Jos kirjoitan itsestäni etten käy palkkatöissä niin enhän minä muista puhu.
Kaikki erilaiset eivät ole lihavia tai kehitysvammainen vaan ihmiset voi olla erilainen tai vammainen muillakin tavoin ja jos ihminen on työkyvytön ei se tarkoita, että on välttämättä juoppo tai päihderiippuvainen vaan sitä ettei työantajat huoli töihin.
Edelleenkään En ymmärrä miksi me erilaiset ihmiset emme saa toivoa että löydämme rakkautta ja saisimme perheen??
Eletään jo vuotta 2026.
En ole ainut erilainen joka ei kelpaa edell
Erilaiset ihmiset -on myös arvokkaita
15
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kään yhtään mihinkään.
Miksi me emme saisi haluta rakkautta ja onnea?
Miksi meidän pitäis tyytyä ikuisesti elämään yksin?- Anonyymi00005
Minä' olen tietyllä tavalla erilainen, muuta koska olen jo ollut lähes 30vuotta kestäneessä parisuhteessq, minulla ei ole mitään kiinnostusta enää harrastaa seksiä, eikä ruveta passaamaan enää yhtäkään miestä! Olen jo niin vanha, ettei minua tee mieli miellyttää enää ketään! Ainoa mikä voisi sopia minulle on pelkkä ystävyyssuhde, suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan lyhyen miehen kanssa! Ei kiinosta yksikään oman lapseni ikäinen lapsellinen ja helposti suuttuva ihminen!
- Anonyymi00002
Kunnon demokraatti muuten pystyy erottamaan kehitysvammaisensa. Usein jopa vammansa koko kehityksestä.
- Anonyymi00007
Aivan koko kehityksestäkö?
- Anonyymi00003
Arvosta itseäsi. Olet tärkeä. Ole hyväntahtoinen. Älä tee rikoksia tai muutakaan laitonta. Ole rehellinen. Älä käytä päihteitä. Tee parhaasi. Kokeile rajojasi hyvällä tavalla vaikka opiskelemalla niin pitkälle kuin luonnistuu. Hae kuitenkin töitä. Kaikki rehellinen työ on arvokasta. Älä halveksi ketään. Auta kykyjesi mukaan, jos vaikka lähelläsi joku apuasi tarvitsee. Ole ystävällinen kaikille. Pyri hyviin väleihin läheistesi kanssa. Tämä riittää.
Voi hyvin!- Anonyymi00010
Pienin askelin riittää. Moni noista on kuitenkin hyvin yksinkertainen asenteellinen asia. Kun on arvostava ja hyvä muille, usein nuo asiat käy ihan luonnostaan. Ei siis mitään suorituspaineita tarvitse ottaa. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pienin askelin riittää. Moni noista on kuitenkin hyvin yksinkertainen asenteellinen asia. Kun on arvostava ja hyvä muille, usein nuo asiat käy ihan luonnostaan. Ei siis mitään suorituspaineita tarvitse ottaa. Kaikkea hyvää!
Oho. Tästä välistä on poistunut viesti, johon annoin vastauksen. Oli ihan asiallinen viesti mielestäni. No, on varmaan vahingossa poistettu. Eipä hätää.
- Anonyymi00004
Ainoastaan työssäkäyvät, lapsiperheen isät ja äidit on tärkeitä ihmisiä.
- Anonyymi00006
Oi oi, kaikki ovat arvokkaita. Jos on hyväntahtoinen, ei tee pahaa tai rikoksia tai muuta laitonta, yrittää parhaansa, ei käytä päihteitä, aina voi saada jotakin hyvää aikaiseksi. Myös puoliso voi tälläiselle löytyä. Toki kaikilla ei ole hyvin asiat ja heitäkin täytyy kuitenkin pitää arvokkaina ihmisinä ja auttaa.
Voimia! - Anonyymi00009
Some eugenic brightens every day, right👍
- Anonyymi00012
Minä olen työkyvytön, en juoppo enkä käytä huumeita.
- Anonyymi00013
Hienoa! Siis nuo kaksi viimeistä. Harmi, että olet työkyvytön. Toivottavasti kuitenkin saat elettyä mielekästä elämää. Jos ei käytä päihteitä, eikä tee rikoksia, aina jotakin hyvää saa aikaiseksi. Voi hyvin!
- Anonyymi00014
Mieluummin olen normaali kuin erilainen. Erilaisuus on synti.
- Anonyymi00015
Miten synti liittyy työkyvyttömyysteen?
Miten raamattu liittyy siihen että on työkyvytön?
Ihminen voi olla muutenkin työkyvytön kuin päihteiden tai kehitysvamman takia. - Anonyymi00016
Työkyvyttömyys voi johtua monista asioista.
Ihmisille kun kerron että työkyvytön olen niin luullaan heti että päihteitä käytän.
Se vaan on, että työmarkkinat ovat niin vaativia, ettei heille ole käyttöä työkyvyttömillä ihmisillä ja eikä se välttämättä ole ihmisen oma syy, että on työkyvytön työmarkkinoille.
Työkyvytön voi tehdä muita missä ei makseta palkkaa ja olla osa yhteisöä.
Työkyvyttömyys tarkoittaa vain, ettei vapaalle työmarkkinoille pääse, mutta voi päästä kolmannen sektorin töihin, jolloin saa pääsee tuettuihin töihin jossa työantaja ei maksa palkan vaan hyötyy kun ottaa töihin ja työntekijän palkan maksaa toinen taho.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko252195Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561748Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843