ennakoivan terveydenhoidon puute...syöpä tekee tuhosa

Anonyymi-ap

Lääkäri luennolla puhui siitä etä syövän ennusteet on aina perempia kun pääsee heti alkutekijöissä hoitamaan

ennakoivan terveydenhoidon puuttuessa pääsee monilla tilanne pahaksi

mielenkiintoista on että suomessa ei ole ennakoivaa tutkimusta esim.
YLEISIN miehillä eturauhassyöpä ja usein löytyessä ehtinyt lähettämään etäpesäkkeitä

naisten yleisin rintasyöpä
mamografiaan pääsee vain korkeintaan 65 vuotiaaksi jossain paikkakunnilla 67vuotiaaseen

jos haluaa vanhempana omin kustannuksin osallistua mammografiaan niin sekin tehty vaikeaksi, ensin täytyy mennä lääkäriin että saa lähetteen
haloo
kyllä on turhaa touhua kun lääkäriin ei kovin helpolla joilla on sairauksia joihin tarvitsisisi lääkereseptin
luulisi että sairaan tai terveydenhoitaja voisi sellaisen kirjoittaa samoin kuin labraan

6

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sitä tehdä helpoksi koska lääkäreillä on mafia, ollaan niin pirun hienoa ja kunnollista olevinaan ja kuitenkin kustaan muita silmään valtavalla paineella.

Narsismi on heidän keskuudessaan yleistä, unohtamatta muita mielenvikoja.

• Anonyymi00002

Säälittää miten jopa iltapäivän roskalehti yrittää syöttää valheita ihmisille.
      Syöpää muka tulisi koronasta ....häpeisivät edes, mutta ei rikollisetkaan häpeile valehdella.
      Syöpä lisääntyi juuri nimeomaa koronapiikeillä - kukaan ei tutkinut mitä näissä piikeissä annettiin suoraan terveisiin kehoihin, todella sairasta touhua eikä tätä haluta lehdissä tietenkään ilmaista syyksi, syy on siinä, että lehdet ja media pelottelivat kuolemalla jotta vaaraa aavistamattomat ottaisivat piikkejä...ja sitä todella todella uhmakkaasti ja raivolla ajettiin.
      Me onneksi emme ottaneet monet tututkaan ja kaikki terveinä eikä huolta syövästäkään, ei muistakaan sairauksista eikä kukaan kuollut.

• Anonyymi00003

Mutta kummallista on ettei syövät ole lisääntyneet Venäjällä eikä Kiinassa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mutta kummallista on ettei syövät ole lisääntyneet Venäjällä eikä Kiinassa.

Kyllä ne kuulemma on lisääntyneet ryssälässä ja kiinassakin.Mistä saat ns. tietosi, anolta?

• Anonyymi00004

Kannattaa kuunnella Teemu Keskisarjaa. Hän sanoo asiat suoraan. Suomen kansa on aivopestyä lammaskansaa. Yleisradio on valtakunnan ykkösvalhemediaa, joka suoltaa uutisina valhetta ihmisille. Poliittisten tarkoitusperien vuoksi, tai ihan maksettujen valheellisten ja harhaanjohtavien mediasisältöjen vuoksi yleisradiota voi luonnehtia puhtaasti roskamediaksi.

• Anonyymi00007

Teemu nyt vaan levittää kommunismia persu idioottiriveihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe