En tiedä onko se tämä ikä mikä tekee sen, mutta kiihottaa hirveesti että neljänkympin tietämillä oleva nainen antais roiskia sisään paljaalla. 25v on itellä ikää ja jo kauemmin kiihottanu tämmöinen. Mietin oikein miten nainen anelee että laske sisään vaan
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kolmeanaista olen saanu naida ilman kumeja ja laskea sisään huoletta yksi vanhempi pari nuorempaa,kyllä seon parasta kun saa laskeasisälle.
- Anonyymi00004
Sehän varatuissa kiihottaa just 40v- 50v nainen jots saa naida paljaalla ja laueta syvälle kiimaseen pilluun. Aina mietin samalla tulispa raskaaksi. T. M 33v
- Anonyymi00005
Puolisoni aloitti vieraiden miesten kanssa panemisen ollessaan 40 ja uskon että on kiihottanut molemmin puolin paljaalla pano.
Olisi kiimaista kuulla joltain häntä panneelta noista tilanteista.
Kiihottaa tässä jo ajatuskin... - Anonyymi00006
Tuo oli parikymppisenä itselläkin se kaikkein kiihottavin toive. Saada naida joku neljänkympin yli ehtinyt nainen raskaaksi.
Muutama ehdokas oli, mutta olin sen verran kokematon kaveri vielä siihen aikaan että vaikka paljaalla antoivat, niin vain varmoina päivinä ja tekivät selväksi että minusta ei ollut vielä silloin isäksi.
Tuo oli silloin myös jotain sellaista josta myöhemmin tuli myös oma kiihokkeensa kun nuo naiset kyllä muuten seurustelivat kanssani, mutta sitten vähän kuin mollasivat että en ole riittävän hyvä heille. Kyllä siinä sen tajusi että kun ei kerran lasta saa tehdä, niin eivät he silloin kelpuuta edes vakavaan suhteeseen vaan pelkkänä panopuuna saa olla sen aikaa kuin se kestää. Niin siinä sitten kävikin että suhteet olivat äärimmisen kiihkeitä mutta lyhytaikaisia kunnes nainen sai tarpeekseen ja heivasi rontin pihalle.
Pisin suhde kesti pari vuotta ja ai että kun oli hyvä panemaan. Tummaverikkö, isot roikkuvat rinnat ja hyvät muodot ja pitkä. Oli siinä Nordeaa edeltävässä pankissa töissä, joku Merita tai vastaava. Koskaan sen jälkeen ja sitä ennen ei ole lentänyt sellaisia kaaria ja sellaista määrää spermaa kuin hänen kanssaan. Oli aivan hirveä halu ja kiima panna raskaaksi! Hän teki selväksi että sisään saa tulla, mutta raskaaksi en saa laittaa ja isyyttä on turha vaatia. Panemaan minusta oli, mutta isäksi ei. EIkä minusta isäksi siihen aikaan olisi ollutkaan koska sen verran oli tyhjää korvien välissä. Kerran mentiin pikkujouluihin ja se oli selvästi sellainen tilaisuus jossa rouva minua esitteli kuin jotain palkintopokaalia ja vaatteet oli hankittu, puvut ja kaikki ja hän käytännössä yritti tehdä minusta miehen. Hän sanoikin silloin että minun pitää olla mies kun sinne mennään. Ne oli kaikki tuollaiset pikkujutut jotka tekivät selväksi että kiimainen kolli kiinnosti, mutta ne kiimaisen kollin toiveet ja halut jätettiin täysin huomiotta. Mutta minkäs teit kun kulli veti eteenpäin.
Tuota kyseistä naista näin sitten pari vuotta myöhemmin torilla ja hänellä oli uusi, ikäisensä mies ja vauva rattaissa. Kyllä siinä oli kateutta ja himoa ilmassa kun oli sen verran monta vuotta toivonut että kun olisi päässyt laskemaan omat spermansa sopivaan aikaan kohtuun saakka.
Näin jälkeenpäin kun ajattelee niin ehkä siinä tuon ikäisessä naisessa se että se ikäänkuin leimahtaa vielä ennen ennenkuin alkaa menopaussi ja tulee lapsettomuus. Kova nuorukaisen kulli sopii hyvin siihen kuvioon, mutta kohdalleni sattui vain sen verran kokeneita ja järkeviä naisia että tiesivät ettei minun kanssa olisi kannattanut olla kun olisi pitänyt kasvattaa samaan aikaan kahta lasta.
Mutta joku siinä on tuollaisessa ikääntyneessä naisessa on mitä nuoremmissa tytöissä ei vaan ole. Se on varmaan se arvokkuus ja itsellisyys, josta on karsittu kaikenlainen haihattelu ja nuoruuden typeryys pois. He osasivat myös pukeutua tyylikkäästi, kun taas itsellä roikkui vaikka mitä killuttimia ja housut perseellä ja oltiin niin kovista vaikka ihan nössö olin. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puolisoni aloitti vieraiden miesten kanssa panemisen ollessaan 40 ja uskon että on kiihottanut molemmin puolin paljaalla pano.
Olisi kiimaista kuulla joltain häntä panneelta noista tilanteista.
Kiihottaa tässä jo ajatuskin...Paljaalla paneminen on se mikä tekee siitä erityistä!
Jos on piuhat poikki tai kortsu välissä, ei se vaan tunnu eikä edes näytä samalta kuin silloin kun kaksi ihmistä on tekemässä uutta ihmistä!
- Anonyymi00008
Olen ajatellut että saisi pantua paljon naisia raskaaksi yhtä aika.
- Anonyymi00011
Se olisi kiihottavaa että on vaikka kolme naista perse pystyssä ja sitten niitä panee ja kun orkku tulee, niin ruiskii ensimmäisen suihkun ensimmäisen emättimeen ja siitä sitten vaihtaa toiseen ja loput laskee kolmanteen pilluun.
Olisi melkoisen kiihottavaa kolme nelikymppistä naista mahat pystyssä ja kaikki itselle ja vielä samalla orkulla!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921355- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547