Venäjän propagandaksi väitetään sitä kun he kertovat Suomen ja muiden heidän raja-naapureiden osalistuvan droonihyökkäyksiin antamalla ilmatilaa niiden käyttöön Venäjälle hyökätessä. Itse olen alkanut miettimään, että onko kyse todella propagandasta Venäjän taholta vai ovatko Suomen poliitikot luvanneet jotakin tuon suuntaista kabineteissa Zelenskylle? Että emme niin kauhean tarkasti ala selvittämään, jos teidän lennokit meidän ilmatilassa lentävät? Eli vaikka suoranaista lupaa ei olisi annettu lentää meidän ilmatilassa, niin olisiko kuitenkin annettu ymmärtää, että Suomi ei lennokkeihin puutu jos ne lentävät meidän ilmatilan kautta Venäjälle? Nyt Suomen poliitikot ovat sitten paskat housussa ja selittelevät, kun drooneja onkin tänne pudonnut useita ja niitä ei tuhottu ilmassa. Koko touhu mielestäni haisee ja Venäjä saattaa olla asiassa osin oikeassa. En sano että näin on, mutta en ihmettelisi jos Zelenskylle olisi tällaista apua luvatu salaa kansalta kabineteissa.
Ja jos tällaista jotakin olisi sanottu Zelenskylle ja Venäjä ampuisi Ukrainan drooneja Suomessa alas niin mielestäni sitten asissa pitää kääntää katse myös osin niihin Suomen poliitikkoihin, jotka tällaista ovat mahdollisesti menneet lupaamaan. He tekevät silloin Suomesta laillisen kohteen Venäjän silmissä. On hyvä, että tämä asia selvitetään nyt kunnolla. Ennen kuin on myöhäistä..
Katsooko Suomi droonien lentäessä ilmatilassa "vahingossa" muualle?
6
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kirjoitteletko Pietarin trollitehtaalla vai asutko Suomessa? Pietarissa voit tuntea olosi jotensakin turvalliseksi, mutta Suomessa saatat päästä seurantaan.
- Anonyymi00003
olen todennäköisesti jo! ps. terveiset supolle :D
- Anonyymi00002
Minkä logiikan mukaan ne lennokit kannattaisi lennättää Suomen kautta? Suorin tie Ukrainasta esim. Koiviston satamaan kulkee Venäjän länsirajan kautta. Niiden tarkoituksellinen ohjaaminen Suomen kautta olisi logidtisesti järjenvastaista.
Eksymisen riski ja polttoaineen kulutus kasvaisivat huomattavasti.
Ei Ukrainassa olla tyhmiä. He osaavat näiden käytön hienosti, kenties parhaiten maailmassa. Se ärsyttää putinisteja ja siksi he keksivät kaikenlaisia tekosyitä.
Sota loppuu ja lennokit pysyvät maassa, kun ryssä myöntää virheensä ja alkaa maksaa Ukrainalle sotakorvauksia.
Fossiilinen energia jää historiaan, kun mennään 5-10 vuotta. Venäjän öljyä ei tarvitse juuri kukaan ja se on Venäjän konkurssi. - Anonyymi00004
Kuka sanoi, että ne olivat menossa juuri koiviston satamaan? Tutustu käsitteisiin korrelaatio ja kausaalisuus.
- Anonyymi00005
Minustakin alkoi tuntumaan, että sotaa Suomen ja Venäjän välille haluavat piirit saattavat olla taustalla.
- Anonyymi00006
Miksi drooneja ei pahemmin paheksuttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3442004IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471629Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541311- 1431158
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021151Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.841151Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.791042Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48962Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten9958