Kohtele toista nätisti, älä potki toisen sydäntä niinkuin palloa. Entä jos ei kukaan enää sano sulle niitä kolme pientä sanaa. Toista voi myös oppia rakastamaan, vaikkei tuo romanttisesta kuulostakaan ensialkuun. Vaikeaksi menee jos kahdella ihmisellä pitää ihan roihuta heti kättelyssä. Aina voi rakastaa enemmän.
Muista että jokainen rakkaudentunnustus voi olla se viimeinen!
24
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
🦶🏻❤️🥅
- Anonyymi00004
Ja taas meni ohi maalin.
❤️
🥅
Ja nyt meni yli maalin. - Anonyymi00006
Helmareiden maali
- Anonyymi00007
Ropisee ♥️♥️♥️♥️♥️ maaliin urakalla
- Anonyymi00008
Ihan vaan FIN ♥️♥️♥️♥️ - SVK ♥️♥️
Helmarit voitto kotiin G - lohko - Anonyymi00009
Ahaa rakkaudesta lajiin.
- Anonyymi00011
"Maria piffaa". -sivu
- Anonyymi00002
Miksi pitäisi oppia rakastamaan! Olen ollut 30v kestäneessä parisuhteessa ja se riittää minulle!
- Anonyymi00003
Niin olet ollut. Se ei ole rakastamista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olet ollut. Se ei ole rakastamista.
Kyllä minä rakastin miestäni suurimman osan ajasta minkä olimme yhdessä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olet ollut. Se ei ole rakastamista.
Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.
Kyllä se miehilläkin loppuu. Tai ainakin kyky.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.
Ei pidä yleistää☝️
- Anonyymi00021
JeroP kirjoitti:
Kyllä se miehilläkin loppuu. Tai ainakin kyky.
Mihin perustat tämän väitteen? Ainakaan Itselläni eivät ole halut loppuneet.
Naiselta tämä - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mihin perustat tämän väitteen? Ainakaan Itselläni eivät ole halut loppuneet.
Naiselta tämäSiis piti vastata aikaisempaan viestiin naisten vv liittyen. Itselläni vv eivät vaikuta haluihin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulla ei ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään! En halua enää yhtään passattavaa miestä elämääni ja viihdyn hyvin yksin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään! Et ole tainnut tietää sitä, että silloin kun kauan yhdessä ollut pariskunta eroaa, suurin osa eroista tapahtuu vaimon aloitteesta ja suurni osa heistä ei halua uutta parisuhdetta enää eron jälkeen! Iso osa miehistä on avuttomia passattavia ja seksiä mankuvia ja kun naiselle tulee vaihdevuodet monelta naiselta loppuu halut ja sekin lisää erohalua,koska miehet ovat haluavat seksiä mutta naiset eivät.
Moni nainenkin tykkää olla "passattavana" ja menee sieltä mistä aita on matalin.On naisia jotaka viihtyvät sängyssä tai sohvalla päivät pitkät.Sinne sitten tehdään tilausta,mitä lääkettä pitäisi juuri silloin antaa tai mitä haluaisia syödä.
On harvinaista jos tälläinen nainen tekee ruokaa ja vielä siivoaa jälkensä.
Kotiin viikonlopuksi tulevan vanhemman tyttären sitten pitäisi,siivota ja laittaa vanhemmillaan.
Eipä ihme eträ kyläily ei kiinnota.Etenkin kun hnellä on jo oma perhe.
Yleisesti nainen delegou tehtävänsä nikn kotona kuin työelämässä muille.Jos se on suinkin mahdollista.Ikävää mutta totta
Toisin sanoen delegoi koti-työtethtäviää muille
- Anonyymi00005
Ei se ole rakkaudentunnustus, jos sanat kerrotaan osana tarinaa, koska joku toinen on tunnustanut rakkauttaan.
- Anonyymi00010
🤔😳
- Anonyymi00015
Ei todellakaan ole, todella tyhmää ajatella niin!!
- Anonyymi00012
Rakkauden tunnustus ilman rakkauden osoittamista tai tekoja ihan merkityksetöntä.
- Anonyymi00016
Olen täysin samaa mieltä! Mutta minua ei myöskään kukaan koskaan tule kiinnostamaan niin paljon, että haluaisin tutustua häneen! Koen elämäni olevan hyvää, kun kukaan ei ole läsnä samassa tilassa kanssani häiritsemässä rauhaani!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Mutta minua ei myöskään kukaan koskaan tule kiinnostamaan niin paljon, että haluaisin tutustua häneen! Koen elämäni olevan hyvää, kun kukaan ei ole läsnä samassa tilassa kanssani häiritsemässä rauhaani!
Minulle tuntemattominen ajatukset ovat tarpeettomia!
- Anonyymi00019
Totta.
- Anonyymi00020
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372