Olin aivan rikki ja loppu, kun yöunet ollut sellaista 2-5 tuntia. Todella harvoin 6 tuntia. Pitkään. Siitä jäi sellainen hermostollinen kierre, ettei pystynyt edes nukahtamaan. Kiitollinen olen ystävälle, joka antoi minulle paketin rauhoittavia. Lääkäri ei tosiaan auttanut tässä, vaikka mikään muu kuin bentsot ei metaboloidu minulla. Äärimmäisen loppuun väsyneenä ja stressaantuneenakaan ei määrännyt. Ei tajunnut että asiat joita olen kohdannut, olisi vienyt keltä tahansa yöunet. Ei stna ymmärtänyt että tuollainen valvomiskierre mitä minulla on takana, on jo hengenvaarallinen.
En pystynyt kiipeämään kiven päälle enää aurinkoa ottamaan, kun ei ollut voimia sinne kiivetä. Autoillessa reaktiot liian hitaat. Kävelylenkillä käännyin jo puolentoista kilometrin päässä takaisin, kun ei kunto kestänyt. Vaikka en tehnyt mitään, jatkuvia rytmihäiriöitä ja tukehtumisen tunne. Yleensä aamut alkoivat itkulla, kun olo oli niin huono. Ja en aio noita lääkkeitä säännöllisesti edes käyttää, ainoastaan haluan yrittää palautua, saada paremmat rytmit ja ainoastaan käytän hätätilanteeseen.
Tiedättekö miltä tuntuu, kun on kuukausia niin väsynyt, ettei jaksa yhtään mitään? Mietin jo että miten tässä jaksaa, kun en halua kuollakaan. Elämän halu kova, mutta kun ei mitään jaksa. Mietin jo muutaman kerran ( en ihan tosissaan), että miten pääsisin mahdollisimman helpolla ja kivuttomasti pois. Ja vain, koska en jaksa. Lapsien takia en ainakaan vielä ollut valmis, mutten itsenikään. Mutta jos tämä olisi vielä jatkunut, niin en osaa sanoa. Peiliin en enää ole pystynyt katsomaan, kun näytän niin väsyneeltä. Naama roikkuu, juonteita tullut ja silmäpussit. Luut paistaa, koska ruoka ei ole mennyt alas. Tuntuu että näytän rumalta ja vanhalta. Mutta vähät siitä nyt. Kiitollinen olo kunnon yöunista.
Jess!!! Nukuin lähes 11 tuntia!!!
8
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
kuoleman väsyny olo ittellä kokoajan
- Anonyymi00003
Toivottavasti saat apua siihen 😥❤️
- Anonyymi00006
jep.
- Anonyymi00002
Olisipa minullakin tuollaisia tosi ystäviä. Minäkään en nukahda, kuin t*ssiä lutkuttamalla, mutta ei ole ketään joka auttaisi minua.
- Anonyymi00005
Eikai ne huumepäissään nukutut 11tuntia kauaa auta. Kohta olet taas väsynyt.
- Anonyymi00007
Huumepäissäni en ole nukkunut. Et vissiin ymmärtänyt aloitukseni pointtia. Luitkohan edes kunnolla? Mutta joo toivotan sinulle hyvää päivänjatkoa kuitenkin!
- Anonyymi00008
Allergialääke (cetirizin) väsyttää ja sen kanssa nukkuu pitkät yöunet. Kannattaa alottaa puolikkaalla tabletilla ja pitää tauko kun ei enää toimi niin alkaa taas toimimaan
- Anonyymi00009
Itselläni Atarax väsytti ja en pystynyt, kuin nukkumaan sitä otettuani pahaan allergiakohtaukseen. Cetrizinistä en samaa vaikutusta huomannut. Enää en kärsi allergioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203