toivon hänen nauttivan täysin kaikesta kokemuksesta.
- Anonyymi00019
Täällä olisi kiinnostunut M54v. Kik.jari736
- Anonyymi00020
Laitoin viestii kikis!
- Anonyymi00023
Olisi mukavaa olla mukana ja saada kiihottuu jo siitä kun vaikertelet ja nautit jonka jälkeen vaan hullummin sitä aktia
- Anonyymi00024
Kuulostaa ihanalta!
Haluatko kokeilla koko yön jatkuvia ketju orgasmeja. Kiihottaminen kiihottaa
- Anonyymi00028
Nainen 31 kannattaa olla varovainen en menisi yksin porukan seksi leluksi.Mökkeily voi karata käsistä.Mölyt mahassaan pitävä ystävä mukaan mies tai nainen.On joku hakemassa apua jos tarvii.Jos huonosti käy normi seksin piiskauksen jälkeen,voit istua pesuhuoneen lattialla sidottuna vessa tuoliin,kaulapanta siitä talutus hihna millä saa pään pystyyn.saat kusta ja paskaa päälles,porukka nauraa umpärillä kaataa sekaan olutta ja lonkkua.sesio ohi jätetään hautumaan peitteen alle.Joskus aamuyöllä joku avaa sidokset komentaa siivoamaan jäljet.
- Anonyymi00029
Mä voin tuoda mun 59v 160/57 C posliini blondin vaimon teille pantavaksi
- Anonyymi00030
Jos täällä Satakunnassa on tällaisia porukoita, niin olisin myös kiinnostunut lähtemään mukaan.
M44
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,725044Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk403805Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253388- 792391
- 241909
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3561601Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271581Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401542Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔151485Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?341355