Olen tullut siihen

Anonyymi-ap

tulokseen etten halua enää koskaan tutustua keneenkään edes ystävänä! Kirjoittaminen täällä on ollut ookoo asia, mutta erityispiirteisenä minä en kaipaa ketään, eikä minulla siksi ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Ainoat ihmiset joiden kanssa olisin halunnut keskustella olivat minulle hyvin rakkaat työkaverit! Olen mielestäni hyvin samanlainen kuin äitini, joka leskeksi jäätyään kirjoitti kirjekavereilleen, jotka asuivat ulkomailla! Hänellä oli vain yksi ystävä samassa kaupungissa jossa hän asui ja he tapasivat toisiaan hyvin harvoin! Rehellisesti voin kertoa, että en ole kokenut yksin olemista ongelmana koskaan ja siksi on tuntunut, että minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen mikä ei ole minulle luontaista! Ja mielestäni se on aina niin, että ihminen ahdistuu ja stressaantuu, kun hän huomaa sellaista itselleen tehtävän! Jos projektia ei olisi aloitettu olisin voinut tehdä töitä muissa ryhmissä ja silloin minun ei olisi tarvinnut kärsiä kiusaamisesta työpaikalla ja olisin saanut muutenkin elää rauhassa oman näköistäni elämää! Se mitä typaikoilla tapahtui vei melkein hengen minulta! Ja se että raahattiin joku mieskin työpaikalle, josta minun haluttiin kiiinnostuvan! Hyi hel..tti! Millä oikeudella sen kaiken suunnittelitte, ottamatta ollenkaan huomioon sitä, ettei minulla ollut mitään tarvetta tutustua keneenkään! Kukaan ei ymmärtänyt kuinka kauhealta se kaikki tuntui! Ja minä olin monen vuoden ajan romahtamisen rajalla ja se että ovesta ulos lähtemisestä tuli painajainen ja se on sitä yhä vielä jonkin verran! Nyt alkaa olla aika haudata projekti lopullisesti! Muuten menetän elämänhaluni kokonaan! Tässä talossa taoahtunetet jutut ovat olleet viimeinen niitti projektille!

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
        Tuusniemi
        175
        2914
      2. Ketä haluaisit suudella?

🤣
        Ikävä
        86
        1270
      3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
        Sinkut
        242
        1077
      4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
        Ikävä
        123
        1026
      5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
        Ikävä
        84
        926
      6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
        Ikävä
        91
        763
      7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
        Tuusniemi
        104
        667
      8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
        Ikävä
        55
        665
      9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
        Maailman menoa
        103
        581
      10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
        Ikävä
        38
        572
      Aihe