Rakastan sosiaaliturvaamme!

Anonyymi-ap

Joudun käymään kerran kuukaudessa Helsingissä hoidossa ja koska minulla ei ole omaa autoa ja olen toimeentulotuen asiakas, on minun käytettävä ns. Kela-taksia joka vie minut Turusta Helsinkiin.

Kyytieni myötä minusta on tullut oikea kultakimpale taksikuskeille jotka ovat alkaneet kilpailemaan siitä, kuka minut saa kuljettaa Helsinkiin. Ihmetyksekseni alussa joku tarjosi matkalla pullakahveet mutta sitten toinen tarjosi lounaan Helsingissä jne. ja tietysti valitsen taksin josta saa parasta palvelua!

Nyt ollaan tilanteessa jossa saan lounaan lisäksi naisliikennöitsijän antaman suihinoton hoitomatkoillani koska nämä ovat rahakkaita keikkoja taksisuhareille. Kuljettaja on vetävän näköinen, joten tulen ehdottamaan myös rehellistä panoa ja vasta lopuksi tajunnan räjäyttävää blow jobia.

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvin kirjotettu kohta naureskellu 5 minuuttia!😄

• Kun vielä hetken harjoittelet niin saat ehkä aikaan tarinan joka kilpailee 7 veljeksen tai Muumin kanssa!

• Anonyymi00002

Tänään kerrottiin että Kansliapäällikkö Purran alainen suosittelee että lapset ottavat hoitovastuun vanhuksista , äideistä ja isistä. Mitä siihen sanotte ? Eläkkeet ovat niin pienet että vanhuksilla ei ole varaa hoidattaa itseään ja talouttaan. Niin että halutteko isit ja äidit koteihenne kokonaan asumaan? Kun minun vanhempani elivät , toivoin koko ajan että heidän eläkkeensä riittäisi lääkkeisiin ka kodin hoitoon asuntoon. En koskaan ajatellut että heidän eläkkeistään olisi pitänyt leikata. Ei hyvänen aika. Kuinka kun itse käy töissä ja yrittää omaa elmäänsä kohentaa , niin sitten vielä rakkaat vanhemmat siihen huusholliin joka minullakin oli. Pieni asunto , olisi siinä ollut pinna kireällä jokaisella ,ei olisi ollut ihmisarvoista elämää kenelläkään. varakkailla on mistä maksaa kalliit turva asunnot kaikilla ei ole. Eikä kukaan vahempiaan haluaisi mihinkään kaaokseen. vaatikaa vielä te joilla on valtaa ,että eläkkeitä ei leikata. ja toinen asia haluaisiko vanhemmat tulla lastensa kotiin asumaan. Huonksi menee vanhusten elämä. Kun nuoriso on niin kateellinen joukko eläkkeistä. Kyllä 2000 tuhatta euroa on minimi joka jokaisen eläkläisen pitää saada. Nynneröitä koko Eduskunta.

• Ovathan lapset vuosisatojen ajan huolehtineet vanhemmistaan, lapsiahan he ovat vielä 50 ja 60 vuotiainakin vanhemmilleen jos he vielä ovat elossa ja avun tarpeessa. Tyttärenikin on kohta 60 vuotias ja silti minun lapseni, en tosin enää saa hänestä lapsilisää!

Eläke määrittyy palkan ja työsuhteiden mukaan, saan tosin minäkin reilusti yli tuon sinun määrittämäsi mutta töitä oli paljon ja palkkaakin kohtuudella!

• Anonyymi00003

Tämän maan sosiaaliturva toimii velkarahalla.

• Valitettavasti nykyisin mutta siitä on päästävä eroon. On saatava lisää tuottavaa yritystoimintaa ja on saatava työttömyys kuriin ja siinä pitäisi ay liikkeen olle hommissa koska eivät halua antaa muiden olla siihen osallisina. Nyt vaan käyntiin se sisäinen devalvaatio niin päästään eteenpäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe