Lääkäri luennolla puhui siitä etä syövän ennusteet on aina perempia kun pääsee heti alkutekijöissä hoitamaan
ennakoivan terveydenhoidon puuttuessa pääsee monilla tilanne pahaksi
mielenkiintoista on että suomessa ei ole ennakoivaa tutkimusta esim.
YLEISIN miehillä eturauhassyöpä ja usein löytyessä ehtinyt lähettämään etäpesäkkeitä
naisten yleisin rintasyöpä
mamografiaan pääsee vain korkeintaan 65 vuotiaaksi jossain paikkakunnilla 67vuotiaaseen
jos haluaa vanhempana omin kustannuksin osallistua mammografiaan niin sekin tehty vaikeaksi, ensin täytyy mennä lääkäriin että saa lähetteen
haloo
kyllä on turhaa touhua kun lääkäriin ei kovin helpolla joilla on sairauksia joihin tarvitsisisi lääkereseptin
luulisi että sairaan tai terveydenhoitaja voisi sellaisen kirjoittaa samoin kuin labraan
ennakoivan terveydenhoidon puute...syöpä tekee tuhosa
6
130
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sitä tehdä helpoksi koska lääkäreillä on mafia, ollaan niin pirun hienoa ja kunnollista olevinaan ja kuitenkin kustaan muita silmään valtavalla paineella.
Narsismi on heidän keskuudessaan yleistä, unohtamatta muita mielenvikoja. - Anonyymi00002
Säälittää miten jopa iltapäivän roskalehti yrittää syöttää valheita ihmisille.
Syöpää muka tulisi koronasta ....häpeisivät edes, mutta ei rikollisetkaan häpeile valehdella.
Syöpä lisääntyi juuri nimeomaa koronapiikeillä - kukaan ei tutkinut mitä näissä piikeissä annettiin suoraan terveisiin kehoihin, todella sairasta touhua eikä tätä haluta lehdissä tietenkään ilmaista syyksi, syy on siinä, että lehdet ja media pelottelivat kuolemalla jotta vaaraa aavistamattomat ottaisivat piikkejä...ja sitä todella todella uhmakkaasti ja raivolla ajettiin.
Me onneksi emme ottaneet monet tututkaan ja kaikki terveinä eikä huolta syövästäkään, ei muistakaan sairauksista eikä kukaan kuollut.- Anonyymi00003
Mutta kummallista on ettei syövät ole lisääntyneet Venäjällä eikä Kiinassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta kummallista on ettei syövät ole lisääntyneet Venäjällä eikä Kiinassa.
Kyllä ne kuulemma on lisääntyneet ryssälässä ja kiinassakin.Mistä saat ns. tietosi, anolta?
- Anonyymi00004
Kannattaa kuunnella Teemu Keskisarjaa. Hän sanoo asiat suoraan. Suomen kansa on aivopestyä lammaskansaa. Yleisradio on valtakunnan ykkösvalhemediaa, joka suoltaa uutisina valhetta ihmisille. Poliittisten tarkoitusperien vuoksi, tai ihan maksettujen valheellisten ja harhaanjohtavien mediasisältöjen vuoksi yleisradiota voi luonnehtia puhtaasti roskamediaksi.
- Anonyymi00007
Teemu nyt vaan levittää kommunismia persu idioottiriveihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243