Muista että jokainen rakkaudentunnustus voi olla se viimeinen!

Anonyymi-ap

Kohtele toista nätisti, älä potki toisen sydäntä niinkuin palloa. Entä jos ei kukaan enää sano sulle niitä kolme pientä sanaa. Toista voi myös oppia rakastamaan, vaikkei tuo romanttisesta kuulostakaan ensialkuun. Vaikeaksi menee jos kahdella ihmisellä pitää ihan roihuta heti kättelyssä. Aina voi rakastaa enemmän.

24

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      🦶🏻❤️🥅

      • Anonyymi00004

        Ja taas meni ohi maalin.
        ❤️
        🥅
        Ja nyt meni yli maalin.


      • Anonyymi00006

        Helmareiden maali


      • Anonyymi00007

        Ropisee ♥️♥️♥️♥️♥️ maaliin urakalla


      • Anonyymi00008

        Ihan vaan FIN ♥️♥️♥️♥️ - SVK ♥️♥️
        Helmarit voitto kotiin G - lohko


      • Anonyymi00009

        Ahaa rakkaudesta lajiin.


      • Anonyymi00011

        "Maria piffaa". -sivu


    • Anonyymi00002

      Miksi pitäisi oppia rakastamaan! Olen ollut 30v kestäneessä parisuhteessa ja se riittää minulle!

      • Anonyymi00003

        Niin olet ollut. Se ei ole rakastamista.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin olet ollut. Se ei ole rakastamista.

        Kyllä minä rakastin miestäni suurimman osan ajasta minkä olimme yhdessä!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin olet ollut. Se ei ole rakastamista.

        Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.

        Kyllä se miehilläkin loppuu. Tai ainakin kyky.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.

        Ei pidä yleistää☝️


      • Anonyymi00021
        JeroP kirjoitti:

        Kyllä se miehilläkin loppuu. Tai ainakin kyky.

        Mihin perustat tämän väitteen? Ainakaan Itselläni eivät ole halut loppuneet.
        Naiselta tämä


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Mihin perustat tämän väitteen? Ainakaan Itselläni eivät ole halut loppuneet.
        Naiselta tämä

        Siis piti vastata aikaisempaan viestiin naisten vv liittyen. Itselläni vv eivät vaikuta haluihin.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.

        Moni nainenkin tykkää olla "passattavana" ja menee sieltä mistä aita on matalin.On naisia jotaka viihtyvät sängyssä tai sohvalla päivät pitkät.Sinne sitten tehdään tilausta,mitä lääkettä pitäisi juuri silloin antaa tai mitä haluaisia syödä.
        On harvinaista jos tälläinen nainen tekee ruokaa ja vielä siivoaa jälkensä.
        Kotiin viikonlopuksi tulevan vanhemman tyttären sitten pitäisi,siivota ja laittaa vanhemmillaan.
        Eipä ihme eträ kyläily ei kiinnota.Etenkin kun hnellä on jo oma perhe.
        Yleisesti nainen delegou tehtävänsä nikn kotona kuin työelämässä muille.Jos se on suinkin mahdollista.Ikävää mutta totta
        Toisin sanoen delegoi koti-työtethtäviää muille


    • Anonyymi00005

      Ei se ole rakkaudentunnustus, jos sanat kerrotaan osana tarinaa, koska joku toinen on tunnustanut rakkauttaan.

      • Anonyymi00010

        🤔😳


      • Anonyymi00015

        Ei todellakaan ole, todella tyhmää ajatella niin!!


    • Anonyymi00012

      Rakkauden tunnustus ilman rakkauden osoittamista tai tekoja ihan merkityksetöntä.

      • Anonyymi00016

        Olen täysin samaa mieltä! Mutta minua ei myöskään kukaan koskaan tule kiinnostamaan niin paljon, että haluaisin tutustua häneen! Koen elämäni olevan hyvää, kun kukaan ei ole läsnä samassa tilassa kanssani häiritsemässä rauhaani!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä! Mutta minua ei myöskään kukaan koskaan tule kiinnostamaan niin paljon, että haluaisin tutustua häneen! Koen elämäni olevan hyvää, kun kukaan ei ole läsnä samassa tilassa kanssani häiritsemässä rauhaani!

        Minulle tuntemattominen ajatukset ovat tarpeettomia!


      • Anonyymi00019

        Totta.


    • Anonyymi00020

      Up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe