En ihmettele yhtään kun on tuollainen
Kiusaaja elää yksin kissansa kanssa
13
401
Vastaukset
- Anonyymi00003
Olet selvästi itse kiusaaja.
- Anonyymi00004
Kiusaan vain kiusaajaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiusaan vain kiusaajaa
Olet todella lapsellinen. Kaikki tietävät etten ole kiusaaja ja oikeutat tekosi vain keksimällä juttuja.
Sivusta
- Anonyymi00005
Kuka muka ketään kiusaa?
- Anonyymi00007
Kuka muu muka, ku pikku-Ville. -sivu
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuka muu muka, ku pikku-Ville. -sivu
Häh en ymmärrä... mistä lähtien en saa kertoa että oon erilainen? En halua valehdella että oon normaali. Oon erilainen mutta silti myös ihminen.
Häh??? En ole AP. En ole aloittaja . - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Häh en ymmärrä... mistä lähtien en saa kertoa että oon erilainen? En halua valehdella että oon normaali. Oon erilainen mutta silti myös ihminen.
Häh??? En ole AP. En ole aloittaja .Tuo itsesäälisi on sairautta
- Anonyymi00009
En ihmettele minäkään
- Anonyymi00010
Jos ihmisellä on kissa, niin kyllä sitä ennemmin silittelee kuin trollailee palstoilla.
- Anonyymi00011
Minulla on kaksikin ja pesimme parvekkeen heille. Olisipa ollut pikku ämpärit jotka olisin voinut laittaa heille hatuiksi. Ja itselle tietysti iso ämpäri. Sitten kuva 📸
Ja lähetys yhdelle ihmiselle
SivustaJoo mulla on kuva, ku mulla on yo lakki ja kissalla myös pikku yo lakki. Mutta eipä mulla ketää kelle lähettää, ongelmansa meillä kulkakin. Tai nykyään ei saa puhua ongelmista vaan haasteista.
- Anonyymi00013
JeroP kirjoitti:
Joo mulla on kuva, ku mulla on yo lakki ja kissalla myös pikku yo lakki. Mutta eipä mulla ketää kelle lähettää, ongelmansa meillä kulkakin. Tai nykyään ei saa puhua ongelmista vaan haasteista.
Hahhah, totta, haasteista 👏😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381