Muutto Kankaanpäähän

Anonyymi-ap

Moi kaikki Kankaanpääläiset! Olen muuttamassa Kanadan Torontosta takaisin Suomeen. Olen miettinyt paikkakunnaksi Kankaanpäätä. Haluaisin kuulla nyt teiltä jo paikkakunnalla asuvilta ihmisiltä mitkä ovat teidän mielestä niitä positiivisia juttuja siellä?
Ikää minulle on 52 vuotta ja olen siis mies. Mahtaako Kankaanpäässä olla millaiset mahdollisuudet löytää myös uutta parisuhdetta?

Kiitos kaikille jo etukäteen.

13

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kannata tulla, täällä levitellää ihmisistä valheellisia tietoja ja toiset senku uskoo juoruja.

• Anonyymi00002

Meitä vapaita homomiehiä on parikymmentä

• Anonyymi00003

Moi, onko tietoa missä nämä järjestyy tai missä heitä voisi tavata?

t. Anaalitauno69

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Moi, onko tietoa missä nämä järjestyy tai missä heitä voisi tavata?

t. Anaalitauno69

Kaupungintalolla kokouksien jälkeen

• Anonyymi00006

Tervetuloo jos oot hyvä veronmaksaja.

• Anonyymi00007

Mitennii hyvä? Eiköhän kaikki maksa tunnollisesti veronsa.

• Anonyymi00008

Ei maistu kuule työt meikä mannelle. sossun rahoilla sinne tulisin.
        Onko siellä muuten edes työpaikkoja?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onha täällä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Juuri avautui lukion rehtorin virka, palkka 5950 €/kk.

• Anonyymi00010

Moi! Kyllä tämä on ihan mukava paikka asua. Olen asunut täällä koko ikäni, jo eläkeläinen.
      Täällä löytyy ihan riittävästi ruokakauppoja, huoltoasemia, ravintoloita. Liikuntamahdollisuudet loistavat, elokuvateatteri, koulut, terveyspalvelut, kirkot.
      Ihan mukavia ihmisiä, paitsi nuo tämän palstan valittajat ihan syvältä, he eivät vaikuta onnellisilta. Kyllä suosittelen asumisympäristöksi.
      Parisuhdeainestakin löytyy.
      Tervetuloa joukkoomme.

• Anonyymi00012

Mikä on arvokkain ja turvallisin asuinalue? Justeeri, reimankallio?
      Onko Kankaanpää muuten väkivaltainen kaupunki, kun luin jostain niin, että olisi?

Kiitos.

• Anonyymi00016

sanoisin, että Kirnukallio, Mettälänkangas, Tapalan alue esim. Näillä alueilla asuntojakin on myynnissä.

• Anonyymi00017

Vuosituhannen taitteessa katosi eräs suomalainen, joka opiskeli Virossa lääketiedettä. Opiskelija lähti uskovaisten kanssa Pohjois-Amerikkaan ja lopetti varoittamatta yhteydenpidon Suomeen. Parisenkymmentä vuotta myöhemmin vanhemmat sattumalta tunnistivat opiskelijan kuvasta. Olisi voinut olla mielenkiintoista nähdä tuo kuva, tosin eipä tuo asia sinänsä ulkopuolisille kuulu äänellisestikään! Lieneekö kyseinen opiskelija tuttu tämän keskustelun avaajalle?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe