Aikamoista kyllä kyläläisten alaspainanta, kun poistellaan jopa se Martti Kitunen-elokuva.
Paikallishistoriaa, paikallisesta sankarista, paikallisen uusvirtolaisen tekemän elokuvan muodossa.
Miksi ei saanut olla siellä?
PUSKARADIO VIRRAT RYHMÄSTÄ
204
2482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aikamoista kaupunkilaisten alaspainantaa, sensurointia ja sananvapauden rajoittamista
- Anonyymi00002
Nyt kyll kantsii ottaa jo yhteyttä sakari kaulaotteeseen
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt kyll kantsii ottaa jo yhteyttä sakari kaulaotteeseen
sanoppa muuta :D
- Anonyymi00056
Anonyymi00004 kirjoitti:
EIPÄS JUORUILLA MARTTI KITUSESTA ELOKUVAN MUODOSSAKAAN!
Virroilla ei juoruilla !!!
Ei se mara mikään sateenkaari-persu ollut ! - Anonyymi00155
Anonyymi00004 kirjoitti:
varokaa niitä satanisteja ja tarkkailkaa ympärsitöä ja satanisti-jengien satanistien toimintaa erityisesti näin saatananpalvonta ajankohtina kuten mm joka perjantai
- Anonyymi00159
Anonyymi00155 kirjoitti:
varokaa niitä satanisteja ja tarkkailkaa ympärsitöä ja satanisti-jengien satanistien toimintaa erityisesti näin saatananpalvonta ajankohtina kuten mm joka perjantai
joo, joutu kokoaja hätistelee niitä ku koitti tulla kaavut päällä kuuntelee Immanuelia.
Kyl omat huudit pitää pitää kondiksessa ;D
Oli kyllä komiat kemut. - Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
tuo sensuroitu?
wtf?
https://youtu.be/blWZbqB3iAQOli sitte taas pakko tulla uppaamaan tämä ketju
- Anonyymi00188
Anonyymi00186 kirjoitti:
Oli sitte taas pakko tulla uppaamaan tämä ketju
oliko pakko taas tulla vinkuun tänne?
Ja sit taas kummasti poistu tää kommentti.
Mahtaa vituttaa ku tajuaa tehneensä väärin, ja nyt koittaa fluudata asiasta keskustelua yms.
ja sit viä kehtaa kitistä asiasta :D :D :D
ketäs nää vinkujat oikeen on?
Noiden puskaradioiden ylläpitäjiä?
Joo'o, joo'o..
Jos porukka tietää, ni ollaan yhteyksissä ;) - Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
oliko pakko taas tulla vinkuun tänne?
Ja sit taas kummasti poistu tää kommentti.
Mahtaa vituttaa ku tajuaa tehneensä väärin, ja nyt koittaa fluudata asiasta keskustelua yms.
ja sit viä kehtaa kitistä asiasta :D :D :D
ketäs nää vinkujat oikeen on?
Noiden puskaradioiden ylläpitäjiä?
Joo'o, joo'o..
Jos porukka tietää, ni ollaan yhteyksissä ;)mut eip siinä, hyvää leffailua kaikille!
- Anonyymi00003
Niitä harmittaa, kun joku " ulkopuolinen" onnistuu
- Anonyymi00005
Tämä.
Plus toi kiusaaminen on siä jatkunu jo vuosia.
Kai ne sillai "valitsee" ketä tänne saa tulla ja jäädä..
"Tuhoat vain firmasi täällä, kun emme anna näkyvyyttä" - Anonyymi00057
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä.
Plus toi kiusaaminen on siä jatkunu jo vuosia.
Kai ne sillai "valitsee" ketä tänne saa tulla ja jäädä..
"Tuhoat vain firmasi täällä, kun emme anna näkyvyyttä"Ketkä on ne....se salainen valta, ... joka päättää,,... ja hallitsee.... ja tuhoaa...?
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ketkä on ne....se salainen valta, ... joka päättää,,... ja hallitsee.... ja tuhoaa...?
... ja vie muiden omaisuudet.... itselleen.... jne?
- Anonyymi00097
Anonyymi00058 kirjoitti:
... ja vie muiden omaisuudet.... itselleen.... jne?
salaseura....
- Anonyymi00006
Kai nyt pikkuisen epäilyttävää kun jollain valetilillä pistellään jotain random videoita
- Anonyymi00008
ai se on syy?
- Anonyymi00009
Vähän on huono ylläpito jos mutu-tuntumalla tekee päätöksiään
- Anonyymi00010
Pitää kyetä esiintymään omalla kuvalla ja nimellä sekä käyttäytyä puskaradion sääntöjen mukaisesti
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pitää kyetä esiintymään omalla kuvalla ja nimellä sekä käyttäytyä puskaradion sääntöjen mukaisesti
Sanoppa muuta, mutta kiusaaminen mienny ylläpitäjien toimesta niin pitkälle, etten edes paikallisena löydä koko ryhmää omalla profiilillani, ni ei auta.
Aika naurettavaa että joutuu ylipäätään tekemään valeprofiilin että näkee mitä kaupungissa tapahtuu ja mitä tapahtumia ja muita tulossa.
Jokainen voi etsiä sieltä ryhmästä julkaisut mun nimellä, ja laskea paljonko oon siä julkaissu muutaman vuoden aikana.
en paljoa.
t.Aki - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sanoppa muuta, mutta kiusaaminen mienny ylläpitäjien toimesta niin pitkälle, etten edes paikallisena löydä koko ryhmää omalla profiilillani, ni ei auta.
Aika naurettavaa että joutuu ylipäätään tekemään valeprofiilin että näkee mitä kaupungissa tapahtuu ja mitä tapahtumia ja muita tulossa.
Jokainen voi etsiä sieltä ryhmästä julkaisut mun nimellä, ja laskea paljonko oon siä julkaissu muutaman vuoden aikana.
en paljoa.
t.AkiTää nyt on jo vuosia jatkunutta kiusaamista.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tää nyt on jo vuosia jatkunutta kiusaamista.
Odottaa ylläpitäjän hyväksyntää
1 julkaisu - Anonyymi00018
normaali youtube-videohan se oli
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei siellä kyllä säännöissä mitään sellaisesta ole.
ja aika hurja toi mielivaltainen "Ylläpitäjillä on oikeus jäädyttää, rajoittaa, tai poistaa julkaisuja tai jäseniä siitä erikseen ilmoittamatta jos se katsotaan tarpeelliseksi." - Anonyymi00022
Tuossa sen ryhmän säännöt
- Anonyymi00023
Paikallishistoriaa koskeva, Virroilla tehty elokuva, ei varmaankaan ole spämmiä tai turhaa seinän täyttöä.
- Anonyymi00024
Tuossahan laitoit itse vastauksen pähkäilyysi.
3. Ei roskapostia!
Anna ryhmään enemmän kuin saat, roskaposti ja epäolennaiset linkit ovat kiellettyjä.
Spämmääminen tai turha seinän täyttäminen katsotaan roskapostiksi.
Ja valetili rikkoo jo facebookin omia sääntöjä - Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
en paljoa.
t.AkiNäkyykö siellä kaikki jo poistetut julkaisut?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuossahan laitoit itse vastauksen pähkäilyysi.
3. Ei roskapostia!
Anna ryhmään enemmän kuin saat, roskaposti ja epäolennaiset linkit ovat kiellettyjä.
Spämmääminen tai turha seinän täyttäminen katsotaan roskapostiksi.
Ja valetili rikkoo jo facebookin omia sääntöjäseli seli.
Naurettavaa vänkätä saako Virtolainen julkaista Virroilla Virtoja koskevia juttuja - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
seli seli.
Naurettavaa vänkätä saako Virtolainen julkaista Virroilla Virtoja koskevia juttujano pitäs saada
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
seli seli.
Naurettavaa vänkätä saako Virtolainen julkaista Virroilla Virtoja koskevia juttujaJaa joku rutja mikälie tekoälykuvalla varustettuna on joku virtolainen
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Näkyykö siellä kaikki jo poistetut julkaisut?
no ei taida näkyä ,mut iha pääsee noista muutamasta jo kärylle mitä siä on touhuttu. Spämmiä, uppausta, jankutusta, vänkäystä ,syyttelyä
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jaa joku rutja mikälie tekoälykuvalla varustettuna on joku virtolainen
Tunnetusti minä,
Aki.
t.Aki - Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tunnetusti minä,
Aki.
t.AkiTunnetusti minä, ainakin omasta mielestä
- Anonyymi00041
Anonyymi00025 kirjoitti:
Näkyykö siellä kaikki jo poistetut julkaisut?
en näe ny sinne ku potkittiin pois.. varmaan just sen takia
- Anonyymi00072
Anonyymi00011 kirjoitti:
en paljoa.
t.AkiTapahtumista saa tietoa kyllä ihan riittävästi sitten jälkeenpäin.
- Anonyymi00110
Anonyymi00029 kirjoitti:
no ei taida näkyä ,mut iha pääsee noista muutamasta jo kärylle mitä siä on touhuttu. Spämmiä, uppausta, jankutusta, vänkäystä ,syyttelyä
Eipä siä puskaradiossa ollu muita ku noi julkaistut, ei paljoo innostanu liikoja sinne jakaa ku noissaki ollu jo läpisaamiseks oma hommansa, vaikka Aimo itseasiassa kerran pyysiki mua sinnekki heitteleen kryptojuttuja..
Sensuroimaton eri asia, ku ylläpitäjänä näin että mun homma on heitellä sinne sisältööö.
julkaisujen nostojako ei sais muka tehä?
Uppauksia tottakai tarttee (Vähintään kannattaa) missä vaan somemarkkinoinnissa tehdä, ihan perusjuttu, varsinkin tollasisssa puskaradioissa, missä tulvii suorastaan kaikkia ympäri Suomea olevien firmojen mainoksia yms, ni hukkuu äkkiä paikalliset jutut massaan.
Jankutusta?
Meinaatko niitä yli 700 kryptojulkaisua sensuroimattomassa?
Etkö erota mikä on jankkaamista, ja mikä uutisten jakoa?
Jankkaamista olis vaikka vängätä ilman varsinaisia perusteita jotain asiaa vastaan, muuttamatta näkökantaa vaikka lyötäisiin faktoja naaman eteen.
Tuliski joku kertoon varsinaisen syyn, miksi kryptoala yhtäkkiä kuolisi, ni pääsis tästäki rististä.. Perhana vaan ku niitä uutisia seuraa, ni huomaa helposti, kuinka koko maailman valuutat pikkuhiljaa siirtyvät lohkoketjupohjaisiksi (ja kuinka alussa koko homma edelleen on) :D
Vänkäystä?
No kyllä mä vänkään asiani puolesta jos luulen levani siinä oikeessa ja pystyn todistamaan sen. Tosin, kyllä mä oon tainnu muutaman kerran jopa vaihtaa mielipidettä kun on joku näyttänyt tai perustellut tarpeeksi hyvin kantani vääräksi.
Mut vänkääjät vaan vänkää että vänkä vänkä, ottamatta yhtään selvää mistä edes vänkäävät, ja sit eivät edes suostu katsomaan kun näytetään lähteet ja muut jutuille.
Varsinkin jos vihjaillaan ja huudellaan nimeltä ympäri nettejä väärin perustein yms,
Ne leikkii olevansa varmaan jotain hurjia ängstitrolleja :D
Syyttelyä?
No totta vitussa mä syytän syyllistä ja nostan haloon jos minua tai läheisiäni kohdellaan väärin ja kaltoin. Jollei tahdo syyttelyille antaa syitä, ni kantsii sillon koittaa olla reilu kaikkia kohtaan, ei jauhaa mutu-tuntumalta toisista paskaa, eikä käyttää valtaansa väärin.
Syyllisiä pitääkin syyttää, muuten pääsevät perhanat kuin koirat veräjästä. - Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Eipä siä puskaradiossa ollu muita ku noi julkaistut, ei paljoo innostanu liikoja sinne jakaa ku noissaki ollu jo läpisaamiseks oma hommansa, vaikka Aimo itseasiassa kerran pyysiki mua sinnekki heitteleen kryptojuttuja..
Sensuroimaton eri asia, ku ylläpitäjänä näin että mun homma on heitellä sinne sisältööö.
julkaisujen nostojako ei sais muka tehä?
Uppauksia tottakai tarttee (Vähintään kannattaa) missä vaan somemarkkinoinnissa tehdä, ihan perusjuttu, varsinkin tollasisssa puskaradioissa, missä tulvii suorastaan kaikkia ympäri Suomea olevien firmojen mainoksia yms, ni hukkuu äkkiä paikalliset jutut massaan.
Jankutusta?
Meinaatko niitä yli 700 kryptojulkaisua sensuroimattomassa?
Etkö erota mikä on jankkaamista, ja mikä uutisten jakoa?
Jankkaamista olis vaikka vängätä ilman varsinaisia perusteita jotain asiaa vastaan, muuttamatta näkökantaa vaikka lyötäisiin faktoja naaman eteen.
Tuliski joku kertoon varsinaisen syyn, miksi kryptoala yhtäkkiä kuolisi, ni pääsis tästäki rististä.. Perhana vaan ku niitä uutisia seuraa, ni huomaa helposti, kuinka koko maailman valuutat pikkuhiljaa siirtyvät lohkoketjupohjaisiksi (ja kuinka alussa koko homma edelleen on) :D
Vänkäystä?
No kyllä mä vänkään asiani puolesta jos luulen levani siinä oikeessa ja pystyn todistamaan sen. Tosin, kyllä mä oon tainnu muutaman kerran jopa vaihtaa mielipidettä kun on joku näyttänyt tai perustellut tarpeeksi hyvin kantani vääräksi.
Mut vänkääjät vaan vänkää että vänkä vänkä, ottamatta yhtään selvää mistä edes vänkäävät, ja sit eivät edes suostu katsomaan kun näytetään lähteet ja muut jutuille.
Varsinkin jos vihjaillaan ja huudellaan nimeltä ympäri nettejä väärin perustein yms,
Ne leikkii olevansa varmaan jotain hurjia ängstitrolleja :D
Syyttelyä?
No totta vitussa mä syytän syyllistä ja nostan haloon jos minua tai läheisiäni kohdellaan väärin ja kaltoin. Jollei tahdo syyttelyille antaa syitä, ni kantsii sillon koittaa olla reilu kaikkia kohtaan, ei jauhaa mutu-tuntumalta toisista paskaa, eikä käyttää valtaansa väärin.
Syyllisiä pitääkin syyttää, muuten pääsevät perhanat kuin koirat veräjästä.Ja safety-viesti päälle :D
- Anonyymi00007
miten tollasta voi antaa tapahtua?
- Anonyymi00014
Onkoha muuten Virroilta Suomen eka tekoälyleffa? https://yle.fi/a/74-20212328
- Anonyymi00030
No alota nyt se pakollinen spämmäys tännekin...
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
No alota nyt se pakollinen spämmäys tännekin...
Ai paikallisesta historiallisesta hahmosta kertovan ilmaiselokuvan mainostaminen on spämmäystä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ai paikallisesta historiallisesta hahmosta kertovan ilmaiselokuvan mainostaminen on spämmäystä?
Ainakin tuolla tyylillä
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ainakin tuolla tyylillä
Ai kun laitoin että "Tein leffan paikallissankaristamme, Martti Kitusesta" ja leffan linkki siihen?
jopa on - Anonyymi00177
no ilmoita alan järjestöihin ja virallisille tahoille, niin tuleepahan arkistoitua ja mainetta Virtoille taas kerran oikein roppakaupalla
mekin ollaan jotain !
- Anonyymi00032
Virtolaiset nyt muutenkin niin täynnä itseään että ne saa jättää omaan arvoonsa 🤭
- Anonyymi00034
Nihkee ku asut täällä, ja sit sun näkyvyys estetään kaupungin pää-infokanavassa.
- Anonyymi00038
no ei teikäll siä sensuuri virratissakaan hyvi menny ,siäkin tuli bannii. Muissa vika?
- Anonyymi00040
Ei, kyl mä siä oon..
Molemmilla profiileilla
- Anonyymi00039
Noni, nyt mut (Retla) potkittiin sieltäkin ulos, kun koitin uudestaan jakaa leffan sinne..
t.Aki- Anonyymi00042
jaa...meikä kyll näkee sen julkaisun just ny siä ja julkaistu klo 21.58 . mitä sekoot?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
jaa...meikä kyll näkee sen julkaisun just ny siä ja julkaistu klo 21.58 . mitä sekoot?
jaa'a, enpä tiedä ku en näe PUSKARADIO VIRRAT-ryhmään ny kummallaka profiililla.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
jaa'a, enpä tiedä ku en näe PUSKARADIO VIRRAT-ryhmään ny kummallaka profiililla.
Jäi sinne se julkasu odottaan, ni mistä sitä tietää vaikka ois julkassu piruuttaan, mut potkinu mut pihalle sieltä ensin..
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jäi sinne se julkasu odottaan, ni mistä sitä tietää vaikka ois julkassu piruuttaan, mut potkinu mut pihalle sieltä ensin..
Ensin siellä oli päivän odottamassa uudelleen, poistetun leffa-julkaisun tilalle laittamani Youtube-linkki:
https://kryptokeskus.fi/1.png
Sit otin toisen pois, ja sinne jäi odottamaan vain tuo kuva, mihin kommentteihin oisin heittäny linkin, muillakin siä tuntunu sillai olleen..
https://kryptokeskus.fi/2.png
Ja nyt n potkittu pihalle kun näkymä on:
https://kryptokeskus.fi/3.png
On se kivaa ja helppoa ja häshtäg onnistuvirroilla..
t.Aki - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ensin siellä oli päivän odottamassa uudelleen, poistetun leffa-julkaisun tilalle laittamani Youtube-linkki:
https://kryptokeskus.fi/1.png
Sit otin toisen pois, ja sinne jäi odottamaan vain tuo kuva, mihin kommentteihin oisin heittäny linkin, muillakin siä tuntunu sillai olleen..
https://kryptokeskus.fi/2.png
Ja nyt n potkittu pihalle kun näkymä on:
https://kryptokeskus.fi/3.png
On se kivaa ja helppoa ja häshtäg onnistuvirroilla..
t.AkiPistää miettimään että miksi?
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Pistää miettimään että miksi?
ettet pääse laittaan linkkiä siihe
- Anonyymi00049
Mikäs tämä juttu nyt on? Kauhea määrä viestiä ja ihan joku neva höörd tyyppi kyseessä.
- Anonyymi00050
Aika tunnettu täällä Virroilla.
- Anonyymi00051
En minäkään oo kuullu koko henkilöstä.
.
No eipä mun tarvi tietääkään eikä kyllä kiinnosta. - Anonyymi00051
Jaa a
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Aika tunnettu täällä Virroilla.
No ei kyllä kovin tunnettu taida loppuviimein olla, ei millään pahalla
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
No, on kyllä
- Anonyymi00066
Anonyymi00054 kirjoitti:
No, on kyllä
Omasta mielestä?
- Anonyymi00077
Anonyymi00053 kirjoitti:
juu ei on MAAMME-kirjassa oikein oma kertomus hänestä, mutta oletus että nää ei edes tiedä mikä maamme-kirja on , never heerd-= ei oo koskaan kuullukkaan moisesta....
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
juu ei on MAAMME-kirjassa oikein oma kertomus hänestä, mutta oletus että nää ei edes tiedä mikä maamme-kirja on , never heerd-= ei oo koskaan kuullukkaan moisesta....
Maamme kirjassa jostain random kryptoilijasta kertomus? no ok
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Maamme kirjassa jostain random kryptoilijasta kertomus? no ok
se sun nevöhöörd oli jo vuonna nakki Levelissäki vieraana:
https://youtu.be/iu00iQUtdo8 - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
se sun nevöhöörd oli jo vuonna nakki Levelissäki vieraana:
https://youtu.be/iu00iQUtdo8Levelissä vieraana ? Onko se teikän mielestä joku suurikin saavutus ? Noh, oli tuotakin kommentoitu :""bitcoin-alan ammattilaisia" videon uskottavuus menikin ekan jätkän kohdalla sitten :D"
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Levelissä vieraana ? Onko se teikän mielestä joku suurikin saavutus ? Noh, oli tuotakin kommentoitu :""bitcoin-alan ammattilaisia" videon uskottavuus menikin ekan jätkän kohdalla sitten :D"
No jotain täytynyt olla jo tuolloin, ku vieraaksi kutsuttu
- Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Levelissä vieraana ? Onko se teikän mielestä joku suurikin saavutus ? Noh, oli tuotakin kommentoitu :""bitcoin-alan ammattilaisia" videon uskottavuus menikin ekan jätkän kohdalla sitten :D"
kova on jollain alaspainannan tarve.
- Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
kova on jollain alaspainannan tarve.
Oho, tuollaki vaikuttanu jo 2019.
Lausunnonantajista löytyy "kryptokeskus"
https://www.lausuntopalvelu.fi/FI/Proposal/ShowAllProposalAnswers?proposalId=f16fb6f3-46bf-4579-9422-8c91e829ba24 - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Oho, tuollaki vaikuttanu jo 2019.
Lausunnonantajista löytyy "kryptokeskus"
https://www.lausuntopalvelu.fi/FI/Proposal/ShowAllProposalAnswers?proposalId=f16fb6f3-46bf-4579-9422-8c91e829ba24Ainii ja oliha toiki jo 2018,
Tampereen yliopisto lukee yläkulmassa :D
https://kryptokeskus.fi/relacoin.jpg - Anonyymi00087
Toi vuos sit hra elinkeinoministerin kans:
https://youtu.be/TWrKTGSWyOc?is=dGPUy5rnaI4smj2X - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Toi vuos sit hra elinkeinoministerin kans:
https://youtu.be/TWrKTGSWyOc?is=dGPUy5rnaI4smj2XJa tuo leffaa aiempi repäsy eduskunnasta marraskuulta 2025:
"AKI ISKEE EDUSKUNTA":
https://youtu.be/hFFoiDT5ho0?is=1uZHznlGuAWxXNVb - Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ja tuo leffaa aiempi repäsy eduskunnasta marraskuulta 2025:
"AKI ISKEE EDUSKUNTA":
https://youtu.be/hFFoiDT5ho0?is=1uZHznlGuAWxXNVbPieni historia/kryptoilijasivistyssetti siitä :D
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Pieni historia/kryptoilijasivistyssetti siitä :D
Ei kyllä jaksais joka viestiketjuun laittaa, luulis jo menneen perille
- Anonyymi00100
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ainii ja oliha toiki jo 2018,
Tampereen yliopisto lukee yläkulmassa :D
https://kryptokeskus.fi/relacoin.jpgNo piti sitten tähänkin julkaisuun puskee nämä samat "todistusvideot" sakari kaulaotteen kanssa hengailusta jne. Jäin kaipaan sitä kun teikä madeiralla huuta "next realist" , joka kuuluu ehdottomasti saavutuksiin .
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
No piti sitten tähänkin julkaisuun puskee nämä samat "todistusvideot" sakari kaulaotteen kanssa hengailusta jne. Jäin kaipaan sitä kun teikä madeiralla huuta "next realist" , joka kuuluu ehdottomasti saavutuksiin .
Joo, Saken kans on kyllä jo tunnettu pitkään.
Se on kyllä hyvin hoitanu hommansa, ja kryptoiluakin edistäny aika hyvin siä eduskunnassa.
Sellasta se on, ku syyttä ja mutu-tuntumalla haukutaan millon miksikin ja vähätellään yms, ni joka ketjuun näköjään joutuu parin urpon vänkääjän vuoks laittaan samat jutut että alalla on oltu ja pysytty..
Noissa ny oli vaan pintaraapaisu, sit on vielä KryptoRokit, edustamiset eri tapahtumissa, noi politiikkailut Väyrystä myöten, vuosia toiminut vähäosaisten ja moniongelmaisten vertaiskoulutuskeskus (aika monet muuten sai fiksua sisältöä elämäänsä ja kiitelleetkin komiasti) , ja tietty kryptoilijat (esim huijausten uhreja tullut paljon jeesailtua) ja muut Kryptokyläilyt yms yms yms :)
joo, se oli kyllä läppä se Saylorille huutelu :D
Ny joutunu monet maxit myöntäänkin että olin oikeessa, että seuraavaks ois kantsinu olla Saylorin realisti, eikä Bitcoin-maximalisti.
Priceless hetki.
Voihan se olla että jotain vänkää potuttaa ku oon ollu monessa mukana ja viä enemmän että on materiaalia menoista ja meiningeistä viä tallessa.
Onko sit ärripurrivänkäjänkän mielen niin pahoittanut pettyminen itseen, kun ei itse saa aikaan, ei osaa verkostoitua (voihan sitä olla ujokin joka uskaltaa vaan kännissä huudella netissä tms) tai Kryptot liian vaikeita ymmärtää?
Tai jos tää on taas tää sama "Sä-estit-mut-hlökoht-faceprofiilillas"-sälli, mut ei kai sekään niin idiootti o, että tosissaan vinkuu kryptoilusta, että kuinka kryptouutiset ärsyttää, ja sit viä enemmä siitä että ku ei nää estolta niitä? - Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Se on kyllä hyvin hoitanu hommansa, ja kryptoiluakin edistäny aika hyvin siä eduskunnassa.
Sellasta se on, ku syyttä ja mutu-tuntumalla haukutaan millon miksikin ja vähätellään yms, ni joka ketjuun näköjään joutuu parin urpon vänkääjän vuoks laittaan samat jutut että alalla on oltu ja pysytty..
Noissa ny oli vaan pintaraapaisu, sit on vielä KryptoRokit, edustamiset eri tapahtumissa, noi politiikkailut Väyrystä myöten, vuosia toiminut vähäosaisten ja moniongelmaisten vertaiskoulutuskeskus (aika monet muuten sai fiksua sisältöä elämäänsä ja kiitelleetkin komiasti) , ja tietty kryptoilijat (esim huijausten uhreja tullut paljon jeesailtua) ja muut Kryptokyläilyt yms yms yms :)
Ny joutunu monet maxit myöntäänkin että olin oikeessa, että seuraavaks ois kantsinu olla Saylorin realisti, eikä Bitcoin-maximalisti.
Priceless hetki.
Voihan se olla että jotain vänkää potuttaa ku oon ollu monessa mukana ja viä enemmän että on materiaalia menoista ja meiningeistä viä tallessa.
Onko sit ärripurrivänkäjänkän mielen niin pahoittanut pettyminen itseen, kun ei itse saa aikaan, ei osaa verkostoitua (voihan sitä olla ujokin joka uskaltaa vaan kännissä huudella netissä tms) tai Kryptot liian vaikeita ymmärtää?
Tai jos tää on taas tää sama "Sä-estit-mut-hlökoht-faceprofiilillas"-sälli, mut ei kai sekään niin idiootti o, että tosissaan vinkuu kryptoilusta, että kuinka kryptouutiset ärsyttää, ja sit viä enemmä siitä että ku ei nää estolta niitä?Ihan vaan että hlökoht kyynel, en aio ens vähättelyissäkä jättää laittamatta videoita yms pöytään jos mustamaalataan.
- Anonyymi00104
Anonyymi00101 kirjoitti:
Priceless hetki.
Tai jos tää on taas tää sama "Sä-estit-mut-hlökoht-faceprofiilillas"-sälli, mut ei kai sekään niin idiootti o, että tosissaan vinkuu kryptoilusta, että kuinka kryptouutiset ärsyttää, ja sit viä enemmä siitä että ku ei nää estolta niitä?Itseasiassa alkaa jo huvittaan tää vänkääjä-sälli :D
Sehä oliki tuolla ylhäällä jo koittanu härkkiä kaulaotteillaan (hirveen ylpee viä tuntuu olevan että keksi noinkin hauskan oivalluksen ja huuulenheiton, ku että Puistolla ja jollai vintiöhahmolla sama etunimi :D )..
Koittaakoha se sittenki vaan jeesiä meikää asiassa, että herää keskustelua, hypeä ja Kryptokylä-asia etenee.. ja etten unohda laittaa tärkeitä lähteitä ja perusteluja (ja tietty itsekehuja) joka viestiketjuun :D :D
Itseasiassa tartteis varmaan oikeen kiittää vänkiä, peeärrää se on se nihkeeki peeärrä.
Nytkin varmaan aaaaika monet Virtolaisista, jokka ei o sensuroimattomassa tai facessa, ovat vähän päässeet tutustuun tän suomi24:n "keskustelujen" kautta meikäläiseen ja prokkiksen ideaan. - Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
Itseasiassa alkaa jo huvittaan tää vänkääjä-sälli :D
Sehä oliki tuolla ylhäällä jo koittanu härkkiä kaulaotteillaan (hirveen ylpee viä tuntuu olevan että keksi noinkin hauskan oivalluksen ja huuulenheiton, ku että Puistolla ja jollai vintiöhahmolla sama etunimi :D )..
Koittaakoha se sittenki vaan jeesiä meikää asiassa, että herää keskustelua, hypeä ja Kryptokylä-asia etenee.. ja etten unohda laittaa tärkeitä lähteitä ja perusteluja (ja tietty itsekehuja) joka viestiketjuun :D :D
Itseasiassa tartteis varmaan oikeen kiittää vänkiä, peeärrää se on se nihkeeki peeärrä.
Nytkin varmaan aaaaika monet Virtolaisista, jokka ei o sensuroimattomassa tai facessa, ovat vähän päässeet tutustuun tän suomi24:n "keskustelujen" kautta meikäläiseen ja prokkiksen ideaan.No, tää ny menee vähä överiks tietopakettispämmäämiseks, mut laitetaa tähä, ni jos joku o huolissaan millanen tyyppi Kylän sankarista on tehny leffan, ni pääseepähä ainaki perehtyyn :)
Kai vois viä muutaman hailaitin laittaa liitteiks ku kerta alotettii :)
Se SuomenSelänSanomien juttu meikästä, ai kauhee, meinaski heti unohtua:
https://kryptokeskus.fi/sss.jpg
Tossa sellanen melko pintapuoleinen historiikki-Kryptiksen alkupätkiltä tänne Virroille asti.. Hurjaa oli pitää tiloja ja päivystää 24h ovikelloo matkahuollon alakerrassa, Treen keskustassa.
Aina ovi aukes.
https://youtu.be/cDocHJK2RAM
2019 järkättii KryptoRokki-tapahtuma Treellä, Viikonlopullinen musaa, taidetta ja kryptoilua.. Sijoitusalan tapahtumia ois Marttisessa kova järkkäillä, varmaan tarttis kyllä järkätä Bussikyydit Treeltä ja Jyväskylästä mestoille, että sais väkee tänne asti tulemaan :)
Part 1:
https://youtu.be/tshbDzg-SDg
Part2:
https://youtu.be/GtuHh5BWpic
2019 tais olla myös eka työkokeilu kryptofirmassa (muita hommiaha mä oonki koko ikäni painanu, pari vuotta tuli kyllä oltua ihan hommattomana jossain kohtaa, ja ny tätä kryptoilua ja kryptouraa rakennellessa), Kävelevänä kylttinä :D
Oli kyllä hauska homma, pikkuse porukka repeili :D
https://youtu.be/bf9OKtoEHr8
Itseasiassa viimeisin työkokeilupaikka tais olla taustatoimittajana PosiTV:llä (PosiTV:hän näky ihan antennitöllöstäki jonki aikaa, mut sehä kans mustamaalattiin putinisti- ja propaganda-kanavaks. Todellisuudessa erittäin isänmaallista sakkia olivat/ovat.
Tuolla lopputeksteissähän itseasiassa meikän nimi onki:
https://positv.fi/videot/paavo_vayrynen/
Ja ku Paavosta puhetta ollu, ni kyllä se vähän taitaa meikää naureskella tossa ku puhuu Paavo-Botista:
https://youtu.be/0V_QXgitP0Y?t=533
Tuossa siitä juttuki:
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/a674b4cf-b7eb-426f-9c4c-e820555ac996
Mut se että pääsin Väyrysen Paavon Blogiin, se vasta omalla mittapuulla kunnia olikin, vänkäs kuka mitä vaan, niin siinä on pitkän linjan poliitikko ja tän maan eteen paljon (ministeris)työtä tehnyt..
"Mukana Joensuussa oli Aki Ylinen":
https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/23/noudatin-tekoalyn-neuvoa/ - Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
No, tää ny menee vähä överiks tietopakettispämmäämiseks, mut laitetaa tähä, ni jos joku o huolissaan millanen tyyppi Kylän sankarista on tehny leffan, ni pääseepähä ainaki perehtyyn :)
Kai vois viä muutaman hailaitin laittaa liitteiks ku kerta alotettii :)
Se SuomenSelänSanomien juttu meikästä, ai kauhee, meinaski heti unohtua:
https://kryptokeskus.fi/sss.jpg
Tossa sellanen melko pintapuoleinen historiikki-Kryptiksen alkupätkiltä tänne Virroille asti.. Hurjaa oli pitää tiloja ja päivystää 24h ovikelloo matkahuollon alakerrassa, Treen keskustassa.
Aina ovi aukes.
https://youtu.be/cDocHJK2RAM
2019 järkättii KryptoRokki-tapahtuma Treellä, Viikonlopullinen musaa, taidetta ja kryptoilua.. Sijoitusalan tapahtumia ois Marttisessa kova järkkäillä, varmaan tarttis kyllä järkätä Bussikyydit Treeltä ja Jyväskylästä mestoille, että sais väkee tänne asti tulemaan :)
Part 1:
https://youtu.be/tshbDzg-SDg
Part2:
https://youtu.be/GtuHh5BWpic
2019 tais olla myös eka työkokeilu kryptofirmassa (muita hommiaha mä oonki koko ikäni painanu, pari vuotta tuli kyllä oltua ihan hommattomana jossain kohtaa, ja ny tätä kryptoilua ja kryptouraa rakennellessa), Kävelevänä kylttinä :D
Oli kyllä hauska homma, pikkuse porukka repeili :D
https://youtu.be/bf9OKtoEHr8
Itseasiassa viimeisin työkokeilupaikka tais olla taustatoimittajana PosiTV:llä (PosiTV:hän näky ihan antennitöllöstäki jonki aikaa, mut sehä kans mustamaalattiin putinisti- ja propaganda-kanavaks. Todellisuudessa erittäin isänmaallista sakkia olivat/ovat.
Tuolla lopputeksteissähän itseasiassa meikän nimi onki:
https://positv.fi/videot/paavo_vayrynen/
Ja ku Paavosta puhetta ollu, ni kyllä se vähän taitaa meikää naureskella tossa ku puhuu Paavo-Botista:
https://youtu.be/0V_QXgitP0Y?t=533
Tuossa siitä juttuki:
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/a674b4cf-b7eb-426f-9c4c-e820555ac996
Mut se että pääsin Väyrysen Paavon Blogiin, se vasta omalla mittapuulla kunnia olikin, vänkäs kuka mitä vaan, niin siinä on pitkän linjan poliitikko ja tän maan eteen paljon (ministeris)työtä tehnyt..
"Mukana Joensuussa oli Aki Ylinen":
https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/23/noudatin-tekoalyn-neuvoa/Tuolta löytykin lisää Sakarin ja meikän "kaveerausta" ja mietteitä lohkoketjuista.. Tais olla 2021, just pari kk enne ku muutin tänne Virroille.. Sillon oli kyllä hyvä draivi päällä, mut se kyllä loppu tänne tuloon :D
https://youtu.be/ViNLjTDirTs
Ekan kerranhan oltiin yhdessä alan asialla 2018-2019, miltä ajoilta tämäkin Sakarin EK:n täysistuntopätkä:
https://youtu.be/Ac1YCYjcQi4
Nii, ykshä mistä tää muistuttelija-vänkääjä kans jo ehtiki sanoa, oli toi KryptoKylän Kryptoilta-tapahtuma otsossa. Viä yhdessä tehtiin jaettava mainoskin, joka tosin siitä huolimatta joutui PUSKARADION raa'an terrorisointisensuurin käsiin, ja loppujen lopuks joutui ne sen sinne julkaisemaan ku soittelin kautta rantain että mikä tässä ny on ettei paikallisille järjestettävää paikallistapahtumaakaan anneta mainostaa, vaikka PUSKARADIOON tunkee kokoajan pääasiassa ulkopaikkakuntalaisten firmojen mainoksia yms yms yms..
Siitä voi jokainen kuunnella että lähteekö meikästä tunnin verran asiallista sisältöä aiheesta, vai ihan tietämätöntä puutaheinää:
"KryptoKylän KryptoIlta":
https://youtu.be/OGRzVWNfD5I
Ja tuollainen oli se itse tapahtuma-julkaisu, ei pitäisi olla niin törkeä että sitä pitäisi pois näkyviltä ottaa, tosin, mähän saatan kans olla niin kieroutunu päässäni näihin sisällönluonti-tyyleihi, että parempi kun teette ite päätelmänne:
https://kryptokeskus.fi/kryptoilta.jpg
Ja tosta vastapainoks ja verrokiks tolle Kryptoillan, niin loppuunasti hiotulle, lavashowlle, ni ihan päästä vedetty 40min extempore-luento:
https://youtu.be/NO6K7iPUzVI
Kryptoilun lisäks koittanu vähän tehä youtubeen esittelyvideoita idyllisestä pikkukaupungistamme, kyllä niitä muutamalle massiäijälle(ja -muijalle) tullukki heitettyä, ku ovat miettineet mihin muuttaa perhettä kasvattaan.
Aika moni on sanonu että jos "KryptoKyläys" virallistuu, ni sit ehkä jopa pohtisivatkin.
Riitta Mäki (PS) koitti valtuustoaloitetta täällä vetästäkki läpi, isompien kaupunkien jalanjäljissä, mutta aloitettahan ei päästetty edes äänestettäväksi. Ja mitä mä päättäjien tietotaitoja selvittelin, ni ei niillä edes ole asiantuntemusta tarpeeksi tehdä asiassa järkeviä päätöksiä. Tähän on niin Suomesta kuin ulkomailtakin esimerkkejä, joita ei ole ängstin ja ennakkoluulojen ja muiden vuoksi kaadettu.. Tampere, Espoo, Lugano, yms.
AKI ISKEE VALTUUSTOALOITE:
https://youtu.be/v9Wk0yxnXbQ
Espoon vastaava:
https://www.espoo.fi/fi/kaupunki-ja-paatoksenteko/paatoksenteko/valtuusto/valtuustoaloite-lohkoketjuteollisuuden-edistamisesta-espoossa
Tampereen (Sakarin) aloite:
https://kryptokeskus.fi/Trevaltuustoaloite.pdf
BassoPartio oli eka video minkä täällä julkasin, PUSKARADIOSSA. Sinne kommentteihin aattelin kerätä niin perus-kryptotietopaketin, kuin vähän syventävämpää tietolinkkiä, niin kryptopörssien linkit kuin pelaa-ja-tienaa-kännykkä/tietokonepelisivustotkin.
https://youtu.be/ez8u00NKZ04
Joku kiusanhenki otti asiakseen ilmiantaa jokaisen linkin, ja siitä se yks nuorempi niistä ylläpitäjistä varmaan saikin idean alkaa mua nyppimään ja että kuinka mä spämmään niin paljon ja huuhaata, eikä mun yhdistystäkään kuulemma ollut olemassa.
Oli oikeen kuulemma selvittänyt jostain yritysrekistereistä :D
https://tietopalvelu.ytj.fi/yritys/2893285-4
Tili- tai liiketoimintaa yhdistyksellä ei o ollu virallisesti (Toimistonvuokrat ja pikkukulut maksellu omista kelanmasseista, siks ei oikeen o varaa ku sissimarkkinointiin..), kun en o halunnut alkaa niitä käynnistelemään ilman Suomalaista pankkitiliä, ja sellaisen saaminen on Kryptofirmalle vielä ollut Suomessa hankalaa. Pikkuhiljaa nyt vasta alkanu pankitkin heräilemään alan mahdollisuuksiin ja helpottuu tilin hommaaminen, mutta näin Virtojen vastatuulien loppuun ajamana, en enää oikeen tiedä onko voimia jäljellä täyteen yhdistystoimintaan .
"AKI ISKEE"-Soittolista:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLVdnvGte1oG5GNkMewJCOMXvTrSs_LESZ
Martti Kitunen Leffahan on nyt viimeisin tempaus, ja se löytyy "Virrat ja Myy", "Virtain Sensuroimaton Puskaradio" ja "KryptoKylä"-ryhmistä, kuten meikän faceseinältäkin.
Oiskos siinä sit jo tarpeeks perehdyttävää?
Ja mitähä ny vänkä tääs vänkää tähän pläjäyksee ;D - Anonyymi00109
Anonyymi00107 kirjoitti:
Tuolta löytykin lisää Sakarin ja meikän "kaveerausta" ja mietteitä lohkoketjuista.. Tais olla 2021, just pari kk enne ku muutin tänne Virroille.. Sillon oli kyllä hyvä draivi päällä, mut se kyllä loppu tänne tuloon :D
https://youtu.be/ViNLjTDirTs
Ekan kerranhan oltiin yhdessä alan asialla 2018-2019, miltä ajoilta tämäkin Sakarin EK:n täysistuntopätkä:
https://youtu.be/Ac1YCYjcQi4
Nii, ykshä mistä tää muistuttelija-vänkääjä kans jo ehtiki sanoa, oli toi KryptoKylän Kryptoilta-tapahtuma otsossa. Viä yhdessä tehtiin jaettava mainoskin, joka tosin siitä huolimatta joutui PUSKARADION raa'an terrorisointisensuurin käsiin, ja loppujen lopuks joutui ne sen sinne julkaisemaan ku soittelin kautta rantain että mikä tässä ny on ettei paikallisille järjestettävää paikallistapahtumaakaan anneta mainostaa, vaikka PUSKARADIOON tunkee kokoajan pääasiassa ulkopaikkakuntalaisten firmojen mainoksia yms yms yms..
Siitä voi jokainen kuunnella että lähteekö meikästä tunnin verran asiallista sisältöä aiheesta, vai ihan tietämätöntä puutaheinää:
"KryptoKylän KryptoIlta":
https://youtu.be/OGRzVWNfD5I
Ja tuollainen oli se itse tapahtuma-julkaisu, ei pitäisi olla niin törkeä että sitä pitäisi pois näkyviltä ottaa, tosin, mähän saatan kans olla niin kieroutunu päässäni näihin sisällönluonti-tyyleihi, että parempi kun teette ite päätelmänne:
https://kryptokeskus.fi/kryptoilta.jpg
Ja tosta vastapainoks ja verrokiks tolle Kryptoillan, niin loppuunasti hiotulle, lavashowlle, ni ihan päästä vedetty 40min extempore-luento:
https://youtu.be/NO6K7iPUzVI
Kryptoilun lisäks koittanu vähän tehä youtubeen esittelyvideoita idyllisestä pikkukaupungistamme, kyllä niitä muutamalle massiäijälle(ja -muijalle) tullukki heitettyä, ku ovat miettineet mihin muuttaa perhettä kasvattaan.
Aika moni on sanonu että jos "KryptoKyläys" virallistuu, ni sit ehkä jopa pohtisivatkin.
Riitta Mäki (PS) koitti valtuustoaloitetta täällä vetästäkki läpi, isompien kaupunkien jalanjäljissä, mutta aloitettahan ei päästetty edes äänestettäväksi. Ja mitä mä päättäjien tietotaitoja selvittelin, ni ei niillä edes ole asiantuntemusta tarpeeksi tehdä asiassa järkeviä päätöksiä. Tähän on niin Suomesta kuin ulkomailtakin esimerkkejä, joita ei ole ängstin ja ennakkoluulojen ja muiden vuoksi kaadettu.. Tampere, Espoo, Lugano, yms.
AKI ISKEE VALTUUSTOALOITE:
https://youtu.be/v9Wk0yxnXbQ
Espoon vastaava:
https://www.espoo.fi/fi/kaupunki-ja-paatoksenteko/paatoksenteko/valtuusto/valtuustoaloite-lohkoketjuteollisuuden-edistamisesta-espoossa
Tampereen (Sakarin) aloite:
https://kryptokeskus.fi/Trevaltuustoaloite.pdf
BassoPartio oli eka video minkä täällä julkasin, PUSKARADIOSSA. Sinne kommentteihin aattelin kerätä niin perus-kryptotietopaketin, kuin vähän syventävämpää tietolinkkiä, niin kryptopörssien linkit kuin pelaa-ja-tienaa-kännykkä/tietokonepelisivustotkin.
https://youtu.be/ez8u00NKZ04
Joku kiusanhenki otti asiakseen ilmiantaa jokaisen linkin, ja siitä se yks nuorempi niistä ylläpitäjistä varmaan saikin idean alkaa mua nyppimään ja että kuinka mä spämmään niin paljon ja huuhaata, eikä mun yhdistystäkään kuulemma ollut olemassa.
Oli oikeen kuulemma selvittänyt jostain yritysrekistereistä :D
https://tietopalvelu.ytj.fi/yritys/2893285-4
Tili- tai liiketoimintaa yhdistyksellä ei o ollu virallisesti (Toimistonvuokrat ja pikkukulut maksellu omista kelanmasseista, siks ei oikeen o varaa ku sissimarkkinointiin..), kun en o halunnut alkaa niitä käynnistelemään ilman Suomalaista pankkitiliä, ja sellaisen saaminen on Kryptofirmalle vielä ollut Suomessa hankalaa. Pikkuhiljaa nyt vasta alkanu pankitkin heräilemään alan mahdollisuuksiin ja helpottuu tilin hommaaminen, mutta näin Virtojen vastatuulien loppuun ajamana, en enää oikeen tiedä onko voimia jäljellä täyteen yhdistystoimintaan .
"AKI ISKEE"-Soittolista:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLVdnvGte1oG5GNkMewJCOMXvTrSs_LESZ
Martti Kitunen Leffahan on nyt viimeisin tempaus, ja se löytyy "Virrat ja Myy", "Virtain Sensuroimaton Puskaradio" ja "KryptoKylä"-ryhmistä, kuten meikän faceseinältäkin.
Oiskos siinä sit jo tarpeeks perehdyttävää?
Ja mitähä ny vänkä tääs vänkää tähän pläjäyksee ;Dainii, ja lukko päälle :D
- Anonyymi00055
Entisenä virtolaisena huvittaisi tietää , mistä on kysymys kun näyttää trendaavan keskustelupalstalla.
Onko ihan viisasta muutenkaan pitää sankarina tyyppiä, joka tappoi suurin piirtein taviunilla horrostavia karhuja.?- Anonyymi00065
Marttihan mainitaan tuntemattomassa sotilaassakin
- Anonyymi00059
Onko karhuntappaminen jo kielletty aihe suvaitsevassa EU-liittovaltiossa?
- Anonyymi00060
Riippuu varmaan tilanteista.
- Anonyymi00061
Taannoin oli kuva muutamista kansanedustajista poseeraamassa kaadetun karhun ruholla eikä se herättänyt katsojissa positiivisia viboja.
- Anonyymi00075
Anonyymi00061 kirjoitti:
Taannoin oli kuva muutamista kansanedustajista poseeraamassa kaadetun karhun ruholla eikä se herättänyt katsojissa positiivisia viboja.
Se oli vain persuhuumoria
- Anonyymi00062
Ny ei retlan elokuvaakaan löydy virratin puskasta. eiku setvimää asiaa sensuuri virrattiin ja taas pöydälle esim bitcoin-kiristys
- Anonyymi00064
Jep, tuntuu jatkuvan
- Anonyymi00067
onkohan tää vänkääminen täällä osa sitä operaatioo
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
onkohan tää vänkääminen täällä osa sitä operaatioo
alaspainajien operaatio?
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
alaspainajien operaatio?
no, jotain, jollei saa Virtolaisesta, Virtolaisen Virroilla tekemää ilmaiselokuvaa jakaa, ilman että se poistetaan, ja pitkin hampain julkaistaan ja sit potkitaan sen vuoksi koko ryhmästä ulos.
ja sit syytetään että kun on salanimellä, mutta oikealla nimellä ei edes päästetä Virtolaista koko puskaradio-ryhmään.
Ja mustamaalataan spämmääjäks, vaikka ko. ryhmässä oli vuonna 2024 vain 7 julkaisua.
Ja osa niistäkin oli paikallistapahtuman järjestämistä koskevia, joista joutui väännön käymään että niitä edes sai julkaista.
t.Aki - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
no, jotain, jollei saa Virtolaisesta, Virtolaisen Virroilla tekemää ilmaiselokuvaa jakaa, ilman että se poistetaan, ja pitkin hampain julkaistaan ja sit potkitaan sen vuoksi koko ryhmästä ulos.
ja sit syytetään että kun on salanimellä, mutta oikealla nimellä ei edes päästetä Virtolaista koko puskaradio-ryhmään.
Ja mustamaalataan spämmääjäks, vaikka ko. ryhmässä oli vuonna 2024 vain 7 julkaisua.
Ja osa niistäkin oli paikallistapahtuman järjestämistä koskevia, joista joutui väännön käymään että niitä edes sai julkaista.
t.AkiErikoista toimintaa.
- Anonyymi00083
Anonyymi00070 kirjoitti:
t.AkiHuono nettikäytös ja perusteet blokata eivät ainakaan katoa sillä että siirtyy nimimerkin käyttöön, päin vastoin. Ja kuten itsekin tuossa toteat "joutui väännön käymään". Jos ei pysty tuottamaan sisältöä josta ei koko ajan joudu vääntämään, ehkä kannattaisi kehittää sisällöntuotantoaan ja tapaansa kommunikoida. Sinut on taidettu heittää pihalle joka ikiseltä keskustelupalstalta minne olet eksynyt, jopa niiltä, joilla julkaisuille on hyvin löysä kontrolli.
Taidat kuitenkin nauttia vääntämisestä, muutenhan et jatkaisi valitsemallasi tiellä. - Anonyymi00091
Anonyymi00070 kirjoitti:
t.AkiMontako tuhatta viestiä oot kirjottanu ja jankuttanut faceen yms?
Kyllä minä ainakin muistan nuo spämmäykset - Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Montako tuhatta viestiä oot kirjottanu ja jankuttanut faceen yms?
Kyllä minä ainakin muistan nuo spämmäyksetSensuromattonhan oli kryptoilukanava, mitä seuras analytiikan mukaan aktiivisesti monta sataa henkeä.
- Anonyymi00093
Anonyymi00083 kirjoitti:
Huono nettikäytös ja perusteet blokata eivät ainakaan katoa sillä että siirtyy nimimerkin käyttöön, päin vastoin. Ja kuten itsekin tuossa toteat "joutui väännön käymään". Jos ei pysty tuottamaan sisältöä josta ei koko ajan joudu vääntämään, ehkä kannattaisi kehittää sisällöntuotantoaan ja tapaansa kommunikoida. Sinut on taidettu heittää pihalle joka ikiseltä keskustelupalstalta minne olet eksynyt, jopa niiltä, joilla julkaisuille on hyvin löysä kontrolli.
Taidat kuitenkin nauttia vääntämisestä, muutenhan et jatkaisi valitsemallasi tiellä.Ai mistäs muualta mut on bannattu ku PUSKARADIO VIRRAT-ryhmästä?
t.Aki - Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ai mistäs muualta mut on bannattu ku PUSKARADIO VIRRAT-ryhmästä?
t.Akiniistähän voi jokainen etsiä nimellä julkaisut ja julkaisujen määrät
- Anonyymi00098
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sensuromattonhan oli kryptoilukanava, mitä seuras analytiikan mukaan aktiivisesti monta sataa henkeä.
Jota JOUTUI seuraamaan kun ei sinne muuta tullut kuin kryptospämmiä
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Jota JOUTUI seuraamaan kun ei sinne muuta tullut kuin kryptospämmiä
Oisithan sä voinu laittaa että ei näytä niitä.
Sillai ne varmaan tehny, joita ei kryptoilu kiinnosta - Anonyymi00116
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ai mistäs muualta mut on bannattu ku PUSKARADIO VIRRAT-ryhmästä?
t.AkiAlavudelta. Tais alavuden markkakim lähteä lentoo.....
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Alavudelta. Tais alavuden markkakim lähteä lentoo.....
Alavudelta mut bannattu?
No nyt tulee jo aika paksua.
Itseasiassa kävi just yks haastattelemassa siitä.
- Anonyymi00063
Luulisi Virroilta löytyvän tarpeeksi virtaa juhannusmeininkeihinkin.
- Anonyymi00069
Inb4 salaliittoteoriat ja kiusauskortti heitetään pöytään
- Anonyymi00076
iNB4 eli I N B 4 eli inb4 eli "Inb4" on internet-slangia ja lyhenne ilmaisusta "in before" (suom. ennen kuin).
Sitä käytetään keskustelu-palstoilla ennakoimaan ja kommentoimaan jotain asiaa tai vastausta, jonka uskotaan tulevan ketjuun myöhemmin
Keskeiset tiedot:
Tarkoitus: Ennakoiva vastaus, jolla pyritään "ehtimään ensin" ennen kuin joku muu mainitsee ennustetun asian, usein vitsillä tai sarkastisesti.
Käyttöyhteys: Esimerkiksi "inb4 lock" (ennen kuin ketju lukitaan) tai "inb4 OP" (ennen kuin alkuperäinen postaaja sanoo jotain tiettyä).
- Anonyymi00096
EU-sensurointi on jo täällä...
- Anonyymi00114
Mitähä tästä ketjusta o poistettu, ku "Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä."
Pari niistä on ku koitin laittaa PUSKARADION säännöt tänne, mut siinä kyllä oli botti joka heti sen poisti, joka aika erikoinen juttu sekin.. Luulis että jos keskustellaan mitä jossain ryhmässä saa tehdä, vähän katottais sentään että aiheellista olis saada keskusteluun laitettua säännöt joita pohditaan :D :D - Anonyymi00126
Anonyymi00114 kirjoitti:
Mitähä tästä ketjusta o poistettu, ku "Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä."
Pari niistä on ku koitin laittaa PUSKARADION säännöt tänne, mut siinä kyllä oli botti joka heti sen poisti, joka aika erikoinen juttu sekin.. Luulis että jos keskustellaan mitä jossain ryhmässä saa tehdä, vähän katottais sentään että aiheellista olis saada keskusteluun laitettua säännöt joita pohditaan :D :Dmeikän kommentin varmaan pää-meikä poistatti, kun kirjotin että " nyt tässä julkaisussa tulee varmaan paukkumaan se ylilaudan legendaarinen 160 spämmii tunnissa" Tuon kirjotin aikas alkuvaiheesa tähän, kun alkoi tähän julkaisuun tulemaan viestejä liukuhinalta.
- Anonyymi00141
Anonyymi00126 kirjoitti:
meikän kommentin varmaan pää-meikä poistatti, kun kirjotin että " nyt tässä julkaisussa tulee varmaan paukkumaan se ylilaudan legendaarinen 160 spämmii tunnissa" Tuon kirjotin aikas alkuvaiheesa tähän, kun alkoi tähän julkaisuun tulemaan viestejä liukuhinalta.
juu ei o tarvetta tollaseen.
t.MeikäMeikä
- Anonyymi00103
Onko tää joku neva höörd boomerin virallinen spämmäysketju?
- Anonyymi00105
eiku vänkääjä nää kaikki tälläsiks muuttaa, joudut pitään vahtia vähän väliä että mitä törkeää mustamaalaamista ja haukkumista täällä käydään, ja joudut pitää puolias.
Ja jollei kirjoita vähintään kahta viestiä peräjälkeen, varmaan ottaa sama vänkä tonne ilmiannon kautta yhteyttä että "Hei, haluaisin poistaa tuon kommenttini tuosta", ja kun anonyymi foorumi, ja tekoäly varmaan tarkastelee noita ilmiantoja ja poistaa sit kommentin helposti. Kun kirjoittaa pari viestiä, ni alkaa AI:lla oleen vaikeempi tehä se päätös poistaakko vaiko eikö.
Tuntuu olevan sillä ihan käytäntö, jota käyttänyt moniin keskustelijoiden kommentteihin.
Sen nyt jo on tajunneet ja nähneet kaikki, jokka näitä täällä yhtään lukee.
Tuolla ylempänä on historiikkia neva höörd buumerista, ni pääset vähä yleissivistyyn, aika kaukana buumereista meikä rastoineni ja kultahampaineni :D :D - Anonyymi00108
Anonyymi00105 kirjoitti:
eiku vänkääjä nää kaikki tälläsiks muuttaa, joudut pitään vahtia vähän väliä että mitä törkeää mustamaalaamista ja haukkumista täällä käydään, ja joudut pitää puolias.
Ja jollei kirjoita vähintään kahta viestiä peräjälkeen, varmaan ottaa sama vänkä tonne ilmiannon kautta yhteyttä että "Hei, haluaisin poistaa tuon kommenttini tuosta", ja kun anonyymi foorumi, ja tekoäly varmaan tarkastelee noita ilmiantoja ja poistaa sit kommentin helposti. Kun kirjoittaa pari viestiä, ni alkaa AI:lla oleen vaikeempi tehä se päätös poistaakko vaiko eikö.
Tuntuu olevan sillä ihan käytäntö, jota käyttänyt moniin keskustelijoiden kommentteihin.
Sen nyt jo on tajunneet ja nähneet kaikki, jokka näitä täällä yhtään lukee.
Tuolla ylempänä on historiikkia neva höörd buumerista, ni pääset vähä yleissivistyyn, aika kaukana buumereista meikä rastoineni ja kultahampaineni :D :D*perusbuumereista
- Anonyymi00112
Anonyymi00108 kirjoitti:
*perusbuumereista
Esimerkiksi tuolla, itse menin paikalle tuonne poikkeamaan ja kertomaan kuinka vaikeaa meikälläkin tässä kylässä on ollut, en oikeestaan ees ollut tuolloin vielä tutustunutkaan "rundilaisiin", mutta kuinkas sekin käännettiin?
Joku täällä näki tilaisuutensa tulleen että pääsi mollaan meikän mollaamisella orastavaa yleishyvää toimintaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19010687/rundi-rundi
On muute BTW rundissa huomenna varmaan aaaika kova hengellinen keikka, Immanuel.
Ei o liian virsien veisaamista meikänkä makuun, vaikka inasen uskonnollista sanomaa heillä onkin :D - Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Esimerkiksi tuolla, itse menin paikalle tuonne poikkeamaan ja kertomaan kuinka vaikeaa meikälläkin tässä kylässä on ollut, en oikeestaan ees ollut tuolloin vielä tutustunutkaan "rundilaisiin", mutta kuinkas sekin käännettiin?
Joku täällä näki tilaisuutensa tulleen että pääsi mollaan meikän mollaamisella orastavaa yleishyvää toimintaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19010687/rundi-rundi
On muute BTW rundissa huomenna varmaan aaaika kova hengellinen keikka, Immanuel.
Ei o liian virsien veisaamista meikänkä makuun, vaikka inasen uskonnollista sanomaa heillä onkin :Dja jottei taas saa oveluus toteutettua niin helposti itteensä,
t.Aki - Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
ja jottei taas saa oveluus toteutettua niin helposti itteensä,
t.AkiOotko niinku joku virtolainen vai mikä tää juttu on?
- Anonyymi00119
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ootko niinku joku virtolainen vai mikä tää juttu on?
Sukujuuret täältä, 2021 muutin Treeltä tänne rauhottelee elämää ku kryptohommat alko edistyyn sen verran että tarttenu vähän vetää vaihdetta pienemmälle.
Tamperekki menny nykyään niin hulluks, että hermot lepää täällä Virtain lintukodossa.
Koitin mä vähän silläki että oisin mummolle ollu jeesinä jollei se ois maalta ainalaan suorilta menny..
Aattelin että helppo nakki pyöräyttää pikkujutuilla täällä kryptoturismi rullaan, ja Virrat edelläkävijäkaupungiks uudella massi- ja tietokanta-alalla, mut mut.. :)
Mut mikäs täällä, viä ku junat kulkis vähä lähempää..
Ja jos vaikka työllistyis velkojen vanhettua etähommiin kryptoalalle tai vaikka asiantuntijaks Virroille (yeah right), ni aaikas lepposat näkymät ois :)
Tosin, Next Best Thing ois varmaan joku etähomma mitä vois vaikka etelän lämmöstä talvet tehä, ja vetäytyä kesiks takas tänne lomakylään ihmetteleen Suomen kesää..
Ei tollasien leffojenka teko hassumpaa ois, jos joku siitä maksais, ihan hyvin voisin palmun alla Grokkailla :D - Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Sukujuuret täältä, 2021 muutin Treeltä tänne rauhottelee elämää ku kryptohommat alko edistyyn sen verran että tarttenu vähän vetää vaihdetta pienemmälle.
Tamperekki menny nykyään niin hulluks, että hermot lepää täällä Virtain lintukodossa.
Koitin mä vähän silläki että oisin mummolle ollu jeesinä jollei se ois maalta ainalaan suorilta menny..
Aattelin että helppo nakki pyöräyttää pikkujutuilla täällä kryptoturismi rullaan, ja Virrat edelläkävijäkaupungiks uudella massi- ja tietokanta-alalla, mut mut.. :)
Mut mikäs täällä, viä ku junat kulkis vähä lähempää..
Ja jos vaikka työllistyis velkojen vanhettua etähommiin kryptoalalle tai vaikka asiantuntijaks Virroille (yeah right), ni aaikas lepposat näkymät ois :)
Tosin, Next Best Thing ois varmaan joku etähomma mitä vois vaikka etelän lämmöstä talvet tehä, ja vetäytyä kesiks takas tänne lomakylään ihmetteleen Suomen kesää..
Ei tollasien leffojenka teko hassumpaa ois, jos joku siitä maksais, ihan hyvin voisin palmun alla Grokkailla :DOnhan täällä kuitenki puitteet aikas kohillaan, täällä Virroilla.
- Anonyymi00157
Anonyymi00120 kirjoitti:
Onhan täällä kuitenki puitteet aikas kohillaan, täällä Virroilla.
???
mitkä saatanan puitteet töynnöä jotain sekopää natsiporbvari jengiä jotka pomottaa ja kyttää muita ja tekee valtasakkina rikoksia joilel ei muut voi miktää - Anonyymi00162
Anonyymi00157 kirjoitti:
???
mitkä saatanan puitteet töynnöä jotain sekopää natsiporbvari jengiä jotka pomottaa ja kyttää muita ja tekee valtasakkina rikoksia joilel ei muut voi miktääNo meinaan jäähallit ja rantaterassit ja pukkivuoret ja kosket ja kirjastot ja luonto jne
- Anonyymi00163
Anonyymi00157 kirjoitti:
???
mitkä saatanan puitteet töynnöä jotain sekopää natsiporbvari jengiä jotka pomottaa ja kyttää muita ja tekee valtasakkina rikoksia joilel ei muut voi miktääMut jep, se voi hyvinkin olla noin.
- Anonyymi00122
Liekö isoin ongelma se, että kyseinen video julkaistiin feikkiprofiililla, joka takana ehkä sivustolta muuten estetty henkilö?
- Anonyymi00123
isoin ongelma on ryhmästä poistettuun kohdistettu vääryys.
Feikkiprofiili on vaan tekosyy, aaaaaika paljon on facebookissa feikkinimellä, just tälläisten kiusanhenkienkin vuoksi. - Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
isoin ongelma on ryhmästä poistettuun kohdistettu vääryys.
Feikkiprofiili on vaan tekosyy, aaaaaika paljon on facebookissa feikkinimellä, just tälläisten kiusanhenkienkin vuoksi.meinaan että jos tällästä sattuu muillekkin, ehkä yrityksensä kanssa Virroille rantautuville, Siinähän menee firmat ja perheet ja kaikki nurin jos sallitaan parin mielivaltaisen ylläpitäjän päättää kuka saa julkaista ja mitä, ja jollei vaan hyväksy sensurointia, niin sitten poistetaan kylän suurimmasta infokanavasti, jolloin käytännössä eristetään tää "ei toivottu" koko kylän yhteisöstä, kun ei näe tapahtumia yms pysy kärryillä Virtain maailmanmenosta.
Vaikka niin ylläpitäjiä ja kaikkivaltaisia ovatkin, niin joku roti ja häpy pitäisi olla tai ylläpitäjät vaihtoon. - Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
meinaan että jos tällästä sattuu muillekkin, ehkä yrityksensä kanssa Virroille rantautuville, Siinähän menee firmat ja perheet ja kaikki nurin jos sallitaan parin mielivaltaisen ylläpitäjän päättää kuka saa julkaista ja mitä, ja jollei vaan hyväksy sensurointia, niin sitten poistetaan kylän suurimmasta infokanavasti, jolloin käytännössä eristetään tää "ei toivottu" koko kylän yhteisöstä, kun ei näe tapahtumia yms pysy kärryillä Virtain maailmanmenosta.
Vaikka niin ylläpitäjiä ja kaikkivaltaisia ovatkin, niin joku roti ja häpy pitäisi olla tai ylläpitäjät vaihtoon.Ja vielä, Anteeksi diagnosoimaton ADHD:ni,
Kantsii pitää mielessä, kun puoliaan asiassa koittaa selvittää, että Bassopartio-video oli ensimmäinen minkä sinne puskaradioon laitoin, ja sinne tietopaketin kryptoista kommentteihin (huomattavan laajan ja kattavan), omaan, itse tekemääni julkaisuun, kommenttiosioon piiloon. Mistä sitten olisi halukkaat voineet käydä katsomassa ja kysyä sit vaikka YV:nä lisää.
Ni sieltä sit jokkut tehtaili niitä ilmiantoja, ja ylläpitäjä otti mut oikeen kynsiinsä.
Kaikki viestittelyt ja muuta läpät on kyllä mulla tallessa, ni voin kyllä näyttää kuka tässä spämmää ja ketä.
ni siitä tää spämmäyssyyttely ja onhan multa koitettu "läpällä" vaatia ihan huomattavia summiaki, että sit saisin asiaani, yhdistystäni ja itseäni tuoda paikallisessa puskaradiossa esiin..
onko tervettä toimintaa hä? - Anonyymi00127
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ja vielä, Anteeksi diagnosoimaton ADHD:ni,
Kantsii pitää mielessä, kun puoliaan asiassa koittaa selvittää, että Bassopartio-video oli ensimmäinen minkä sinne puskaradioon laitoin, ja sinne tietopaketin kryptoista kommentteihin (huomattavan laajan ja kattavan), omaan, itse tekemääni julkaisuun, kommenttiosioon piiloon. Mistä sitten olisi halukkaat voineet käydä katsomassa ja kysyä sit vaikka YV:nä lisää.
Ni sieltä sit jokkut tehtaili niitä ilmiantoja, ja ylläpitäjä otti mut oikeen kynsiinsä.
Kaikki viestittelyt ja muuta läpät on kyllä mulla tallessa, ni voin kyllä näyttää kuka tässä spämmää ja ketä.
ni siitä tää spämmäyssyyttely ja onhan multa koitettu "läpällä" vaatia ihan huomattavia summiaki, että sit saisin asiaani, yhdistystäni ja itseäni tuoda paikallisessa puskaradiossa esiin..
onko tervettä toimintaa hä?Tällänen trollaaminen lähestulkoon kaikkea mitä olen laittanut, jopa nyt tämän paikallisesta historian henkilöstä, täällä Virroilla, UusVirtolaisen esi-isästään tekemän, elokuvan suhteen.
Antakaa yksikin hyvä ja järkeenkäypä syy miksei ilmaiselokuvan annettu paikallisessa puskaradiossa olla?
Selitykseksi ei kelpaa väitetty trollaus, kun sieltä voi jokainen todeta ettei löydy montaakaan julkaisua PUSKARADIO-ryhmästä allekirjoittaneen nimellä.
Tämä henkilöön käyvä vainoaminen kun alkoi tosiaan heti ensimmäisistä videoistani.
Tästä syystä jouduin sitten siirtymään Sensuroimattomaan Puskaradioon, joka oli aika hiljainen tuolloin, vain 66 hlöä ryhmässä ja vuoteen ei ollut ollut julkaisuja.
Sinne sitten keräsin sen tietopaketin, ja kun porukkaa alkoi liittymään ryhmään, tottakai tuli heitettyä silmiin työni puolesta osuvia alan uutisointeja.
ja porukka kyllä aika hyvin tuntui ryhmässä pysyvän, ja julkaisuja seuraavan.
Ei-kryptoilijat tietty luulevat että kukaan sitä seurannut, kun ei kommentoijia paljoa ollut, mut jos ny järjelläki miettii, ni kuka tahtoo näin pienessä, juoruavassa ja näköjään pahansuovassa kaupungissa kailottaa kateellisille naapureille että on tässä vaiheessa jo kryptoista perillä, ja monet tehnykki hyvin massia.
Ainaki fiksut, sen ny voi todeta ihan vaan vilkaisemalla bitcoinin kurssikehitystä lokakuun 22 kohilta tähän hetkeen.
Nousua on ollut selvästi.
ja sekös sit näitä vänkiä vituttaa, ku kohta se toinen puolikin kylästä alkaa tajuaan että minkäs takia he on jääneet ilosta paitsi.
tai kenen?
Ei ainakaan mun, ja enköhän mä jo näyttäny tarpeeks asiaa, ja koittanut saada tänne ison rahan firmoja ja 100Kusd/v tienaavia asukkaita.
Anteeksi siitä, luulin esim "Mikset muuttaisi Virroille?" kokouksissa kun oli juttua, että tänne tarvittaisiin uutta elinvoimaa, asukkaita, varakkuutta ja vetovoimaa.
t.Aki - Anonyymi00128
Anonyymi00127 kirjoitti:
Tällänen trollaaminen lähestulkoon kaikkea mitä olen laittanut, jopa nyt tämän paikallisesta historian henkilöstä, täällä Virroilla, UusVirtolaisen esi-isästään tekemän, elokuvan suhteen.
Antakaa yksikin hyvä ja järkeenkäypä syy miksei ilmaiselokuvan annettu paikallisessa puskaradiossa olla?
Selitykseksi ei kelpaa väitetty trollaus, kun sieltä voi jokainen todeta ettei löydy montaakaan julkaisua PUSKARADIO-ryhmästä allekirjoittaneen nimellä.
Tämä henkilöön käyvä vainoaminen kun alkoi tosiaan heti ensimmäisistä videoistani.
Tästä syystä jouduin sitten siirtymään Sensuroimattomaan Puskaradioon, joka oli aika hiljainen tuolloin, vain 66 hlöä ryhmässä ja vuoteen ei ollut ollut julkaisuja.
Sinne sitten keräsin sen tietopaketin, ja kun porukkaa alkoi liittymään ryhmään, tottakai tuli heitettyä silmiin työni puolesta osuvia alan uutisointeja.
ja porukka kyllä aika hyvin tuntui ryhmässä pysyvän, ja julkaisuja seuraavan.
Ei-kryptoilijat tietty luulevat että kukaan sitä seurannut, kun ei kommentoijia paljoa ollut, mut jos ny järjelläki miettii, ni kuka tahtoo näin pienessä, juoruavassa ja näköjään pahansuovassa kaupungissa kailottaa kateellisille naapureille että on tässä vaiheessa jo kryptoista perillä, ja monet tehnykki hyvin massia.
Ainaki fiksut, sen ny voi todeta ihan vaan vilkaisemalla bitcoinin kurssikehitystä lokakuun 22 kohilta tähän hetkeen.
Nousua on ollut selvästi.
ja sekös sit näitä vänkiä vituttaa, ku kohta se toinen puolikin kylästä alkaa tajuaan että minkäs takia he on jääneet ilosta paitsi.
tai kenen?
Ei ainakaan mun, ja enköhän mä jo näyttäny tarpeeks asiaa, ja koittanut saada tänne ison rahan firmoja ja 100Kusd/v tienaavia asukkaita.
Anteeksi siitä, luulin esim "Mikset muuttaisi Virroille?" kokouksissa kun oli juttua, että tänne tarvittaisiin uutta elinvoimaa, asukkaita, varakkuutta ja vetovoimaa.
t.Akija ehkäistääksemme taas kiusantekoa,
Safety-viesti perään. - Anonyymi00129
Anonyymi00124 kirjoitti:
meinaan että jos tällästä sattuu muillekkin, ehkä yrityksensä kanssa Virroille rantautuville, Siinähän menee firmat ja perheet ja kaikki nurin jos sallitaan parin mielivaltaisen ylläpitäjän päättää kuka saa julkaista ja mitä, ja jollei vaan hyväksy sensurointia, niin sitten poistetaan kylän suurimmasta infokanavasti, jolloin käytännössä eristetään tää "ei toivottu" koko kylän yhteisöstä, kun ei näe tapahtumia yms pysy kärryillä Virtain maailmanmenosta.
Vaikka niin ylläpitäjiä ja kaikkivaltaisia ovatkin, niin joku roti ja häpy pitäisi olla tai ylläpitäjät vaihtoon.vai nii. kyll on firma heikoilla jos se kaatuu sen vuoksi ettei voi mainostaa itseensä facen paikallisessa puskaradiossa tai ei näe sieltä mitää tapahtumia
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
vai nii. kyll on firma heikoilla jos se kaatuu sen vuoksi ettei voi mainostaa itseensä facen paikallisessa puskaradiossa tai ei näe sieltä mitää tapahtumia
no nyt tuli aika heikko argumentti.
Ai että firmat menestyy ilman paikallismarkkinointia, varsinkin jos projekti on esimerkiksi tälläinen meikän "KryptoKylä".
Silloin on ensiarvoisen tärkeää päästä esille paikallisille.
jos taso on tätä, ni en mä enää näitä vänkiä ihmettele. - Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
no nyt tuli aika heikko argumentti.
Ai että firmat menestyy ilman paikallismarkkinointia, varsinkin jos projekti on esimerkiksi tälläinen meikän "KryptoKylä".
Silloin on ensiarvoisen tärkeää päästä esille paikallisille.
jos taso on tätä, ni en mä enää näitä vänkiä ihmettele.Enkä puhunu itestäni, ei KryptoKeskus mihinkään kaadu parin idiootin takia, muutenha oisin jo käyny kättelemässä ne..
Helpottaa vaan meikän elämää, kun saa keskittyä omiin hommiin.
Viä ku nää pari täällä tajuais typeryytensä, ni ei tarttis tätäkä vahdata niin paljoo. - Anonyymi00132
Anonyymi00129 kirjoitti:
vai nii. kyll on firma heikoilla jos se kaatuu sen vuoksi ettei voi mainostaa itseensä facen paikallisessa puskaradiossa tai ei näe sieltä mitää tapahtumia
eivv kui kujalla toi oikee o?
lol. - Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
eivv kui kujalla toi oikee o?
lol.moniko virrattien firma ei mainosta itseään puskaradiossa ?
- Anonyymi00135
Anonyymi00128 kirjoitti:
ja ehkäistääksemme taas kiusantekoa,
Safety-viesti perään.Botti niitä viestei täältä taitaa randomisti poistella . Ja ei tuo sun safety -viesti mitään pelasta ,jos nyt joku ilmoja tekisi edes
- Anonyymi00136
Anonyymi00133 kirjoitti:
moniko virrattien firma ei mainosta itseään puskaradiossa ?
ja tais mennä viä nii ,ett suurinosa virtain firmoista on persiist ,ku ei voinu tulla rahoittaa studion tietsikkaa
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
ja tais mennä viä nii ,ett suurinosa virtain firmoista on persiist ,ku ei voinu tulla rahoittaa studion tietsikkaa
Missäs käytös toi tietsikka on ollu? sillä on varmaan tehty toi levipenkat -video?
+ - Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Missäs käytös toi tietsikka on ollu? sillä on varmaan tehty toi levipenkat -video?
Ainii se tietokone, no se on ollu Studiolla kovassa käytössä, ja sillä tosiaan tehty levipenkat.
Eikä tämä kyllä nyt siihen liity.
En jaksanu sit alkaa vinkuun kolehtia, ni tehtiin diili että satkun kuussa lyhentelen kelanmasseista sitä pois.
Omaa hölmöyttä ku tuli innostuttua, mut onpaha ainaki hyvä peli, ja kovassa käytössä siä ollukki.
Jotai vertaiskoulutustyylistä videontekoiltamia ois kiva touhuta, mut ei oikeen jaksa niitäkä alkaa touhuaan, ku kuitenki jokkut painaa senki alas ja vituiks.
- Anonyymi00134
Jotenkin tämä touhu tässä kylässä on mennyt vain entistä pahemmaksi, kun porukka on vähentynyt. Vähänki ku oot jollainlailla valtavirrasta poikkeava ja teet omaa juttuas, niin voi pojat sitä dissauksen määrää.
Eikä niitä mielipiteitä juuri koskaan sanota päin naamaa.
Ne kuulee kautta rantain ja suosittu tyyli täkäläisillä on myös jollain tavalla hankaloittaa "hiljaisesti" epäsuosittujen ihmisten toimia.- Anonyymi00142
Fiksut lähteny kauppiksen jälkeen ku tajunneet miten kylän käy, ja jääny vaan nää jokka on liian vaikeita muualle? Tai sit joku maatila tai joku, missä on niin kii ja karmee ressi että joutuu sitä sit purkaan?
- Anonyymi00139
Eikö tää asia oo jo käsitelty vai mitä tarvetta on vielä jankata?
- Anonyymi00140
Jaa nii ny pitäs heti lopettaa asiasta keskustelu, ku alkaaki porukka hokaan asiaa, eikä mee enää trollin kikat läpi..
Pöh, ku nythän se vasta alkaa. - Anonyymi00143
Tietenkin "meikän" pitää jankata ihan vaan senkin vuoksi ,että saa täälä suolessa näkyvyyttä ja kuuluvuutta joka kyllä on kyseenalaista . Kai tässä varmaan meikä hakee jotai titteliä että kuka on virrattien kuuluisin hahmo suomi24 :ssa ja sen voi sitte lisätä CV:en .
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Tietenkin "meikän" pitää jankata ihan vaan senkin vuoksi ,että saa täälä suolessa näkyvyyttä ja kuuluvuutta joka kyllä on kyseenalaista . Kai tässä varmaan meikä hakee jotai titteliä että kuka on virrattien kuuluisin hahmo suomi24 :ssa ja sen voi sitte lisätä CV:en .
Ei, mul on ne jo.
t.Aki - Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
tiäks muute ku tosta näkee noi kommentoinnit tohon alotukseen, ni montako on meikältä?
Ei muuten o monikaan, eli oon vastaillut kommentteihin, en niinkään jankuttanut.
höh. nythän tää tylsäks meni, ku tollane työkalu asian ratkaisuun.
t.Aki - Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
tiäks muute ku tosta näkee noi kommentoinnit tohon alotukseen, ni montako on meikältä?
Ei muuten o monikaan, eli oon vastaillut kommentteihin, en niinkään jankuttanut.
höh. nythän tää tylsäks meni, ku tollane työkalu asian ratkaisuun.
t.Akiei tää teikän tilannetta muuta ku pahentaa,ku asioita pittää tänneki tuoda setvittämää. teikän käytös on kyll facessa ollu täysin poikkeusellista jota nyt et tunnu ees käsittävän
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
ei tää teikän tilannetta muuta ku pahentaa,ku asioita pittää tänneki tuoda setvittämää. teikän käytös on kyll facessa ollu täysin poikkeusellista jota nyt et tunnu ees käsittävän
Ja varsinkin alunperinkin meikään kohdistetut toimet.
Koita ny vaan keskenäs pärjäillä, ni munka ei tartte tässä jatkaa ja jatkaa, kyllä kaikki on jo nähneet miten asiat on.
Tehkööt omat lopputulemansa mum puolesta.
Meikä nyt onki aika poikkeuksellinen ja monella tavalla.
t.Aki - Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Ja varsinkin alunperinkin meikään kohdistetut toimet.
Koita ny vaan keskenäs pärjäillä, ni munka ei tartte tässä jatkaa ja jatkaa, kyllä kaikki on jo nähneet miten asiat on.
Tehkööt omat lopputulemansa mum puolesta.
Meikä nyt onki aika poikkeuksellinen ja monella tavalla.
t.Aki*mun
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
*mun
Ps. Voidaan toki, jos vänkä tahtoo..
- Anonyymi00150
Anonyymi00148 kirjoitti:
*mun
No ei todellakaan kaikki ole "asioita" nähny , mutta ne jotka on nii ,niiltä ei ny pahemin teikälle supporttia tule missään , ei edes täälä missä ne teikän virratin 1000 kryptoiljaa voisi antaa peukkuu teikän julkaisuille ja kommenteille ihan anonyymisti eikä kateelliset köyhät tiedä kuka bostonin miljonääri kryptoilija teikää supporttaa
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
No ei todellakaan kaikki ole "asioita" nähny , mutta ne jotka on nii ,niiltä ei ny pahemin teikälle supporttia tule missään , ei edes täälä missä ne teikän virratin 1000 kryptoiljaa voisi antaa peukkuu teikän julkaisuille ja kommenteille ihan anonyymisti eikä kateelliset köyhät tiedä kuka bostonin miljonääri kryptoilija teikää supporttaa
sovitaan sitten vaikka niin.
t.Aki - Anonyymi00152
Anonyymi00150 kirjoitti:
ei kai se mikään miljonääri ollu ku eiks se nukkunutki vuokratussa pakettiautossa ?
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
ei kai se mikään miljonääri ollu ku eiks se nukkunutki vuokratussa pakettiautossa ?
Eiku Tarjanteessa, se ny halus olla luonnon ääressä ekan yön, sehä tuli Bostonista Frankfurtin kautta Helsinkiin, vuokras pakun, ajo tänne, yöpy yhen yön lakarin kauniissa rantamaisemassa (tosin pakussa) mut sit loput yöt Tarjanne Majoituksessa.
Mut sovitaan sit niin.
En nyt enää vastaile.
Ei jaksa.
t.Aki - Anonyymi00156
Anonyymi00152 kirjoitti:
varmaan jätti kirppikselle 5000€ iha vaan siitä ilosta ku sai maksaa kryptoilla
- Anonyymi00160
Anonyymi00153 kirjoitti:
Eiku Tarjanteessa, se ny halus olla luonnon ääressä ekan yön, sehä tuli Bostonista Frankfurtin kautta Helsinkiin, vuokras pakun, ajo tänne, yöpy yhen yön lakarin kauniissa rantamaisemassa (tosin pakussa) mut sit loput yöt Tarjanne Majoituksessa.
Mut sovitaan sit niin.
En nyt enää vastaile.
Ei jaksa.
t.Akiteikähän kyllä sanoi enemmi että nyt niiku oikeen pääsee vauhtiin ,nii spämmille ei ole tulossa loppua , mut ny ei teikä jaksakkaan sitte ?
."Jaa nii ny pitäs heti lopettaa asiasta keskustelu, ku alkaaki porukka hokaan asiaa, eikä mee enää trollin kikat läpi..
Pöh, ku nythän se vasta alkaa. - Anonyymi00166
Anonyymi00160 kirjoitti:
teikähän kyllä sanoi enemmi että nyt niiku oikeen pääsee vauhtiin ,nii spämmille ei ole tulossa loppua , mut ny ei teikä jaksakkaan sitte ?
."Jaa nii ny pitäs heti lopettaa asiasta keskustelu, ku alkaaki porukka hokaan asiaa, eikä mee enää trollin kikat läpi..
Pöh, ku nythän se vasta alkaa. - Anonyymi00167
Anonyymi00153 kirjoitti:
Mut sovitaan sit niin.
En nyt enää vastaile.
Ei jaksa.
t.AkiErittäin tärkeetä mainita toi ettei tullu suoralla lennolla suomeen ,koska sehä olisi ollut paljon halvempaa ja kuulostaa köyhälle
- Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Erittäin tärkeetä mainita toi ettei tullu suoralla lennolla suomeen ,koska sehä olisi ollut paljon halvempaa ja kuulostaa köyhälle
tiedäthän että olet lähinnä säälittävä.
- Anonyymi00154
satu niemenmaaki saisi muute alata tekeen yhteistyötä studion levipenkkakavereiden kanssa
- Anonyymi00158
kyllä
- Anonyymi00161
ja sitte kaikki keikat nii ,että vain kryptoilla pääsee ineen
- Anonyymi00164
Anonyymi00161 kirjoitti:
ja sitte kaikki keikat nii ,että vain kryptoilla pääsee ineen
= meikä ja 2 muuta paikalla
- Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
= meikä ja 2 muuta paikalla
eiksul o enempää kavereita. nose
- Anonyymi00169
Anonyymi00165 kirjoitti:
eiksul o enempää kavereita. nose
no tullee niihi keikoille tietenki kaulaote ja el salvadorin pressa tietenki.
- Anonyymi00170
Tästä jankkaamisen määrästä päätellen on helpoo ymmärtää, nousi jotkut pitkitaan joistakin ryhmistä ulos.
Ja kaikkien olisi hyvä muistaa sekin, että vaikka kuinka palkoja olisi sieraimissa, niin noiden ryhmien ylläpitäjät eivät ole mitään virallisia instansseja vasn ihan tuiki tavallisia ihmisiä . Ja kyllä, kyllä he saavat tehdä omalla ryhmässään melkein ihan mitä haluavat.- Anonyymi00171
Tätä on yritetty vääntää rautalangasta ennenkin, mutta ei tunnu menevän kaaliin. Minä, minusta, minuun -ajatteluun ei oikein mahdu muiden vapaudet ja oikeudet. Jos elät omassa pikku kuplassasi, sen kuin elät, mutta ei pidä yllättyä jos muuta eivät halua samaan kuplaan tai katsovat kuplan ohi ja yli kiinnostumatta siitä sen enempää. Ei pidä yllättyä, jos muilla on ihan erilaiset arvot ja johtotähdet elämässään. Jopa sellaiset, joissa sinun pikku kuplasi edustaa ei-toivottuja asioita.
- Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Tätä on yritetty vääntää rautalangasta ennenkin, mutta ei tunnu menevän kaaliin. Minä, minusta, minuun -ajatteluun ei oikein mahdu muiden vapaudet ja oikeudet. Jos elät omassa pikku kuplassasi, sen kuin elät, mutta ei pidä yllättyä jos muuta eivät halua samaan kuplaan tai katsovat kuplan ohi ja yli kiinnostumatta siitä sen enempää. Ei pidä yllättyä, jos muilla on ihan erilaiset arvot ja johtotähdet elämässään. Jopa sellaiset, joissa sinun pikku kuplasi edustaa ei-toivottuja asioita.
varsinkin kun ne ylläpiätjät ovat täällä ne varsinaiset jankkaajat
- Anonyymi00173
No sehän on hyvä, meidän kylähän on sit näiden kahden - kolmen ryhmän ylläpitäjän hallinnassa..
saavat päättää aiheet, puheet ja ihmiset ketkä täällä saa sanoa ja puhua mistäkin asiasta. JES, kyllä meillä on asiat sitten hyvin - Anonyymi00174
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ai elokuva Martti Kitusesta on ei-toivottu asia?
- Anonyymi00176
Anonyymi00173 kirjoitti:
No sehän on hyvä, meidän kylähän on sit näiden kahden - kolmen ryhmän ylläpitäjän hallinnassa..
saavat päättää aiheet, puheet ja ihmiset ketkä täällä saa sanoa ja puhua mistäkin asiasta. JES, kyllä meillä on asiat sitten hyvinMitäs sinä, näin se vain on. Perusta oma ryhmä, niin saat itse päättää aiheet ja säännöt.
- Anonyymi00178
Anonyymi00176 kirjoitti:
Mitäs sinä, näin se vain on. Perusta oma ryhmä, niin saat itse päättää aiheet ja säännöt.
Ja saa antaa heti bannia jos ei ole täysin samaa mieltä asioista
- Anonyymi00175
Siis mikäs peppukipeys ketju täällä on lähtenyt liikkeelle ja kuka tää nimimerkki "aki" on? Nyt on mennyt ihan ohi
- Anonyymi00179
Kryptomiljonääri, joka pyytelee kyytiä tapahtumiin, odottelee, että kelamassit tulee ja velat vanhenee sekä pummii yrittäjiltä rahulia tietokoneisiin. Antaa laittomasti sijoitusneuvoja ilman APV-tutkintoa. Kyllähän noillakin jo tietysti pikkukylässä kuuluisaksi pääsee. Kokeilisit vaikka työntekoa välillä.
- Anonyymi00180
No nyt on jo aika paksua.
Kryptoasiantuntija, joka hommas kelanmasseistaan nuorisollekkin videoeditointitietokoneen. - Anonyymi00181
Anonyymi00180 kirjoitti:
No nyt on jo aika paksua.
Kryptoasiantuntija, joka hommas kelanmasseistaan nuorisollekkin videoeditointitietokoneen.Tuosta eteenpäin voi perehtyä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19357234/puskaradio-virrat-ryhmasta#comment-141864424 - Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Tuosta eteenpäin voi perehtyä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19357234/puskaradio-virrat-ryhmasta#comment-141864424joo kaikensa ne koittaa mustamaalata sitä
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
joo kaikensa ne koittaa mustamaalata sitä
Sitä niität mitä kylvät
- Anonyymi00184
Joku random boomeri jauhaa jostain kryptoista...
Kryptot oli ja meni - Anonyymi00190
Vieläkö tää paskaketju on pinnalla...
- Anonyymi00191
Jep, ku alotuksessa puhuttiin tästä, eikä tätä ollut linkattuna täällä...
Martti Kitunen
The Movie
https://youtu.be/blWZbqB3iAQ
t.Aki - Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Jep, ku alotuksessa puhuttiin tästä, eikä tätä ollut linkattuna täällä...
Martti Kitunen
The Movie
https://youtu.be/blWZbqB3iAQ
t.Akips. Ommuute kehujaki tullu :)
- Anonyymi00193
NOSTO!!! Pitäähän tämä pitää pinnalla ,ettei vaan nyt unohdu sananvapauden rajottaminen , ihmisoikeuden loukkaaminen ,tasa-arvottomuus, bitcoin kiristys , alaspainaminen, levipenkka ,kaulaote , kryptokylä, relacoin , köyhät yrittäjät , studio , merimies, digirupla, alaspainettu valtuustoaloite ,spämmäys , jankutus , vänkäys jne .
- Anonyymi00194
Anonyymi00193 kirjoitti:
NOSTO!!! Pitäähän tämä pitää pinnalla ,ettei vaan nyt unohdu sananvapauden rajottaminen , ihmisoikeuden loukkaaminen ,tasa-arvottomuus, bitcoin kiristys , alaspainaminen, levipenkka ,kaulaote , kryptokylä, relacoin , köyhät yrittäjät , studio , merimies, digirupla, alaspainettu valtuustoaloite ,spämmäys , jankutus , vänkäys jne .
Saati hyvä leffa
- Anonyymi00195
Anonyymi00193 kirjoitti:
tää tyyppi on muuten aivan oikeessa.
sananvapaus, ihmisoikeudet, tasa-arvo, kiristyksen vääryyteen puuttuminen, kulttuuri, hyvät ministerit, kyläyhteisöä vaalivat ideat, edelläkävijäprojektit vuosien takaa, yrittäjien vaikeuksiin heräämiset, uudet paikallisnuorisoaktiviteetit, merimiehet (?), kansainvälinen valuuttapolitiikka (ja sen tuomiin ongelmiin varautumiset), kansalaisten asioiden edistäminen (ei estäminen) ja informaation jaon erottaminen perusteettomasta vänkäämisestä ovat kaikki tärkeitä pointteja. - Anonyymi00196
Anonyymi00195 kirjoitti:
tää tyyppi on muuten aivan oikeessa.
sananvapaus, ihmisoikeudet, tasa-arvo, kiristyksen vääryyteen puuttuminen, kulttuuri, hyvät ministerit, kyläyhteisöä vaalivat ideat, edelläkävijäprojektit vuosien takaa, yrittäjien vaikeuksiin heräämiset, uudet paikallisnuorisoaktiviteetit, merimiehet (?), kansainvälinen valuuttapolitiikka (ja sen tuomiin ongelmiin varautumiset), kansalaisten asioiden edistäminen (ei estäminen) ja informaation jaon erottaminen perusteettomasta vänkäämisestä ovat kaikki tärkeitä pointteja.Mut hei,
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE! - Anonyymi00197
Anonyymi00196 kirjoitti:
Mut hei,
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!Pitihän se spämmitrollinkin herätä taas...
- Anonyymi00199
Anonyymi00197 kirjoitti:
Pitihän se spämmitrollinkin herätä taas...
Ooks käyttäny täällä kuinka paljon VPN?
- Anonyymi00202
Anonyymi00199 kirjoitti:
Ooks käyttäny täällä kuinka paljon VPN?
kerroppa lisää täst VPN epäilyksest
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
alkoko peljottaan..
Eiku mietin vaan. - Anonyymi00204
Anonyymi00202 kirjoitti:
Virkavaltahan voi pyytää tarvittaessa suomi24:ltä ip-tiedot
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Eikai se spämmäys rikos sentään ole 🤔
- Anonyymi00207
vaikka muka anonyymisti täällä suomi24:llä kirjoittelisikin.
- Anonyymi00208
Anonyymi00204 kirjoitti:
Mikähän olis rikos ,jota virkavalta alkaisi esm .tässä ketjussa tutkimaan?
- Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Mikähän olis rikos ,jota virkavalta alkaisi esm .tässä ketjussa tutkimaan?
Varmaan alaspainamista??
- Anonyymi00210
Anonyymi00203 kirjoitti:
alkoko peljottaan..
Eiku mietin vaan.ei pelota ja vaikka saisit IP-osoitteenkin jostain muka selville , mutta siitäkin olisi vielä pitkä matka että teikä sillä potkulaudalla oven taakse tulisit kyselemään yhtikäs mittään
- Anonyymi00212
Anonyymi00210 kirjoitti:
ei pelota ja vaikka saisit IP-osoitteenkin jostain muka selville , mutta siitäkin olisi vielä pitkä matka että teikä sillä potkulaudalla oven taakse tulisit kyselemään yhtikäs mittään
ihan ku viittisin lähteekkä
- Anonyymi00215
Anonyymi00210 kirjoitti:
ei pelota ja vaikka saisit IP-osoitteenkin jostain muka selville , mutta siitäkin olisi vielä pitkä matka että teikä sillä potkulaudalla oven taakse tulisit kyselemään yhtikäs mittään
Sitäpaitsi, älä mun rakasta skuuttia tähän sotke, kyllähä siinä kantaman pitäs riittää, ku yhellä latauksella 60km :)
- Anonyymi00219
Oliko rikosilmossa mainittu myös panni virratin puskaradioon ? Ja ett retlakin sieltä sai pannit ? J a tietysti tämä bitcoin kiristys ?
- Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Oliko rikosilmossa mainittu myös panni virratin puskaradioon ? Ja ett retlakin sieltä sai pannit ? J a tietysti tämä bitcoin kiristys ?
plus yvt ja muut
- Anonyymi00211
Eri mieltå oleminen on rikos? 🤔
- Anonyymi00213
ei toki, mutta asiaa puhuvaan käyminen.
- Anonyymi00216
Anonyymi00213 kirjoitti:
ei toki, mutta asiaa puhuvaan käyminen.
Jos ei ole samaa mieltä niin silloin se asiatonta?
- Anonyymi00217
Anonyymi00216 kirjoitti:
Jos ei ole samaa mieltä niin silloin se asiatonta?
no alatko haukkumaan ja mustamaalaamaan sitten asian esittäjää ja loukkaan kunniaa siten?
Kantsis ottaa asioista selvää, ennenku alkaa julkisesti heitteleen mielipiteitä, jotka ei pohjaa faktoihin.
itse olen toimittanut lähteet, ihan pankkijärjestelmien virallisilta nettisivuiltakin. - Anonyymi00218
Anonyymi00217 kirjoitti:
no alatko haukkumaan ja mustamaalaamaan sitten asian esittäjää ja loukkaan kunniaa siten?
Kantsis ottaa asioista selvää, ennenku alkaa julkisesti heitteleen mielipiteitä, jotka ei pohjaa faktoihin.
itse olen toimittanut lähteet, ihan pankkijärjestelmien virallisilta nettisivuiltakin.Ni onko se sitten mielipidekysymys?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999