Luuletko että se tuntuu samalta kuin viimeksi?
Seuraavan kerran kun nähdään
36
516
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sua sattuu iha vitusti
- Anonyymi00002UUSI
Luulen. Jos oli pöytä.
- Anonyymi00003UUSI
Luulen, että hyvältä ❤️ naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Ai suakeli 😊 sitä päivää ootan. Tulee paras päivä ikinä. Oon nääs kerännyt voimia ja sanoja koitokseen....
- Anonyymi00011UUSI
Katotaan miten käy.... kumpiko alottaa pussailun...
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katotaan miten käy.... kumpiko alottaa pussailun...
Pussailun? Ööö..eikait tuossa semmosta mainittu? Ehkä trivial pursuitin peluuta tai polttopuiden tekoa...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pussailun? Ööö..eikait tuossa semmosta mainittu? Ehkä trivial pursuitin peluuta tai polttopuiden tekoa...
Kyllä passoo. Minä osaan hakata halkoja. Jes!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä passoo. Minä osaan hakata halkoja. Jes!
Hyvä juttu, jos kuitenkin treenaat itsekses halkohommia, kun ollaan ihan vieraita ja ei sitä noin intiimiin puuhaan sovi ihan outojen kanssa ryhtyä. Toivottavasti löydät kaverin halkokeissiin, on hauskempaa nääs kun yksikseen. Kuivia klapeja ja kaunista kevättä kuitenkin...
- Anonyymi00005UUSI
Minä ajattelen ainakin; joka kerta laitetaan vaan paremmaksi. Jos joku tietoinen haluaa siitä nauttia, niin tervetuloa.
- Anonyymi00006UUSI
Tuntuu varmasti, hänen auringosta saama säteily ja söpöily osuu aina kohdalleen.
https://www.youtube.com/watch?v=C8e7sQK8XB4&list=RDC8e7sQK8XB4&start_radio=1 - Anonyymi00009UUSI
lämmin ja läheinen, ilman salattavaa ilman muuta. 🩷
https://www.youtube.com/watch?v=9A03zu4AB9I&list=RD9A03zu4AB9I&start_radio=1 - Anonyymi00010UUSI
Rakkaalta, kuin olisi kiertänyt aavikon kuumimman osan ympäri ja etsinyt jääkylmää leiliä ja neitoa.
https://www.youtube.com/watch?v=Gn2nb0bsilA&list=RDGn2nb0bsilA&start_radio=1 - Anonyymi00012UUSI
ei tuntus miltään
- Anonyymi00013UUSI
Hävettää vaan. Haluan vajota maan alle. Hän luultavasti ajattelee että olen sekopää juttuineni. Ahdistaa. En halua kokea sitä.
- Anonyymi00014UUSI
Tiedätkö, että ruokit nyt itse tuota tunnettaisi tuolla jankuttamisrlls ja jatkuvalla kirjoittekulka tänne. Usko kun sanon, että ketään muuta ei kiinnosta yhtään.
Parempi on, kun toteat itsellesi, että nyt kävi näin ja sen jälkeen unohdat asian. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tiedätkö, että ruokit nyt itse tuota tunnettaisi tuolla jankuttamisrlls ja jatkuvalla kirjoittekulka tänne. Usko kun sanon, että ketään muuta ei kiinnosta yhtään.
Parempi on, kun toteat itsellesi, että nyt kävi näin ja sen jälkeen unohdat asian.Tiedätkö kun mua ei hirveästi kiinnosta sun ajatukset. Mä käsittelen omia juttujani täällä. Ja mua ehkä helpottaa kun saan niitä jonnekin kirjoittaa. Mua ei kiinnosta onko niillä väliä muille. Enkä tarvitse neuvojasi mihinkään. Ymmärrätkö.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Parempi on, kun toteat itsellesi, että nyt kävi näin ja sen jälkeen unohdat asian.Enkä minä unhohda että hän on pitänyt minua pilkkanaan. Sen takia en halua nähdä häntä. En häpeä minkään takia mitä olen itse kirjoittanut. Olen ollut aito. Tiedän ettei muita kiinnosta. Mut mua kiinnostaa ja muhun sattuu. Ja puran sitä ihan niin vtun paljon kun haluan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tiedätkö kun mua ei hirveästi kiinnosta sun ajatukset. Mä käsittelen omia juttujani täällä. Ja mua ehkä helpottaa kun saan niitä jonnekin kirjoittaa. Mua ei kiinnosta onko niillä väliä muille. Enkä tarvitse neuvojasi mihinkään. Ymmärrätkö.
No hakkaa päätäsi sitten seinään. Yritin auttaa ja onhan tota hyvin raskasta lukea, kun et osaa lopettaa. Joskus on ihan hyvä miettiä myös muita, jotka tällä palstalla plärää ohi noista sun vinkumisista.
Olet hyvin lapsellisen kuuloinen, niin menisit vaikka liimailemaan tarroja tai harjaamaan yksisarvisesi häntää 😉
Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No hakkaa päätäsi sitten seinään. Yritin auttaa ja onhan tota hyvin raskasta lukea, kun et osaa lopettaa. Joskus on ihan hyvä miettiä myös muita, jotka tällä palstalla plärää ohi noista sun vinkumisista.
Olet hyvin lapsellisen kuuloinen, niin menisit vaikka liimailemaan tarroja tai harjaamaan yksisarvisesi häntää 😉
Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.Olen laittanut tänään tämän vietin tunteistani. Sori jos se on sulle raskasta. Suksi vaikka vttuun auttamasta.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.Olet vaan joku kiusaaja täällä nähtävästi. Kasva aikuiseksi ja anna muiden käsitellä tunteitaan. Mulla ei ole kiinnostusta jonkun pennun ohjeita elämästä kuunnella.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.Tuokin "Ketään muuta ei kiinnosta yhtään." Kertoo että vainoat minua. Etsit sanoja joilla minua satuttaa.
- Anonyymi00028UUSI
Tunteiden kertominen ei ole ikinä hävettävää. Kertoo rohkeudesta tavata senkin jälkeen.
- Anonyymi00022UUSI
Nyt kun ajattelen niin vois olla aika satuttavaa nähdä hänet kun ollaan ajauduttu niin erilleen. Oisin kyl alus halunnu muuta, mut hän ei.
- Anonyymi00024UUSI
Viimeksi kun nähtiin, oli kyllä oudot energiat taas. Olin kyllä jonkun muun, kuin itseni puolesta kovin pahoillani. Olisin itse voinut olla siinä hänen asemassaan. Onneksi en ollut.
- Anonyymi00030UUSI
Eli, sinä sait ihmisen, josta olitte molemmat kiinnostuneita? Vai jotain muuta vastaavaa?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eli, sinä sait ihmisen, josta olitte molemmat kiinnostuneita? Vai jotain muuta vastaavaa?
Ei mitään sellaista.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei mitään sellaista.
Kertoisitko, että missä asemassa?
- Anonyymi00036UUSI
Minkälaiset energiat?
- Anonyymi00025UUSI
Kyllä uskon siihen. Hyvää yötä🫂
- Anonyymi00027UUSI
Paremmalta. Tuntuu paremmalta.
- Anonyymi00033UUSI
Toi on samaa, mutta hyvin varovasti.
- Anonyymi00029UUSI
Tuskin
- Anonyymi00034UUSI
Pääasia et edes joku tykkää ja varmasti tykkää.
- Anonyymi00035UUSI
En usko. Liian kauan aikaa on kulunut.
- Anonyymi00037UUSI
Kenelle?
- Anonyymi00038UUSI
Arvelen oikeanlaisen syvään juurtuneen ja hallitsemattoman intohimon sysäävän kohtaamisen taas ns. rajapintaan, jossa palava ja repivä tunne koettelee naisen ja miehen mielen virkeyttä. Tunnepitoista, kuohua ja pelkoakin, katse saa maailman pyörimään ja vaatteet siinä samalla purkautumaan kuin yhteisestä langasta. Kevyttä ja uteliasta kuin jäykkäkouristusrokote, mutta siinä kaikessa on hieno rakkauden sävy, joka tuntuu sormenpäissä ja alavatsalla kuin lämpimän kesä henkäys aamulla oven avatessa.
https://www.youtube.com/watch?v=2D1tCNJlrBk&list=RD2D1tCNJlrBk&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1634593Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973292Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1122874Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1552865Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis372815Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos452175Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132077Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552015En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien511396