Moi kaikki Kankaanpääläiset! Olen muuttamassa Kanadan Torontosta takaisin Suomeen. Olen miettinyt paikkakunnaksi Kankaanpäätä. Haluaisin kuulla nyt teiltä jo paikkakunnalla asuvilta ihmisiltä mitkä ovat teidän mielestä niitä positiivisia juttuja siellä?
Ikää minulle on 52 vuotta ja olen siis mies. Mahtaako Kankaanpäässä olla millaiset mahdollisuudet löytää myös uutta parisuhdetta?
Kiitos kaikille jo etukäteen.
Muutto Kankaanpäähän
9
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kannata tulla, täällä levitellää ihmisistä valheellisia tietoja ja toiset senku uskoo juoruja.
- Anonyymi00002
Meitä vapaita homomiehiä on parikymmentä
- Anonyymi00003
Moi, onko tietoa missä nämä järjestyy tai missä heitä voisi tavata?
t. Anaalitauno69 - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Moi, onko tietoa missä nämä järjestyy tai missä heitä voisi tavata?
t. Anaalitauno69Kaupungintalolla kokouksien jälkeen
- Anonyymi00006
Tervetuloo jos oot hyvä veronmaksaja.
- Anonyymi00007
Mitennii hyvä? Eiköhän kaikki maksa tunnollisesti veronsa.
- Anonyymi00008UUSI
Ei maistu kuule työt meikä mannelle. sossun rahoilla sinne tulisin.
Onko siellä muuten edes työpaikkoja? - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei maistu kuule työt meikä mannelle. sossun rahoilla sinne tulisin.
Onko siellä muuten edes työpaikkoja?Onha täällä
- Anonyymi00010UUSI
Moi! Kyllä tämä on ihan mukava paikka asua. Olen asunut täällä koko ikäni, jo eläkeläinen.
Täällä löytyy ihan riittävästi ruokakauppoja, huoltoasemia, ravintoloita. Liikuntamahdollisuudet loistavat, elokuvateatteri, koulut, terveyspalvelut, kirkot.
Ihan mukavia ihmisiä, paitsi nuo tämän palstan valittajat ihan syvältä, he eivät vaikuta onnellisilta. Kyllä suosittelen asumisympäristöksi.
Parisuhdeainestakin löytyy.
Tervetuloa joukkoomme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741