On se kummallista

Anonyymi-ap

ettette ole vieläkään ymmärtäneet sitä, etten halua harrastaa seksiä enää koskaan, vaikka olen kertonut siitä jo monta kertaa. Halut loppuneet yli kymmenen vuotta sitten ja minulla on sairaus, joka haittaa seksin harrastamista! Siksi seksin harrastaminen on minulle täysin poissuljettu vaihtoehto! Pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa on vain mahdollista! Mutta mitään ei tapahdu ennen kuin korvaukset maksettu! Koen että projektin aloittajat eivät osaanneet ottaa huomioon sitä mahdollisuutta ollenkaan, että naisella voi olla sairauksia jotka estävät seksin harrastamisen! En usko kenenkään haluavan harrasta seksiä kun se aiheuttaa kipua! Projektin aloituksessa jäi moni asia huomioimatta ja siksi se on aina aiheuttanut vain pahaa oloa! Enkö minä ollut sen arvoinen, että minulta olisi kysytty monia kysymyksiä, jotka olisivat selventäeneet tilannetta jo ennen projektin aloitusta! Heititte minut keskelle taistelutannerta, minun mistään ymmärtämättä moneen vuoteen!! Olen täysin varma ettei kukaan olisi halunnut kokea mitään vastaavaa yhtä monen vuoden ajan kuin minut pakotettiin kokemaan! Olen ollut kauhuissani koko projektin ajan ja olen äärettömän surullinen siitä, miten monia hyviä vuosia menetin ilman lupaa aloitettun projektin takia. Kukaan ei koko projektin aikana ymmärtänyt minun pahaa oloani, vaikka en pystynyt edes töitä tekemään! Proejekti ei ole saanut mitään hyvää aikaan, koko sinä aikana kun se on ollut menossa! En tiedä pystynkö enää edes luottamaan ikäiseeni ystävään, koska kukaan ei ole huomannut kuinka huonosti olen voinut koko projektin ajan!

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Projekti on vahvistanut yksin olemisen tarvetta todella paljon! Luottamus ihmisiin on tasan nolla, ollut jo monen vuoden ajan!

• Anonyymi00002

Täytyy käyttää pakkokeinoja joidenkin ihmisten taltuttamiseen. Että se täytyy käytännössä takoa niiden kalloihin

• Anonyymi00003

Siksi tuntui todella ahdistavalta, kun niitä miehiä minulle esiteltiin jopa työpaikoilla, koska minulla ei ollut enää sitä mahdollisuutta, että olisin voinut harrastaa seksiä! Naisen on helpompi sopeutua siihen, ettei seksi enää voi kuulua elämään! Miehille se on vaikeampaa, mutta he voivat käydä maksullisilla naisilla, vaikka kaikki miehet eivät siihen pysty!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe