Silloin siis ne katseet ja kemia. Ehkä sellaisen löytää joskus uudestaan jostain muualta
Se oli ihanaa
39
1439
Vastaukset
- Anonyymi00001
En usko!
Oliko se vuonna 2020 ?- Anonyymi00005
???
- Anonyymi00002
Ei varmaan pysyisi näpit toisistamme erossa
- Anonyymi00003
Olen sama mieltä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen sama mieltä.
Haluatko kaivattuask
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluatko kaivattuask
Siis mitä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluatko kaivattuask
Sk
- Anonyymi00004
Niin, itse en löydä muualta. Edelleen haluan. Naiselta
- Anonyymi00009
Nainen osaa näyttää halunsa, pikkutyttö ei.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tsot Tsot.. Riippuu mitä se mies on touhunnut, että haluaako nainen ja pystyykö näyttämään tai onko muutenkin tunteistaan epävarma.sivusta
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi00011
Jos tämä nyt yhtään lohduttaa niin ainakin omalle kohdalle on osunut useampikin järisyttävä ihminen. Luota, että löydät niin löydät.
- Anonyymi00012
Paitsi ettet taisin olla järisyttävin
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paitsi ettet taisin olla järisyttävin
Tähän asti 😉
Sivu - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tähän asti 😉
SivuMutta onko tapahtunut jotain järisyttävänpää
- Anonyymi00014
Olisittepa puhueneet vain. Siitä olisi voinut lähteä etenemään.
- Anonyymi00016
En usko.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En usko.
Mikä nyt kiukuttaa oikeasti?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikä nyt kiukuttaa oikeasti?
Ei kiukuttaa mikään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei kiukuttaa mikään.
Tunnusta vaan ihan suosiolla 😁
- Anonyymi00019
Kyllä oli ihana. Katseet, perhoset vatsassa… Hetkelinen tujottus joka kertaa kun nähtiin vilaukselta…
- Anonyymi00021
Peppua taisi aika himokkaasti katsoa
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Peppua taisi aika himokkaasti katsoa
En tiedä voi olla 😊
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En tiedä voi olla 😊
Nähty on
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nähty on
Milloin?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Milloin?
Useamman kerran kun toinen luuli pystyvänsä salaa katsomaan
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kerro milloin?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mä katsoin ennen ainakin ihan surutta sen miehen pebaa 😂
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja Sivusta unohtui taas 🙄
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taisin mäkin sitä peppua kehua
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taisin mäkin sitä peppua kehua
Kenen peppua?
Sivusta sama
- Anonyymi00033
Hyvin epätodennäköistä mutta onnea etsintääsi (kävelitkö onnesi ohi) kuinka elämä voi olla taputeltu hetkessä väärällä hetkellä toimimalla hätiköiden oikealla hetkellä aikailemalla miksi mä en tee mitään en katso itseäni sopivaksi kenellekkään mun kanssa joutuu sietämään paljon mä etenen elämässäni omalla vauhdillani en odota ketään jos ei itse osaa tai uskalla tehdä mitään ei voi mitään ei kun seuraava vaihtoehto suoleen eikö se niin mene kun joutuu tyytymään niin ei ainakaan tule raskaaksi ei saa vahingossakaan lasta miehelle jonka kanssa ei sitä edes halua ei tarvi kasvattaa lastaankin vihan keskellä seuraukset kun saattavat olla haitalliset
- Anonyymi00034
Aivan varmasti löydät toisen vaihtoehdon, jos niin haluat ja vielä kolmannen tai neljännenkin, kuten eräs toinen mies on kuulemani mukaan löytänyt. Tuohon keissiin en onneksi liity. Et ole kulkenut päivääkään saappaissani, joten älä tuomitse. Ehkä joskus saat kuulla minulta tai jotain muuta kautta minkälaista elämäni on ollut. Olen monessakin mielessä tällä hetkellä parhaimmillaan, mutta minussa on myös vakavia puutteita. Jos voisin aikaa kääntää taaksepäin, hankkisin itselleni sterin, koska pillerit ei sopineet enkä halua kohtuuni vierasta esinettä. En ole ikinä halunnut lapsia, olin hankala, vihainen lapsi ja oli muitakin ilkeitä lapsia. Olen aina tykännyt enemmän koirista.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aivan varmasti löydät toisen vaihtoehdon, jos niin haluat ja vielä kolmannen tai neljännenkin, kuten eräs toinen mies on kuulemani mukaan löytänyt. Tuohon keissiin en onneksi liity. Et ole kulkenut päivääkään saappaissani, joten älä tuomitse. Ehkä joskus saat kuulla minulta tai jotain muuta kautta minkälaista elämäni on ollut. Olen monessakin mielessä tällä hetkellä parhaimmillaan, mutta minussa on myös vakavia puutteita. Jos voisin aikaa kääntää taaksepäin, hankkisin itselleni sterin, koska pillerit ei sopineet enkä halua kohtuuni vierasta esinettä. En ole ikinä halunnut lapsia, olin hankala, vihainen lapsi ja oli muitakin ilkeitä lapsia. Olen aina tykännyt enemmän koirista.
Ja vaikea puhua, kun jotenkin ei tiedä mikä on kiellettyä ja sallittua. Olen käyttäytynyt todella typerästi-avautunut-käpertynyt kuoreeni sen jälkeen. Olisit itsekin voinut vain sanoa jotakin, mutta kun ei niin ei. Ja aina kun olisin halunnut sanoa jotain, annoin sinun jyrätä olemuksellasi oman tahtoni. Että syytön et ole sinäkään. Jos haluat edetä ohi eteenpäin - Be my guest!
- Anonyymi00036
Et ikinä tule löytämään vanhuus löytää sut eka mulla on elämä nyt kondiksessa ei ole edes tunteita sua kohtaan ja lapsikin on tullut
- Anonyymi00040UUSI
Onneksi olkoon lapsesta 😊vemne todellakaan ole toisillemme sopivat.
- Anonyymi00037
Älä vaihda aidosta halpoihin kopioihin..
- Anonyymi00038
Aikansa se kestää
- Anonyymi00039
En ole kanssasi samaa mieltä. Kukapa nyt stakkerista pitäisi!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1704890Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2544482Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat324385Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,124290Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1943510Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis883217Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813139Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993047Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2462870Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432782