miksi projektissa ei ollut yhteyshenkilöä, joka olisi voinut auttaa minua ymmärtämään ja joka olisi antanut minulle vihjeitä eri asumismuodoista! En tiennyt tänne muuttaessani, että tietty häirikkö kyttää yhä minua!
Kysyn yhä uudelleen
2
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se summa mistä kerroin ei riitä, haluan sen summan mikä alkaa numerolla viisi! Vasta sitten kun ne minulle maksettu, alan etsiä ikäistäni ystävää! Sitä ennen ei kannata laittaa minkään pituisia ihmisiä minun näkyville, se vain vahvistaa yksin olemisen tarvetta! Minkäänlaista kautta rantain kertomista ei saa enää olla missään. Minä kyllä huomaan ja kuulen sen, jos niin tapahtuu! Jo pelkästään yksikin sana saa minut ahdistumaan!
- Anonyymi00002
Miksi jätitte minut yksin häirikön armoille, koska vain te tiesitte, että hän jatkaa kiusaamistaan kauan! Kerropa rehellisesti minulle, olisitko itse halunnut koskaan joutua vastaavaan tilanteeseen! Olen täysin varma, ettei juuri kukaan olisi siihen tilanteeseen halunnut! Tällä hetkellä olen täysin ulkona projektista ja se jatkuu niin kauan kunnes kaikki korvaukset on maksettu. Ja tämän alueen ihmisille se tieto, että älkää enää esittäkö mitään, se minut voimaan yhä huonommin! Kyllä ne juorutkin voidaan laittaa liikkeelle jos häirikkä ei suostu korvaamaan menetyksiä! Koska hänhän on tavallaan "eniten syyllinen!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800