Kysyn yhä uudelleen

Anonyymi-ap

miksi projektissa ei ollut yhteyshenkilöä, joka olisi voinut auttaa minua ymmärtämään ja joka olisi antanut minulle vihjeitä eri asumismuodoista! En tiennyt tänne muuttaessani, että tietty häirikkö kyttää yhä minua!

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se summa mistä kerroin ei riitä, haluan sen summan mikä alkaa numerolla viisi! Vasta sitten kun ne minulle maksettu, alan etsiä ikäistäni ystävää! Sitä ennen ei kannata laittaa minkään pituisia ihmisiä minun näkyville, se vain vahvistaa yksin olemisen tarvetta! Minkäänlaista kautta rantain kertomista ei saa enää olla missään. Minä kyllä huomaan ja kuulen sen, jos niin tapahtuu! Jo pelkästään yksikin sana saa minut ahdistumaan!

• Anonyymi00002

Miksi jätitte minut yksin häirikön armoille, koska vain te tiesitte, että hän jatkaa kiusaamistaan kauan! Kerropa rehellisesti minulle, olisitko itse halunnut koskaan joutua vastaavaan tilanteeseen! Olen täysin varma, ettei juuri kukaan olisi siihen tilanteeseen halunnut! Tällä hetkellä olen täysin ulkona projektista ja se jatkuu niin kauan kunnes kaikki korvaukset on maksettu. Ja tämän alueen ihmisille se tieto, että älkää enää esittäkö mitään, se minut voimaan yhä huonommin! Kyllä ne juorutkin voidaan laittaa liikkeelle jos häirikkä ei suostu korvaamaan menetyksiä! Koska hänhän on tavallaan "eniten syyllinen!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27