tulokseen etten halua enää koskaan tutustua keneenkään edes ystävänä! Kirjoittaminen täällä on ollut ookoo asia, mutta erityispiirteisenä minä en kaipaa ketään, eikä minulla siksi ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Ainoat ihmiset joiden kanssa olisin halunnut keskustella olivat minulle hyvin rakkaat työkaverit! Olen mielestäni hyvin samanlainen kuin äitini, joka leskeksi jäätyään kirjoitti kirjekavereilleen, jotka asuivat ulkomailla! Hänellä oli vain yksi ystävä samassa kaupungissa jossa hän asui ja he tapasivat toisiaan hyvin harvoin! Rehellisesti voin kertoa, että en ole kokenut yksin olemista ongelmana koskaan ja siksi on tuntunut, että minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen mikä ei ole minulle luontaista! Ja mielestäni se on aina niin, että ihminen ahdistuu ja stressaantuu, kun hän huomaa sellaista itselleen tehtävän! Jos projektia ei olisi aloitettu olisin voinut tehdä töitä muissa ryhmissä ja silloin minun ei olisi tarvinnut kärsiä kiusaamisesta työpaikalla ja olisin saanut muutenkin elää rauhassa oman näköistäni elämää! Se mitä typaikoilla tapahtui vei melkein hengen minulta! Ja se että raahattiin joku mieskin työpaikalle, josta minun haluttiin kiiinnostuvan! Hyi hel..tti! Millä oikeudella sen kaiken suunnittelitte, ottamatta ollenkaan huomioon sitä, ettei minulla ollut mitään tarvetta tutustua keneenkään! Kukaan ei ymmärtänyt kuinka kauhealta se kaikki tuntui! Ja minä olin monen vuoden ajan romahtamisen rajalla ja se että ovesta ulos lähtemisestä tuli painajainen ja se on sitä yhä vielä jonkin verran! Nyt alkaa olla aika haudata projekti lopullisesti! Muuten menetän elämänhaluni kokonaan! Tässä talossa taoahtunetet jutut ovat olleet viimeinen niitti projektille!
Olen tullut siihen
Anonyymi-ap
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2114880Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html234024Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2283791Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1343072Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162661Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos652550Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852345En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132155