Onko kellään kokemusta nollauspalvelusta? Itse tuli otettua aikoinaan paljon pikavippejä, jossa korot olivat laittomia ja tuon palvelun kautta noita korkoja olisi mahdollista saada takaisin, mutta veloittavat ihan järjettömät 349.90€/ tunti... Eli eipä tuossa taida mitään itselle jäädä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Hankkiudutko nollaus.fi asiakkaaksi? Samaa tunti liksaa kauhistellen...
Hei!
Ymmärrämme hyvin, että tuntiveloitus voi ensisilmäyksellä näyttää suurelta.
Tuo 349,90 €/h on oikeudellisen työn tuntihinta, mutta käytännössä vaadimme kulujemme korvaamista ensisijaisesti vastapuolelta. Lisäksi selvitämme aina tapauskohtaisesti myös muut mahdolliset vaihtoehdot kulujen kattamiseen.
Ennen toimeksiantoa arvioimme ensin, onko asiassa edellytyksiä korkojen palautuksille tai kohtuullistamiselle. Jos edellytyksiä ei ole, kerromme sen suoraan emmekä suosittele asian viemistä eteenpäin.
Jos oma tilanteesi mietityttää, materiaalit voi toimittaa arvioitavaksi. Sen jälkeen saat meiltä selkeän arvion siitä, mitä vaihtoehtoja tapauksessasi on.
Nollataan tilanne. Helposti ja reilusti.- Anonyymi00002
Ei tota oo tarkoitus maksaa ite vaan se on se mitä ne pyytää luottofirmalta. Ne selvittää ensin että juttua kannattaa hoitaa, että mitä riskejä. Mulla hoiti yhden ja siinä luottofirma ei maksanut niin sit laskuttaa vakuutusyhtiötä, saatiin sovinto tosi nopeesti. Pari juttua vielä hoidossa mut hyvin ainakin alko
- Anonyymi00005
Mistä vakuutuksesta? Kotivakuutuksen vastuuvakuutuksestako?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mistä vakuutuksesta? Kotivakuutuksen vastuuvakuutuksestako?
Kotivakuutuksen oikeusturvavakuutuksesta.
Kiitos kokemuksen jakamisesta!
Juuri näin: jokainen tapaus arvioidaan ensin erikseen, ja käymme asiakkaan kanssa läpi myös kuluihin ja etenemiseen liittyvät vaihtoehdot ennen kuin asiassa edetään.
Tavoitteena on tehdä prosessista asiakkaalle mahdollisimman selkeä ja huoleton alusta loppuun.
Mukava kuulla, että kokemuksesi on ollut hyvä. Toivotaan, että myös keskeneräiset asiat etenevät yhtä sujuvasti. 😊- Anonyymi00003
Paljoko teidän piti käsittely kuluja maksaa ja auttoko asiaan.saitteko korot takasin tilille
- Anonyymi00004
minulle jo tuli nollaukselta tieto että pitäisi allekirjoittaa sopimus paperit. en ole vielä kirjoittanut.syyskuun loppuun on aikaa.mietin miten kalliiksi sitten tulee.kun vakuutus ei korvaa kokonaan
- Anonyymi00007
miks et kysy sieltä? mulle ainakin laittoivat viestiä, kun olivat saaneet sovintoehdotuksen ja kysyivät, mitä haluan tehdä. Käytettiin vakuutusta ja maksoin omavastuun pari sataa siitä palautuksesta, mutta se oli silti paljon vähemmän kun vaikka joittenkin onnistumispalkkio ois ollu. Ja ite ainakin ymmärsin, että jos kuluja ei saada mistään, niin kertovat ja saa sitten itse päättää, mitä haluaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052800Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5161715Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3111383- 831364
- 58923
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66802- 35715
- 37715
- 48704
- 46694