1999v asti olen ajanut ko,merkillä ...eipä tarvi merkkiä vaihtaa.....Hieno Länsiauto!
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Nyt on kyllä joku ottanut politrukin propagandan liian vakavasti.
- Anonyymi00002
Onkos joku täällä ottanut Toyotan kamikaze-propagandan liian vakavasti? Eihän, ei ei...
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onkos joku täällä ottanut Toyotan kamikaze-propagandan liian vakavasti? Eihän, ei ei...
Kun kääkkä saa hepulin, se alkaa aina ulisemaan Tojotasta.
Oletteko panneet merkille? - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun kääkkä saa hepulin, se alkaa aina ulisemaan Tojotasta.
Oletteko panneet merkille?Todellakin on pantu merkille! Aamusta iltaan ja vähän ylikin tekee valheellisia ja naurettavia Toyotan ylistyksiä ja vastailee niihin itse tyyliin "nii no on niin on" ja "kiitos taas"😵💫
- Anonyymi00004
Skoda on voittanut hurjan määrän vertailutestejä ja saanut poikkeuksetta kehuja testeissä ajo-ominaisuuksistaan ja mukavuudesta.
- Anonyymi00005
Pitää paikkansa. Muistan että За рулём kehui ainakin Octavian CAYHA AKBANAPK erikoismallia. Taisto
- Anonyymi00007
Aito itäskooda, hih.
Tekiskö mieli sokota-andrejella loikata länteen? - Anonyymi00008
Minulla ollut skooda jo vuodesta 1984.
- Anonyymi00009
Länsiskoodasta ei ole kukaan vielä koskaan kuullut.
Mistähän näitä tulipalokommareita oikein piisaa? - Anonyymi00010
Uusi Volga vie asiakkaat vanhaan teknologiaan perustuvalta skoodalta. On nykyaikainen Volga kuitenkin loistoauto verrattuna työkansalle suunniteltuun halpaan ja yksinkertaiseen Skodaan.
- Anonyymi00011
Minulla on mahtava Itäauto, kolmoskopan SuperBee! Jore
- Anonyymi00012
Tarkoita siis
I T Ä A V T O
Kiitos! Jore - Anonyymi00013
NAM! NAM!
- Anonyymi00014
Lähtis vielä käyntiin...
- Anonyymi00015
Skoda on paras monessa asiassa:
- roskakalaa nousee hyvin Tuusulanjärvellä kun käyttää Skodaa katiskana
- toimii hyvin festarien bajamajana kun verhoilu imee kaiken itseensä
- tontin kulmalla toimii hyvin kun koirat kusee Skodaan eikä nurmikolle - Anonyymi00016
On taas joukko kateellisia Toyota ukkoja pistänyt parastaan.
- Anonyymi00017
Yksi niitä vain on, mutta se on nyt muuttanut taktiikkaa kun ilmeisesti tajusi, että spämmäämällä se vain pahentaa asioitaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yksi niitä vain on, mutta se on nyt muuttanut taktiikkaa kun ilmeisesti tajusi, että spämmäämällä se vain pahentaa asioitaan
Totta turiset. Esimerkkinä typeryydestä tuo jatkuva hokeminen jostain kuvitteellisesta länsi-Skodasta.
Skoda on rehellinen itäauto nyt ja aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211502
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r148780Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.123563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.134420