Olet minulle se oikea. Joko eroan ja elän yksin tai luovun sinusta täysin. Olet minulle se jota olen etsinyt koko elämäni ajan. Olet aamutähden heijastus utuisella joella, kahvin tuoksu pehmeän peiton alla, räystäistä tippuva vilvoittava kesäsade, paluuni kotiin pitkän päivän jälkeen, kaikki mitä on. Haluan liittyä sinuun ajassa ja ikuisuudessa. Olet viimeinen jota rakastan näin.
Varattu vanhempi rakkaani
72
609
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaunis viesti. Minkä ikäiselle? Siis sinua vanhempi?
- Anonyymi00003UUSI
Minua vanhempi.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minua vanhempi.
n. 9kk?
- Anonyymi00002UUSI
En ikinä tule pitämään sinua edes kaverina. Rukoilen että maailma puhdistuisi totaalisesti kaikista kaltaisistasi ja saisin elää rauhassa täysin ilman sinua koko loppuelämäni.
- Anonyymi00006UUSI
Et ole hän. Enkä minä sinun tuntemani henkilö.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et ole hän. Enkä minä sinun tuntemani henkilö.
Ei oo fresh case olla perheen hajoittaja
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei oo fresh case olla perheen hajoittaja
Eikä ole fresh case olla lukutaidoton. Tekstissä luki: eroan ja olen yksin tai luovun sinusta kokonaan. Eikä kukaan yksinään mitään perhettä hajota.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikä ole fresh case olla lukutaidoton. Tekstissä luki: eroan ja olen yksin tai luovun sinusta kokonaan. Eikä kukaan yksinään mitään perhettä hajota.
"Varattu vanhempi rakkaani"
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Varattu vanhempi rakkaani"
Niin. Sinä nyt sijoitit tekstiin jotain mitä siellä ei lukenut.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin. Sinä nyt sijoitit tekstiin jotain mitä siellä ei lukenut.
Tossa se lukee aivan selkeästi
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tossa se lukee aivan selkeästi
Niin mitä siinä luki selkeästi? Tekstissä ei puhuttu mitään perheestä, perheen hajottamisesta tai edes suhteesta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin mitä siinä luki selkeästi? Tekstissä ei puhuttu mitään perheestä, perheen hajottamisesta tai edes suhteesta.
Jos toinen on varattu niin sillä on vähintään suhdeperhe, jota sinä pyrit hajoittamaan itsekkäästi etkä kunnioita hänen elämänvalintojaan
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos toinen on varattu niin sillä on vähintään suhdeperhe, jota sinä pyrit hajoittamaan itsekkäästi etkä kunnioita hänen elämänvalintojaan
Mistä vedit sen johtopäötöksen että kukaan on hajottamassa mitään. Sanoin: eroan ja elän yksin tai luovun hänestä kokonaan. Erityisen itsekäs ihminen en ole. Ja yleensä ihmiset ovat jossain määrin sekä epäitsekkäitä että itsekkäitä. Myös sinä. Hänen elämänvalintojensa kunnioituksesta et tiedä mitään.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mistä vedit sen johtopäötöksen että kukaan on hajottamassa mitään. Sanoin: eroan ja elän yksin tai luovun hänestä kokonaan. Erityisen itsekäs ihminen en ole. Ja yleensä ihmiset ovat jossain määrin sekä epäitsekkäitä että itsekkäitä. Myös sinä. Hänen elämänvalintojensa kunnioituksesta et tiedä mitään.
Ei saa vekotella toisen omaa
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuten tuossa oli,yksi ulkopuolinen ei perhettä yksin riko.Parisuhteessa on huonosti asiat jos jompikumpi antaa ulkopuolisen tulla väliin.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvin sanottu tuolle trollille.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onpa outoa tekstiä tuo.
- Anonyymi00004UUSI
Mulle saattaa käydä noin. Olen ajatellut tuota viime päivinä. Öitä
- Anonyymi00005UUSI
Varattu? Joko eroan tai elän yksin????
- Anonyymi00010UUSI
Kuinka seksi?
- Anonyymi00013UUSI
Rakastan häntä vaikka hän ei koskaan pystyisi seksiin.
- Anonyymi00021UUSI
Onko se jotain syötävää?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko se jotain syötävää?
😂Nähtävästi.
- Anonyymi00014UUSI
Ehkä sinun on sitten parempi unohtaa kokonaan. Niin aion itse ainakin tehdä jonkun näköjään mielikuvitusmiehen kanssa. Koska en enää jaksa tätä pelleilyä. Saattaa mennä pahastikin ohi, mutta ei muuta kuin että anteeksi siitäkin sitten.
- Anonyymi00016UUSI
Paha vikani on kommentoida ilmeisesti aloituksia joista en näköjään ymmärrä yhtään mitään ja jotka eivät todellakaan ole itselleni tarkoitettuja. Pitäisi siis olla aivan hipihiljaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paha vikani on kommentoida ilmeisesti aloituksia joista en näköjään ymmärrä yhtään mitään ja jotka eivät todellakaan ole itselleni tarkoitettuja. Pitäisi siis olla aivan hipihiljaa.
Niin ja anteeksi tosiaan!!!! VARATTU vanhempi rakkaani. Haa, en ole kyseessä minä!
- Anonyymi00019UUSI
Ennen kuin pohdin aloitusta yhtään enempää: onko tämä n>m? m>n? m>m? Vai n>n?
- Anonyymi00030UUSI
Tähän ei vastata ennenkuin aloittaja on saanut selville, onko saumaa vai ei, tehosiko loruilu. Jos ei tehonnut, muuttaa sukupuolet päikseen, että vaikuttaa, että ei ainakaan häneltä. Tämän vuoksi en itse ikinä vastaa näihin, ennen kuin edes sukupuoliasia selviää.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tähän ei vastata ennenkuin aloittaja on saanut selville, onko saumaa vai ei, tehosiko loruilu. Jos ei tehonnut, muuttaa sukupuolet päikseen, että vaikuttaa, että ei ainakaan häneltä. Tämän vuoksi en itse ikinä vastaa näihin, ennen kuin edes sukupuoliasia selviää.
Oletpa kyyninen. En vastaa tähän trollien ja kiusaajien ja tietojen kalastelijoiden takia. Tähän kysymykseen on yksi vastaus ja jos sen sanoisin, en muuttaisi sitä yhtään miksikään.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletpa kyyninen. En vastaa tähän trollien ja kiusaajien ja tietojen kalastelijoiden takia. Tähän kysymykseen on yksi vastaus ja jos sen sanoisin, en muuttaisi sitä yhtään miksikään.
Ok, tunnistettu. Olet nainen, sananvalintojen perusteella.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ok, tunnistettu. Olet nainen, sananvalintojen perusteella.
Siinähän kalastelet.
- Anonyymi00023UUSI
Höpötystä
- Anonyymi00024UUSI
Mies haltaa seksiä pöljä hullujq nämä....
- Anonyymi00027UUSI
Niin mies kuin nainenkin voivat haluta seksiä. Mitä pahaa siinä on? Mutta rakastaa voi ilman seksiäkin. Vaikka olisi halut.
- Anonyymi00025UUSI
Herjaamista.....
- Anonyymi00028UUSI
Millä tavalla?
- Anonyymi00026UUSI
Älä ainakaan eroa, jos teillä menee hyvin. Luovu minusta, jos sinusta tuntuu siltä. Jos elämä on niin helpompaa ja parempaa. Minä pidän sinut silti salaa itselläni, ajatuksissani.
Naiselta miehelle- Anonyymi00074UUSI
Et taida olla oikea nainen,paljon olet miehen näköinen!se siittä ja sen kestävyydestä!Häpeä!
- Anonyymi00029UUSI
Kuinka monelle sä täällä mahdat kirjoittaa näitä?🤭
- Anonyymi00033UUSI
Yksi on mielessäni.
- Anonyymi00031UUSI
Olen pahoillani siitä mitä joudut kestämään vuokseni noiden ilkeiden kiusaajien tehdessä kiusaa meistä. Tiedäthän, olen jo sinun ja kaikki järjestyy.
- Anonyymi00034UUSI
Aloitus vaikuttaa tekoälyllä tehdyltä. Kauniita kielikuvia, kyllä, mutta ei mitään henkilökohtaista, joka kertoisi juuri siitä omasta kaivatusta tai mitään todellista hänen kanssaan kokemista hetkistä. Mahdollisimman dramaattista ja tunteisiin vetoaa: "joko jätän ja olen yksin tai unohdan sinut". Pientä uhkailuakin ilmassa, syyllistämistä ainakin. Aloittajalla on selvästi tylsää, kun jaksaa tällaisia näpytellä. Tai sitten hauskaa.
- Anonyymi00036UUSI
Pieleen meni. Teksti ei ole tekoälyllä kirjoitettu. Uhkailu ja syyllistäminen on täysin omaa tulkintaasi. Kyse on siitä että minulla ei oikeasti ole muita vaihtoehtoja kuin erota ja olla yksin tai olla täysin ilman häntä. Enkä todellakaan tänne trollien ja kiusaajien keskelle mitään yksityiskohtaisia tunnisteita laita.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Pieleen meni. Teksti ei ole tekoälyllä kirjoitettu. Uhkailu ja syyllistäminen on täysin omaa tulkintaasi. Kyse on siitä että minulla ei oikeasti ole muita vaihtoehtoja kuin erota ja olla yksin tai olla täysin ilman häntä. Enkä todellakaan tänne trollien ja kiusaajien keskelle mitään yksityiskohtaisia tunnisteita laita.
Voisivathan ne tunnisteet olla sellaisia, joita vain sinä ja hän tiedätte. Mutta ei, tällaisella ympäripyöreällä aloituksella saa mahdollisimman monta kalaa katiskaan. Tai sitten teillä ei koskaan ole ollut mitään kahdenkeskisiä hetkiä etkä edes tunne häntä, jolle kirjoitat. Se selittäisi mahdollisimman kaukaa haetut kielikuvat.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Voisivathan ne tunnisteet olla sellaisia, joita vain sinä ja hän tiedätte. Mutta ei, tällaisella ympäripyöreällä aloituksella saa mahdollisimman monta kalaa katiskaan. Tai sitten teillä ei koskaan ole ollut mitään kahdenkeskisiä hetkiä etkä edes tunne häntä, jolle kirjoitat. Se selittäisi mahdollisimman kaukaa haetut kielikuvat.
Olet kova spekuloimaan.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja mistä sinä sen tiedät ettei tekstissäni ole jotain jonka hän tunnistaa?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja mistä sinä sen tiedät ettei tekstissäni ole jotain jonka hän tunnistaa?
Ei näyttäisi vielä ainakaan olevan. Mutta varmaan tän jälkeen tulee heti joku tunnistaja😅
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tee nykyiselle puolisolle suuri palvelus ja eroa.Kenenkäännei tarvi vanheta rakkaudettomassa liitossa .
- Anonyymi00039UUSI
Ohi. Ei olla koskaan oltu saman peiton alla, aamukahvin jälkeen. Ei edes kesäsateessa. Enkä hänen kotonaan.
- Anonyymi00043UUSI
Mutta joskus olisi kiva olla. Miksi pitää olla niin ympäri pyöreää? En minä ketään ole halunnut kiusata 😥
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mutta joskus olisi kiva olla. Miksi pitää olla niin ympäri pyöreää? En minä ketään ole halunnut kiusata 😥
Sinähän ap tässä ympäripyöreä olet. Mikä siinä on kun ei aloitukseen voi edes omaa sukupuolta laittaa? Miksi haluat vastauksia "vääriltä"?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sinähän ap tässä ympäripyöreä olet. Mikä siinä on kun ei aloitukseen voi edes omaa sukupuolta laittaa? Miksi haluat vastauksia "vääriltä"?
Tuo joka vastasi ei ollut ap.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Et ole ap.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tuo ei olut ap:ltä, se oli ilmeisestikin joltain elämäänsä pettyneeltä ihmiseltä joka on tällä hetkellä jollain tavalla surullinen, mutta eiköhän tunne taas jälleen kerran yksin nukutun yön jälkeen mene ohi. Ja vaikka huomenna paistaisi aurinko,vei se oikein miltään tunnu, koska ikuisesti jotain näyttää puuttuvan.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuo ei olut ap:ltä, se oli ilmeisestikin joltain elämäänsä pettyneeltä ihmiseltä joka on tällä hetkellä jollain tavalla surullinen, mutta eiköhän tunne taas jälleen kerran yksin nukutun yön jälkeen mene ohi. Ja vaikka huomenna paistaisi aurinko,vei se oikein miltään tunnu, koska ikuisesti jotain näyttää puuttuvan.
Mutta miksi haluat että tähän aloitukseen vastaa mahdollisimman moni, sukupuolesta viis. Etkä halua kertoa omaa sukupuolta. Teetkö jotain tutkimusta?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mutta miksi haluat että tähän aloitukseen vastaa mahdollisimman moni, sukupuolesta viis. Etkä halua kertoa omaa sukupuolta. Teetkö jotain tutkimusta?
Tuokaan ei ollut ap. Minä olen ja vastasin jo ylempänä miksi en yksityiskohtaisia tunnisteita laita.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
No eikö nyt ole herranen aika päivänselvää, että olen nainen. Mutta miksi minun pitää oma sukupuoleni paljastaa, eikös aloittajan olisi se pitänyt tehdä.? En tee mitään tutkimusta.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuokaan ei ollut ap. Minä olen ja vastasin jo ylempänä miksi en yksityiskohtaisia tunnisteita laita.
Sukupuoli ei ole yksityiskohtainen tunniste. Haloo.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sukupuoli ei ole yksityiskohtainen tunniste. Haloo.
Haloo itsellesi. Kerron mitä haluan. Sen voin sanoa, että en ole tälle toiselle osapuolelle sanonut, että joudun luopumaan hänestä kokonaan. Yritän käsitellä asiaan liittyvää tuskaa.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Haloo itsellesi. Kerron mitä haluan. Sen voin sanoa, että en ole tälle toiselle osapuolelle sanonut, että joudun luopumaan hänestä kokonaan. Yritän käsitellä asiaan liittyvää tuskaa.
Olette siis keskustelleet IRL suhteestanne? Pointsit siitä👍
- Anonyymi00056UUSI
Ok, hyvä. Siis ohi. Me emme ole koskaan keskustelleet "meistä" IRL.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Oletko hän kuka puhui eilen vai toissapäivänä tekevänsä sen itsensä vuoksi ja sinun vuoksesi?Sekä läheisten,että kaikkien rakkaiden?
Kuulostaa siltä henkilöltä. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Oletko hän kuka puhui eilen vai toissapäivänä tekevänsä sen itsensä vuoksi ja sinun vuoksesi?Sekä läheisten,että kaikkien rakkaiden?
Kuulostaa siltä henkilöltä.Lisään.Siinä oli 1.ja 2. Kohdilla merkattu ne.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ok, hyvä. Siis ohi. Me emme ole koskaan keskustelleet "meistä" IRL.
Jos minut vielä vedetään tähän jollain tavalla mukaan, niin emme kyllä ole keskustelleet.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ku olette kumpikin jatkuvasti naapureiden kimpussa täällä,vaikka ei olla missään tekemisissä teidän kanssa,kohta tulee rikosilmoitus naapuri häirinnästä!
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
No eikö nyt ole herranen aika päivänselvää, että olen nainen. Mutta miksi minun pitää oma sukupuoleni paljastaa, eikös aloittajan olisi se pitänyt tehdä.? En tee mitään tutkimusta.
Taiatte olla tää transsukupuoline pariskunta,eläkää vaan yhdessä e ja o ja jättäkää toiset rauhaan,näin se menee oikein!
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ku olette kumpikin jatkuvasti naapureiden kimpussa täällä,vaikka ei olla missään tekemisissä teidän kanssa,kohta tulee rikosilmoitus naapuri häirinnästä!
No poliisi onkin suurinpiirtein ainoa ammattiryhmä/ihminen jota uskon ja kunnioitan. Heille ei paljon viitsi ämpyillä.
- Anonyymi00065UUSI
Hieno kirjoitus.Eroa kuitenkin pian.Nykyisellä kumppanille on oikeus aloittaa mahdollisimman nopeasti eron käsittely ja aloittaa alusta uusi elämä.
- Anonyymi00069UUSI
Se asiia ei kuulu sulle ollenkaan ja tiedän kuka olet ja annan suoraan teidät häiritsijät rikosttkintaan!
- Anonyymi00070UUSI
Ei ole nykyistä,vaan 50v yhteistä taivalta!
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei ole nykyistä,vaan 50v yhteistä taivalta!
Just joo! Onneksi olkoon siitä saavutuksesta!
- Anonyymi00075UUSI
Tää on ikäväpalsta, mutta sen olen liki 50-vuotisen elämäni varrella huomannut, että jotkut ihmiset nauttivat joittenkin ihmisten tuskasta. Minussa jonkinlaista tuskaa herättää se, etten ole aikuisikäni aikana kokenut oikeaa rakkautta. Ja taitaa olla hyväksi etten koskaan, koska sekin voi satuttaa ja voi joutua pettymään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1694640Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043372Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1162922Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis422839Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos492229Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132197Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131955Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien661529